Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Návrhy sloganů na webové stránky

Úspěch e-komerce do značné míry závisí na účinnosti reklamních sloganů a hesel, umístěných na…

Základní fakta o podnikových centrech elektronického obchodu

Stále více velkých energetických společností přistupuje k plánování a realizaci projektů e-businessu…

Usnadnění orientace zákazníků na webových stránkách

Mnohé firmy mají ve svých internetových prezentacích vážné nedostatky. Je to obvykle způsobeno tím,…

Internetoví maloobchodníci připravují novou strategii

Příspěvek pojednává o problémech, s nimiž se v minulých letech…

Ochrana zákazníka - ochrana osobních dat na Internetu

Někteří uživatelé Internetu mylně zaměňují pojmy bezpečnost a soukromí. oba jsou stejně důležité a v…

Využití správy znalostí v e-businessu

V průběhu několika minulých let vzrostl význam správy znalostí. Tento pojem si velmi rychle osvojili…

Co je nutné k realizaci úspěšného e-mailového marketingu

Dobrá technologie e-mailového marketingu umožňuje skutečnou kvalitní konverzaci mezi zákazníky a…

Klíč k úspěšnému obchodování spočívá ve využití více kanálů

Obchodníci, kteří využívají více kanálů, mají vyšší zisky a lépe si udržují zákazníky. Tento závěr…

Nespokojenost zákazníků s e-komercí - kde je příčina?

S rychlým rozvojem e-komerce se snažila většina firem rychle prosadit na webu, opomněly ovšem jednu…

Výpis 181189 z celkem 213