Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Účel CRM: Překvapit a potěšit klienty

Představte si, že cestujete na služební cestu letos již počtvrté do stejného hotelu. Hned po…

Jak zjistíte, jestli je potenciální zákazník lukrativní?

Jedním ze základních kamenů úspěchu v prodeji je správná analýza potenciálních zákazníků. Kontakty…

"Prodej nové generace" aneb Sales Skills na rozcestí

Ekonomická situace roku 2013 se výrazně promítá do všech odvětví prodeje. Na poli práce s koncovým…

Vyhněte se prodělečným klientům

Stejně důležité jako umět správně identifikovat klíčové zákazníky a poskytnout jim náležitou péči je…

Jak poznáte, že zákazník nic nekoupí?

Má-li obchodník být úspěšný, musí být také trpělivý a optimistický. Příliš trpělivosti a optimismu…

Co dělat s předvánočním mottem "Zavolejte mi po Novém roce"

Minimálně od začátku prosince se prodejci u klientů pravidelně setkávají s odkládáním obchodních…

10 triků neverbální komunikace pro lepší prezentaci

Ať už je vaší parketou marketing, PR nebo obchod, umění prezentovat je nedílnou součástí. Jedna věc…

Je vaše webová stránka skutečně funkční?

Máte krásnou webovou stránku, tak proč by nefungovala? Možná proto, že jejím prostřednictvím málo…

"Nejsou peníze". Co s touto výmluvou?

V business-to-business obchodování se často setkáváme s výmluvou, že daná kontaktní osoba neoperuje…

Výpis 703711 z celkem 749