E-maily s obchodními nabídkami chodí nám všem do našich schránek denně. Velkou část z nich…
Co to je „word of mouth“? Jedná se vlastně o formu marketingu, v rámci které klienti firmy…
Mnoho začínajících podnikatelů a start-upů má k dispozici jedinečné řešení, které by oslovilo celou…
E-mail je jedinečným způsobem marketingu a prodeje, protože je zdarma a protože nabízí možnosti…
Obsahový marketing (v angličtině „content marketing“) je skvělý způsob, jak zaujmout vaše případné…
Kdo dnes není na sociálních sítích, jako by nebyl vůbec. Sílu těchto nových internetových…
V době sociálních sítí a direct marketingu se starý dobrý e-mail může jevit jako poněkud zastaralá…
Představit nový produkt na trhu může být velmi obtížné. Zákazníkům je třeba jednoduše a stručně…
V současné době můžeme pozorovat významné změny a posuny v marketingové praxi. V době bez internetu,…