Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Do hlubin průzkumu trhu

V marketingu není nic mocnějšího než pohled zákazníka. Zákaznický pohled se však nezískává tak…

Jak to ti spotřebitelé uvažují?

Marketingoví odborníci se stále snaží porozumět chování spotřebitelů. Nákupní chování je komplexní…

Jak využít Google ke zmapování konkurence

Google.com je s miliardou indexovaných webových stránek nejrozsáhlejším vyhledavačem na světě. Kromě…

To máme mládež...

Cílová skupina mladých lidí ve věku 14 až 19 let je pro řadu výrobců záhadou. Většina toho, co si o…

Není zákazník jako zákaznice

I když to nemusí být ne první pohled patrné, při kontaktu se zákazníky hraje výraznou roli pohlaví.…

Ročenka Obchod v ČR v roce 2003

Ekonomická ročenka Obchod v ČR v roce ... shrnuje všechny podstatné skutečnosti z vývoje obchodu,…

Ženy vládnou světu ...a nákupům

Do velké míry je dáno, že kdokoli provádí marketing, raději ho provádí se ženami. Ženy jsou…

Vize roku 2006

Článek se věnuje závěrům vize vývoje českého obchodu publikované společnostmi INCOMA Research a…

Kdo a proč rozhoduje

Při přípravě B2B reklamní strategie je třeba zaměřit se na konkrétní skupinu řídících pracovníků s…

Výpis 127135 z celkem 145