| Obsah semináře: * Základní rysy a strategie obchodních vyjednávání * Zdroje síly a moci pro obchodní vyjednávání * Vyjednávací taktiky a taktický… |
| Agresivita, pasivita, asertivita Prehľad asertívnych práv, ich rešpektovanie Asertívne zásady a techniky Kľúčová myšlienka: … |
| Tréma a ako ju zvládnuť, sebadôvera ako základ úspechu Přrprava prezentácie Pomôcky a techniky prezentácie Improvizovaný… |
| Zaměření semináře Rychlé životní tempo, vypětí a spěch je už samozřejmostí našich dní. Nikdo, kdo žije v dnešní době, se nemůže stresu vyhnout… |
| Schopnost najít za každé situace to nejlepší řešení je v současné době považováno za dovednost nezbytnou pro všechny bez ohledu na organizační… |
| 10 velmi úspěšných způsobů, jak zákazníka "přesvědčit", aby uzavřel smlouvu. Po dohodě je možné, vytvořit školení zcela individuální a tzv. "na míru"… |
| Co vlastně zákazník kupuje? jak správně vyzdvihnout výhody produktu a spojit je se zákazníkovými potřebami. Po dohodě je možné, vytvořit školení… |
| Po dohodě je možné vytvořit školení zcela individuální a tzv. "na míru" klientovi, dle jeho potřeb a požadavků. |
| Po dohodě je možné vytvořit školení zcela individuální a tzv. "na míru" klientovi, dle jeho potřeb a požadavků. |
| Na všechny kurzy se získává osvědčení o absolvování. |
| Na všechny kurzy se získává osvědčení o absolvování. |
| Podmínka pro absolvování školení: vyhovující zdravotní stav. Všechna uvedená školení jsou zakončena přezkoušením nebo předepsanou státní zkouškou a… |
| Všechna uvedená školení jsou zakončena přezkoušením nebo předepsanou státní zkouškou a úspěšný absolvent obdrží osvědčení nebo průkaz k výkonu… |
| Připravíme zakázkové školení podle Vašich požadavků. |
| Připravíme zakázkové školení podle Vašich požadavků. |
| Základní výukovou formou je INDIVIDUÁLNÍ A MIKROSKUPINOVÁ VÝUKA (2 - 3 osoby), která je uplatňována u všech typů studia. ŘÁDNÝ TYP studia je vázán na… |
| Nabízíme podnikové a firemní kurzy s výukou přímo na pracovišti. Všichni vyučující jsou aprobovaní učitelé příslušného jazyka. Rodilí mluvčí jsou… |
| Charakteristika: Moderace se úspěšně uplatňuje ve výuce i při vedení porad, pokud je třeba účastníky vtáhnout do problému, motivovat a vést je k… |
| Kurz je zaměřen na řízení lidských zdrojů v procesně orientované firmě. Ukazuje praktické způsoby řízení způsobilostí ve vazbě na cíle a normy… |
| Charakteristika osobnosti je významnou součástí manažerské kompetence. Kurz seznamuje s různými přístupy hodnocení složek charakteristiky osobnosti,… |
| Zakázkové tréninky vycházejí vždy z analýzy tréninkových potřeb. Analýza tréninkových potřeb napomáhá: * k definování konkrétních tréninkových potřeb… |
| Zakázkové tréninky vycházejí vždy z analýzy tréninkových potřeb. Analýza tréninkových potřeb napomáhá: * k definování konkrétních tréninkových potřeb… |
| Naše společnost nabízí především tzv. uzavřené kurzy připravené na míru jednotlivým zákazníkům. Kurzy připravujeme pro skupiny do 15 účastníků. Z… |
| Naše společnost nabízí především tzv. uzavřené kurzy připravené na míru jednotlivým zákazníkům. Kurzy připravujeme pro skupiny do 15 účastníků. Z… |
| Dvoudenní výcvikový kurz určený jak pro pracovníky, kteří mohou přijít do kontaktu se zástupci hromadných sdělovacích prostředků, ať už vědomě (… |
| Jedná se o dvoudenní výcvikový kurz, určený jak pro pracovníky řídící skupinu lidí (mistry, vedoucí oddělení a odborů), tak i pro všechny ostatní,… |
| (statistické metody požadované TS 16949, VDA, výklad dle normy ČSN ISO 8258 - Shewhartovy regulační diagramy) jednodenní školení pro pracovníky… |
| jednodenní školení určené pro pracovníky konstrukčních, výrobních útvarů a útvarů jakosti - co je FMEA - kroky analýzy FMEA - pracovní postup,… |
| Vzdělávací a tréninkové projekty sestavujeme na základě analýzy a potřeb našich zákazníků. Přitom je důležité, aby byl projekt prokonzultován s… |
| Vzdělávací a tréninkové projekty sestavujeme na základě analýzy a potřeb našich zákazníků. Přitom je důležité, aby byl projekt prokonzultován s… |
| Kurzy probíhají na pracovišti studenta nebo v našich učebnách (Praha 6 - Václavkova 26 a Praha 4 - Budějovická 5). Počet studentů ve skupině je 2 až… |
| * Nezbytně nutné teoretické minimum: systém vnitrofiremní a vnitroskupinové komunikace (V, SD). * Předpoklady fungování systému vnitrofiremní a… |
| * Zrcadlo sebepoznání: Jak se líbím sám sobě a jak se cítím? (V, SD, ST). * Zbavme se předsudků a komplexů, svůj úspěch plánujme a organizujme (V,… |
| Pro koho zejména: - podnikatel, liniový manažer - asistent, sekretářka - obchodní zástupce - specialista (technik, ekonom, ap.) Cíl semináře:… |
| Pro koho zejména: - podnikatel, liniový manažer - asistent, sekretářka - obchodní zástupce - specialista (technik, ekonom, ap.) Cíl semináře:… |
| Speciální sedmidenní úvod do síly neuro-lingvistického programování (NLP) pro podnikání Seminář je sestaven tak, aby všichni, komu je tato oblast… |
| Vzhledem k často limitovaným časovým možnostem našich klientů a s ohledem na specifické požadavky jednotlivých firem nabízíme skupinovou (3 a více… |
| Vzhledem k často limitovaným časovým možnostem našich klientů a s ohledem na specifické požadavky jednotlivých firem nabízíme skupinovou (3 a více… |
| výuka probíhá buď u nás ve škole nebo po dohodě u Vás na pracovišti čas a frekvenci si určujete sami možnost standardní nebo intenzivní formy… |
| Nabízíme kurzy pro všechny pokročilosti. Individuální výuka Tyto kurzy jsou určené především pro intenzivní studium, specifické studium, manažery a… |
| Stres v našem životě - rozměry stresu (stres pozitivní a negativní, deprese a syndrom vyhoření) Signály stresu - frustrace, adaptace, maladaptace,… |
| Příprava k telefonování Kultura telefonování - technika řeči, význam úsměvu, umění klást správné otázky Psychologické předpoklady - jak zvládat… |
| Tým a telemarketing. Definice týmu. Building týmu. Managing týmu. Typologie rolí v týmů. Přechod od kolektivu k týmu. Kultura týmu. Týmová komunikace.… |
| Řízení kvality prodeje a servisu po telefonu. Koučování. Delegování. Kontrola kvality. Jak podávat zpětnou vazbu. Vnitřní obchod ve firmě. Zadávání a… |
| Kurz je určen zaměstnancům firem zabývajících se vývozem a dovozem, pracovníkům spedice a mezinárodní přepravy, samostatným celním deklarantům |
| Kvalifikační kurz k získání licence opravňující činnosti průvodce pro všechny cestovní kanceláře 50 hodin výuky |
| URČENO: Všem pracovníkům přicházejícím do kontaktu se zákazníkem. Dále managerům k objektivní informaci o možných nedostatcích a jejich příčinách v… |
| URČENO: Pracovníkům s vyšším podílem komunikace. CÍL: Prohloubit u pracovníků asertivní dovednosti. Naučit je nesouhlasit a přesto nebýt ve sporu,… |