Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Několik tipů, jak poskytovat dobré služby

Když máte motivovat zaměstnance, funguje lépe cukr, nebo bič?Jen v USA živí pohostinství odhadem 12,…

Vyhněte se praktikám, které odpuzují zákazníky

Když se zeptáte provozovatele obchodu nebo restaurace na klíč k úspěchu, dozvíte se něco o…

Interní komunikací k angažovanější pracovní síle

Podle průzkumuThe Gallup Organization existují tři typy zaměstnanců - angažovaní, neangažovaní a…

Podnikáte v chaosu?

Ředitel Fordu naříká, že způsob, jakým jeho firma podniká, přestává vydělávat peníze. A není sám.…

Ptejte se svých lidí, co jsou zač

Finanční odměny mohou zvýšit produktivitu. Pro skutečnou motivaci zaměstnanců je ale třeba přemýšlet…

Nejhorší způsoby, jak přijít o místo

Propouštění na dálku naznačuje nízkou emocionální vyspělost a inteligenci managementu. Vytváří…

Jak školit pro zákaznický servis

Očekávání zákazníků neustále stoupají. Proto je jedním z cílů školení naučit osoby, které s nimi…

Může spolu vycházet starší a mladší generace manažerů?

Manažeři nad 45 let nerozumí těm, kteří jim šlapou na paty, narozeným v letech 1965-1979 - první…

Angažovanost přináší zisk

Jsou firmy úspěšné, když mají zaměstnance, kteří chodí rádi do práce, nebo mají pracovníci ve…

Výpis 829837 z celkem 1034