Kurzy na míru

Výpis školení a kurzů na míru

Výpis 75017550 - chcete vidět všech 4732 kurzů zaregistrujte se
Zákazník a jeho potreby ako kľúčová hodnota firmy Rôzné typy zákazníkov – rôzné prístupy k jednaniu Taktika vyjednávania so zákazníkmi – umenie…
Čo je to zákaznická vernosť a jej význam pre firmu Čo ovplyvňuje zákaznicku vernosť Základné služby a zákaznické služby …
Pro koho je kurz přínosný? Kurz je určen pro všechny, kteří se chtějí seznámit s požadavky systému BOZP, či mají zájem o rozšíření znalostí z oblasti…
Zaměření: na kurzu "Auditor integrovaného systému (ISO 9001, ISO 14001)" získáte ucelený přehled týkající se problematiky EMS a managementu kvality…
Délka programu: 2 dny Doba, kdy jsme při práci s lidmi vystačili s vydáním příkazu a zkontrolováním jeho plnění, je pryč. Nestačí být laskavý a slušný…
Kurz připravuje posluchače ke složení certifikační zkoušky úrovně Practitioner EXIN BCS Business Analysis Practice, která je součástí kvalifikačního…
Kurz připravuje posluchače ke složení certifikační zkoušky úrovně Practitioner EXIN BCS Requirement Engineering, která je součástí kvalifikačního…
Řízení kvality na zakázku.
Kurzy šité na míru veřejné správě.
Cílem kurzu je ukázat posluchačům ucelený pohled na veškeré oblasti související s přípravou marketingových a komunikačních strategií, vymezit základní…
Cílem kurzu je je vytvoření a osvojení si ucelené představy o principu řízení lidských zdrojů, o významu lidského potenciálu a jeho rozvoje pro…
* Cílem je získání základních dovedností a vlastností, které vedou k vytvoření dlouhodobého vztahu s klientem - zákazníkem. Absolventi se naučí…
* Cíl: naučit se využívat nástroje zpětné vazby v praxi a seznámit se s náročností jejich konstrukce a praktickými dopady při jejich využití.…
Určeno pro každého, kdo chce umět využít komunikace jako prostředku k dosažení svých cílů. Pro každého, kdo se chce naučit komunikovat účelně. Obsah…
Tento kurz je určen pro zájemce, kteří potřebují umět pracovat se svým časem. Naučí se efektivně využívat svůj čas a upravit si svůj pracovní styl…
Zaměření: Výklad je veden od základní konfigurace přes popis použitých protokolů, implementaci DNS až po nastavení paketového filtru (firewallu) a…
Zaměření: Systém je prezentován jak z pohledu uživatele, tak i z pohledu správce systému. Součástí kurzu je i praktická ukázka instalace a…
  Jak se dá prodat i tam, kde to dosud nikdo nedokázal? Co je tajemstvím nejlepších obchodníku? Jak získat důvěru zákazníků během několika…
    Jak být sám sebou ve společnosti? Jak předcházet nedorozuměním? Jak budovat dobré vztahy s podřízenými, zákazníky, známými a rodinou? Co…
Na všechny kurzy se získává osvědčení o absolvování.
Na všechny kurzy se získává osvědčení o absolvování.
V současné manažerské praxi je pojem týmová práce často nesprávně používán pro jakoukoli činnost skupiny lidí. Kurz vede účastníky k pochopení…
Revize norem ISO z roku 2000 je výrazně orientována na řízení lidských zdrojů ve vazbě na cíle, procesy a způsobilosti. Kurz je zaměřen na možnosti…
Naše společnost nabízí především tzv. uzavřené kurzy připravené na míru jednotlivým zákazníkům. Kurzy připravujeme pro skupiny do 15 účastníků. Z…
Naše společnost nabízí především tzv. uzavřené kurzy připravené na míru jednotlivým zákazníkům. Kurzy připravujeme pro skupiny do 15 účastníků. Z…
Třídenní kurz jehož cílem je příprava veřejnosti na vstup do Evropské unie.Program kurzu tvoří čtyři základní moduly, které lze podle požadavku…
Vzdělávací a tréninkové projekty sestavujeme na základě analýzy a potřeb našich zákazníků. Přitom je důležité, aby byl projekt prokonzultován s…
Vzdělávací a tréninkové projekty sestavujeme na základě analýzy a potřeb našich zákazníků. Přitom je důležité, aby byl projekt prokonzultován s…
Pro koho zejména: - podnikatel, liniový manažer - personalisté firmy Cíl semináře: Výcvik manažerských dovedností při provádění pracovního…
Pro koho zejména: - podnikatel, liniový manažer - asistent, sekretářka - obchodní zástupce - specialista (technik, ekonom, ap.) - personalista firmy…
Nabízíme kurzy pro všechny pokročilosti. Individuální výuka Tyto kurzy jsou určené především pro intenzivní studium, specifické studium, manažery a…
Nabízíme kurzy pro všechny pokročilosti. Individuální výuka Tyto kurzy jsou určené především pro intenzivní studium, specifické studium, manažery a…
Význam typologie osobnosti i obličeje v praxi manažerů, obchodních zástupců či personalistů a všech, kteří pracují s lidmi Základní dimenze osobnosti…
Určeno pro obchodní zástupce Zásady vedení obchodních rozhovorů, motivace zákazníka Čtyři fáze rozhovoru, dynamika dialogu, taktika a strategie…
Ostatní profesní školení
In our core programmes we cover the A - Z of corporate redit analysis , structured according to participants' skills . From A and Z scores to more…
Whether you want an overview of the key principles or a more mathematical approach our programmes cover the fundamental issues ..... establishing and…
Rozsah: 2 dny Témata: ? Navázání vztahu se zákazníkem ? Příprava pozice pro jednání ? Jak si zákazníka získat (neurolingvistické programování) ?…
Rozsah: 2 dny Témata: ? Metodika "competitive debating" ? Konstrukce projevu (analýza problému, rozbor situace, cíle argumentace) ? Struktura…
Poslání kurzu: Seznámení se základními statistickými pojmy, metodami, jejich obecnou interpretací a aplikací pro psychologii. Intenzivní jednodenní…
Poslání kurzu: Seznámení se základními účetními pojmy, jednoduchým a podvojným účetnictvím a jejich využití v soukromé psychologické praxi.…
Kondiční jízdy
Zaškolení řidiče na vozidla s automatickou převodovkou
Seminář je zaměřen na: prohloubené zvládnutí prodejních technik a základních fází obchodního rozhovoru s klientem včetně účelné techniky zjišťování…
Seminář je zaměřen na: dovednosti důležité pro výběr nových spolupracovníků, poznání efektivních metod personálního výběru význam adaptace a tvorbu…
Aplikovaný odborný kurz
Aplikovaný odborný kurz
Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z…
Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z…