Firemní kurzy Naše jazyková škola realizuje firemní výuku od roku 1992: spolupracujeme jak s velkými firmami, v nichž administrujeme skupinové i… |
Firemní kurzy Naše jazyková škola realizuje firemní výuku od roku 1992: spolupracujeme jak s velkými firmami, v nichž administrujeme skupinové i… |
V oblasti manažerských dovedností nabízíme spolupráci na těchto tématech: ZÁKLADY VEDENÍ TÝMU 1 x 2 dny Zaměření kurzu, komu je kurz určen … |
Zaměření programu, komu je program určen Kurz je určen všem manažerům, ale i neformální lídrům, kteří vědí, že pro úspěch je třeba neustálý rozvoj… |
* témata: týmová práce, teambuilding, komunikace, facilitace, kreativita, vedení lidí * místo konání: v blízkosti sídla vaší společnosti, outdoor… |
* program kombinuje vzdělávání a rozvoj a relaxaci * první, vzdělávací část programu je zaměřena na komunikační dovednosti a/nebo na práci s principy… |
Kurz angličtiny ve městě Sliema pořádaný na škole Institut of English Language Studies - Malta. Detailní informace o škole Institut… |
Kurz angličtiny ve městech Boston, Los Angeles, New York, San Diego, San Francisco pořádaný na škole European Centre - USA. Detailní… |
co je námitka jak se připravit jak se jich vyvarovat |
nástroj pro rozvoj příprava rozhovoru práce s výstupy soulad s firemní strategií |
Cieľ kurzu: Zdokonaliť sa v presnom, vecnom a zákazníkom pozitívne prijímanom spôsobe verbálnej a neverbálnej komunikácie. Rozvinúť schopnosť aktívne… |
Cieľ kurzu: Oboznámiť s pojmou empatia s možnosťou využitia v medziľudských vzťahoch, spracovať stupne empatie a použiť v praktických cvičeniach… |
Zákazník a jeho potreby ako kľúčová hodnota firmy Rôzné typy zákazníkov – rôzné prístupy k jednaniu Taktika vyjednávania so zákazníkmi – umenie… |
Čo je to zákaznická vernosť a jej význam pre firmu Čo ovplyvňuje zákaznicku vernosť Základné služby a zákaznické služby … |
Zaměření: kurz "Interní auditor BOZP (ISO 45001)" pomůžeme účastníkovi kurzu při orientaci v legislativě a následné implementaci požadavků ISO 45001… |
Pro koho je kurz přínosný? Kurz je určen pro všechny, kteří se chtějí seznámit s požadavky systému BOZP, či mají zájem o rozšíření znalostí z oblasti… |
Délka programu: 2 dny Doba, kdy jsme při práci s lidmi vystačili s vydáním příkazu a zkontrolováním jeho plnění, je pryč. Nestačí být laskavý a slušný… |
Kurz připravuje posluchače ke složení certifikační zkoušky úrovně Practitioner EXIN BCS Business Analysis Practice, která je součástí kvalifikačního… |
Kurz připravuje posluchače ke složení certifikační zkoušky úrovně Practitioner EXIN BCS Requirement Engineering, která je součástí kvalifikačního… |
Řízení kvality na zakázku. |
Kurzy šité na míru veřejné správě. |
Cílem kurzu je ukázat posluchačům ucelený pohled na veškeré oblasti související s přípravou marketingových a komunikačních strategií, vymezit základní… |
Cílem kurzu je je vytvoření a osvojení si ucelené představy o principu řízení lidských zdrojů, o významu lidského potenciálu a jeho rozvoje pro… |
* Cílem je získání základních dovedností a vlastností, které vedou k vytvoření dlouhodobého vztahu s klientem - zákazníkem. Absolventi se naučí… |
* Cíl: naučit se využívat nástroje zpětné vazby v praxi a seznámit se s náročností jejich konstrukce a praktickými dopady při jejich využití.… |
Určeno pro každého, kdo chce umět využít komunikace jako prostředku k dosažení svých cílů. Pro každého, kdo se chce naučit komunikovat účelně. Obsah… |
Tento kurz je určen pro zájemce, kteří potřebují umět pracovat se svým časem. Naučí se efektivně využívat svůj čas a upravit si svůj pracovní styl… |
Zaměření: Výklad je veden od základní konfigurace přes popis použitých protokolů, implementaci DNS až po nastavení paketového filtru (firewallu) a… |
Zaměření: Systém je prezentován jak z pohledu uživatele, tak i z pohledu správce systému. Součástí kurzu je i praktická ukázka instalace a… |
Jak se dá prodat i tam, kde to dosud nikdo nedokázal? Co je tajemstvím nejlepších obchodníku? Jak získat důvěru zákazníků během několika… |
Jak být sám sebou ve společnosti? Jak předcházet nedorozuměním? Jak budovat dobré vztahy s podřízenými, zákazníky, známými a rodinou? Co… |
Na všechny kurzy se získává osvědčení o absolvování. |
Na všechny kurzy se získává osvědčení o absolvování. |
V současné manažerské praxi je pojem týmová práce často nesprávně používán pro jakoukoli činnost skupiny lidí. Kurz vede účastníky k pochopení… |
Revize norem ISO z roku 2000 je výrazně orientována na řízení lidských zdrojů ve vazbě na cíle, procesy a způsobilosti. Kurz je zaměřen na možnosti… |
Naše společnost nabízí především tzv. uzavřené kurzy připravené na míru jednotlivým zákazníkům. Kurzy připravujeme pro skupiny do 15 účastníků. Z… |
Naše společnost nabízí především tzv. uzavřené kurzy připravené na míru jednotlivým zákazníkům. Kurzy připravujeme pro skupiny do 15 účastníků. Z… |
Třídenní kurz jehož cílem je příprava veřejnosti na vstup do Evropské unie.Program kurzu tvoří čtyři základní moduly, které lze podle požadavku… |
Vzdělávací a tréninkové projekty sestavujeme na základě analýzy a potřeb našich zákazníků. Přitom je důležité, aby byl projekt prokonzultován s… |
Vzdělávací a tréninkové projekty sestavujeme na základě analýzy a potřeb našich zákazníků. Přitom je důležité, aby byl projekt prokonzultován s… |
Pro koho zejména: - podnikatel, liniový manažer - personalisté firmy Cíl semináře: Výcvik manažerských dovedností při provádění pracovního… |
Pro koho zejména: - podnikatel, liniový manažer - asistent, sekretářka - obchodní zástupce - specialista (technik, ekonom, ap.) - personalista firmy… |
Nabízíme kurzy pro všechny pokročilosti. Individuální výuka Tyto kurzy jsou určené především pro intenzivní studium, specifické studium, manažery a… |
Význam typologie osobnosti i obličeje v praxi manažerů, obchodních zástupců či personalistů a všech, kteří pracují s lidmi Základní dimenze osobnosti… |
Určeno pro obchodní zástupce Zásady vedení obchodních rozhovorů, motivace zákazníka Čtyři fáze rozhovoru, dynamika dialogu, taktika a strategie… |
Ostatní profesní školení |
Ostatní profesní školení |
In our core programmes we cover the A - Z of corporate redit analysis , structured according to participants' skills . From A and Z scores to more… |
Whether you want an overview of the key principles or a more mathematical approach our programmes cover the fundamental issues ..... establishing and… |