Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak na soutěž o inovaci, kterou oslovíte své zákazníky

Nenabízejte pro vítěze fixní odměny a raději rozdělte jednu velkou odměnu na několik menších. To…

Prodávejte to, v čem jste jedineční

Jak se odlišit od konkurence? Jak přesvědčit zákazníky, že váš produkt je výjimečný a vaše řešení…

Studie: Vliv marketingu na hospodářské výsledky B2B firem v ČR

Výrazný růst zaznamenal loni průměrný obrat B2B firem, které působí v České republice. Oproti roku…

Zajistěte své PR kampani úspěšnost

Najmutí PR agentury vám nutně nezajistí úspěch. Svět PR se během poslední dekády hodně změnil hlavně…

4 kroky k vytvoření silné značky

Vybudovat silnou značku je základem prodejního úspěchu. První krok je mít jasně definováno, co…

Nástrahy využívání "velkých dat"

Stále častěji skloňovaný pojem velká data označuje soubor dat, jejichž objem je tak velký, že je…

10 kroků k dobrému produktu

Investovat velké peníze do marketingu a očekávat, že to prodá váš produkt, je poněkud naivní.…

Neotřelé kreativní způsoby pro úspěch na sociálních sítích

Práce na sociálních sítích se rychle stává rutinou. Přitom je však v rostoucí konkurenci stále těžší…

"Nejlepší" jako hlavní marketingové heslo - Ano, nebo ne?

Jednoznačně NE! I když je váš produkt jedničkou ve své kategorii, otevřený marketingový claim s …

Výpis 2836 z celkem 146