Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Trh se neustále mění. Víte, jak držet krok s dobou?

Ti, kdo nepřijmou změnu jako jeden z hlavních faktorů prodeje, jsou předurčeni k neúspěchu. Prodejci…

3 kategorie potenciálních klientů a jak s nimi zacházet

V prodeji existuje jednoduchá přímá úměra čím více kontaktů na potenciální klienty, tím větší…

4 prodejních triky vypozorované v prodejnách Apple

Apple je momentálně číslem 1 na seznamu nejhodnotnějších značek na světě. Se svými produkty a…

3 tipy, co dělat, když přestanou jít obchody

Tu frustraci zná každý, kdo si prošel obdobím nečekaného útlumu. Obchody přestanou jít a vy nevíte,…

Komoditní trh je velmi citlivý na kvalitu

Většinu rad, které na našem vzdělávacím serveru najdete, lze aplikovat obecně na všechny druhy…

Profil top prodejce aneb Co dělají ti nejlepší obchodníci jinak

Steve W. Martin je americký kouč, autor a lektor na Marshall School of Business při University of…

Rozjímání o účelu obchodu

Když přemýšlím nad svými schůzkami a nad výsledky, které přinášely, resp. někdy nepřinášely, dospěl…

Metoda „pain buiding“: Vyvolejte u klientů zdravé obavy

Prodejce je člověk, který musí potenciálnímu zákazníkovi nabídnout řešení určitého aktuálního…

I introvertní prodejce může být úspěšný

Heather R. Morganová, odbornice na e-mailové marketingové kampaně a zakladatelka konzultační firmy…

Výpis 460468 z celkem 760