Firmy často zvažují, zda má smysl rozesílat občas zákazníkům e-maily jen tak - bez obchodního…
První e-mail zaslaný potenciálnímu zákazníkovi je velice důležitý. Měl by zákazníka přivítat a…
Jakožto B-to-B marketér můžete udělat řadu věcí, abyste zvýšili pravděpodobnost doručení vašich e-…
Pomalé odpovídání na e-maily může výrazně poškodit firmy. Ukázal to výzkum britského poskytovatele…
E-mail je jedním z nejdůležitějších prostředků interní i externí komunikace firem. Při jeho použití…
Některé firmy rozesílají i několik reklamních e-mailů denně. To však brzy začne obtěžovat i…
Pokud pozorujete, že klesá počet odpovědí na vaše reklamní e-maily, je čas zrevidovat seznam adres,…
Pouze e-mail, který si získá respekt příjemce může uzavírat obchody. Při psaní obchodních a…
Fámy o zániku e-mailového marketingu se nepotvrdily. Analytik společnosti eMarketer David Hallerman…