Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Šest kroků k vytvoření úspěšné marketingové strategie pro váš start-up

Propagace nově se rozbíhajícího projektu je jednou z největších výzev odborníků na marketing.…

Šest základních pravidel obsahového marketingu

Content marketing (= obsahový marketing) je způsob propagace určité značky, produktu nebo řešení…

5 tipů, jak vytvářet úspěšný content marketing

Content marketing, neboli vytváření informačně hodnotných textů, díky kterým navazujete a udržujete…

5 kroků k efektivní digitální kampani

Marketing se čím dál tím víc posouvá do digitálního světa. Ten nabízí řadu možností, ale pro některé…

Kterých emocí (a jak) se dá efektivně využít v marketingu?

Reklama a propagace zdaleka nejsou založené jen na racionální argumentaci a striktně logickém…

Psaní předmětu e-mailu: Umění, které se vyplatí

V celé řadě případů tvoří právě předmět e-mailu rozdíl mezi tím, jestli uživatel celou zprávu…

Čtyři zásady propagace start-upu

Nový start-up musí vykazovat řadu charakteristik, aby uspěl. Mezi nimi jsou například originální…

Marketing a „pravidlo 7“: Co to je a jak funguje

„Pravidlo 7“ platí v marketingu a jeho základní premisou je, že zákazník musí vaši značku vidět nebo…

Pět nejhorších marketingových chyb začínajících firem

Otázka marketingu je pro nově založené, malé firmy zcela zásadní. Bez kvalitní a účinné propagace…

Výpis 2836 z celkem 218