| Seminář se zabývá problematikou zákona č. 183/2006 Sb. a souvisejících předpisů. Zaměřuje se rovněž na sporné momenty, které nová právní úprava… |
| Seminář se zaměřuje na rozbor nového zákoníku práce č. 262/2006 Sb. a otázky související. V jeho rámci dochází rovněž ke srovnávání staré právní… |
| Určeno: pracovníkům zvláště na obchodních a klientských odděleních Cíl: prohloubit komunikační dovednosti, naučit se rozlišovat laskavost a žádost,… |
| Určeno: pracovníkům profesí, kteří přicházejí do kontaktu s příslušníky jiných národů, etnik, kultur, rasových a náboženských skupin; personalistům a… |
| Obchodní dovednosti (3 stupně od základních pravidel po pokročilé techniky zvládání námitek a dlouhodobé udržení klienta) Péče o zákazníka, account… |
| Pokud máte dojem, že byste se i přes dobře fungující tým ještě něco rádi přiučili, nabízíme Vám seminář "Personalistika pro manažery". Získáte přehled… |
| Pokud si chcete rozšířit přehled v oblasti vyhledávání a výběru nových zaměstnanců, nabízíme Vám seminář "Jak správně zvládnout výběr nových… |
| Tento kurz je určen majitelům firem, manažerům firem, pracovníkům marketingu a pracovníkům obchodů. Seznámí pracovníky se základy marketingu. Provede… |
| Tento kurz je určen majitelům firem, manažerům firem, pracovníkům marketingu a pracovníkům obchodů. Seznámí pracovníky se komplexním přístupem k… |
| vstupní pokročilost: mírně pokročilí (v nabídce i kurzy pro začátečníky, falešné začátečníky a středně pokročilé) lektor: Čech používaná učebnice: New… |
| Ciele: * osvojiť si základné ekonomické pojmy, * naučiť sa vnímať funkcie podniku a systém jeho hospodárenia * oboznámiť sa so základmi… |
| Ciele: Po absolvovaní seminára budú účastníci: * vedieť stanoviť kritériá výberu a požiadavky na pracovné miesto * správnym postupom výberu… |
| Rozviňte svůj marketingový potenciál! Co se naučíte * Seznámíte se s moderními marketingovými nástroji a naučíte se je používat * Porozumíte… |
| * Optimální komunikace Účastníci se naučí porozumět procesu komunikace a svému místu v tomto procesu a speciálním komunikačním dovednostem při jednání… |
| Popis: Cílem semináře je vysvětlení důležitosti klienta pro organizaci. Jak přistupovat a jednat s klienty. Firemní kultura a vztahy ke klientům. Jak… |
| Popis: Cílem je rozšířit vědomosti a praktické dovednosti zaměstnanců v oblasti přípravy a vlastní realizace akvizice a nezbytných kroků pro její… |
| Získavanie a výber zamestnancov |
| Správne vedenie výberových pohovorov |
| EFEKTIVNÍ KOMUNIKACE Trénink je určen každému, kdo má zájem domluvit se se svým okolím. Kdo je denně nucen komunikovat, zadávat či přijímat pracovní… |
| KRIZOVÁ KOMUNIKACE Trénink je určen vedoucím pracovníkům, zaměstnancům útvarů pro styk s veřejností, mluvčím, majitelům firem, soukromým podnikatelům.… |
| Marketing CIMA A kurz je určen pro: pracovníky marketingu a prodeje a všechny, kteří chtějí získat ucelený přehled o významu a funkci marketingu v… |
| kurz je určen pro: účastníky, kteří mají zkušenosti z komerční praxe v oboru nebo absolvovali kurz CIMA A, či jiný typ marketingového vzdělávání… |
| Plánování moderace Optimalizace projevu,chování moderátorů Moderační metody orientované na výsledek Zajištění výsledků pomocí vizualizace |
| Styly a cíle jednání Obrana vůči obtížným partnerům Příprava a struktura jednání Efektivní ukončení jednání |
| Príprava prezentácie Scenár a réžiu kombinovaného školenia situačne prispôsobíme priamym požiadavkám, pracovnému zameraniu, typu vystúpení a… |
| Ako aplikovať vo svojej firme to, čo ste sa na seminári naučili? Seminár Marketing a reklama vám pootvoril dvere a vy ste zistili, že v tejto oblasti… |
| Aby bol človek dobrým manažérom, musí rozumieť ľuďom. Práca nie je založená na uplatňovaní sily, ale energie, a to je roz-diel. Možno si večer líhate… |
| Forma školení: Jednotlivé bloky dle obsahu nebo základní komplexní školení vždy v podniku. Čas dle dohody. Obsah školení: ochrana životního prostředí… |
| Forma školení: Základní komplexní školení vždy v podniku. Čas dle dohody. Obsah školení: Dobrovolné environmentální dohody, Ekodesign výrobků,… |
| 1. Evropská integrace po II. světové válce 1.1. Historický exkurz vzniku Evropské unie, perspektivy jejího rozšíření a dalšího vývoje… |
| Úvod (Důležitost a aktuálnost tématu. Vysvětlení smyslu školení ) 1. Definice korupce a finančních podvodů ve veřejné správě a vysvětlení… |
| Rozvoj třídního kolektivu – rozvoj komunikačních dovedností, vztahové rámce, komunikace ve skupině, spolupráce studentů |
| Podpora jednotlivých studentů - využití individuálních odlišností, posílení kompetencí, stanovení hranic jednání s okolím |
| V dnešnej dobe, kedy je ľudský kapitál tou najcennejšou hodnotou, s ktorou zamestnávateľ disponuje, zvyšujú sa aj nároky na seriózny a vysoko… |
| Téma ochrany osobných údajov nie je medzi HR manažérmi veľmi obľúbenou. Dôvodom je aj skutočnosť, že zákon o ochrane osobných údajov je neprehľadný a… |
| Co sdělujeme a jak to sdělujeme. Jaké potřeby lidi při komunikaci mají a jak je naplnit. Co je strukturální ananlýza. Jak budovat vztahy prostřednictvím… |
| Jaké jsou předpoklady úspěšné prezentace. Jak získat důvěru posluchačů. Jak přesvědčit a získat posluchače na svoji stranu. Jak argumentovat. Jak vést… |
| Většina z nás si přeje nebo přímo potřebuje změnit svůj život k lepšímu, ať už se jedná o zlepšení zdravotního stavu, zvýšení své tělesné i duševní… |
| Licence z USA na unikátní program pro cross cultural management. Vhodné pro týmy složené z minimálně 4 národností. Řeší složité vztahy v nadnárodních… |
| Základy komunikace, komunikační dovednosti Umění vyjednávat Jak správně telefonovat Uzavírací techniky Efektivní zvládání námitek Efektivní obchodní… |
| Personalista - interní trenér · Cílem rozvojového programu je vybavit účastníky základními trenérskými znalostmi a dovednostmi, aby byli schopni… |