Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak zabránit tomu, aby klient hleděl pouze na cenu

Cena je zásadním parametrem, podle kterého se klienti rozhodují o nákupu nabízeného řešení. Zároveň…

Pět základních stylů vyjednávání

Znáte pět základních stylů vyjednávání? Pokud se je naučíte rozpoznávat, osvojíte si je a dovedete…

Scénáře jako základ úspěchu v prodeji

Mnoho prodejců si prodejní scénáře spojuje pouze s telefonním prodejem. A navíc je často vnímají…

Klíč k úspěchu: Udělejte skvělý první dojem

Někteří odborníci říkají, že většina obchodů se rozhodne během několika prvních vteřin jednání. Až…

Šest zásad obchodního vyjednávání

Úspěšně jste přesvědčili klienta o nákupu vašeho produktu a dohodli jste se na spolupráci. Teď…

„Musím si to rozmyslet“. Jak zabránit klientovi, aby řekl tuto obávanou větu?

Mnoho obchodníků se bojí námitek ze strany klienta. Přitom pokud má klient konkrétní námitky, dotazy…

Pět důvodů, proč je váš prodejní proces pro klienty příliš složitý

Způsob prodeje produktu by měl být co možná nejjednodušší, nejrychlejší a nejpřirozenější pro…

Pro zlepšení prodejních výsledků na sobě musíte zapracovat ve třech oblastech

Mnoho obchodníků přemýšlí nad tím, jak by mohli vylepšit své obchodní výsledky. Obecně se dá říci,…

Naučte se pokládat otázky tak, abyste dostali kvalitní odpovědi

Úspěch obchodu a prodejních snah závisí do velké míry na tom, jak kvalitně dovede prodejce…

Výpis 127135 z celkem 456