Kurzy na míru

Výpis školení a kurzů na míru

Výpis 75017550 - chcete vidět všech 4709 kurzů zaregistrujte se
Firemní kurzy Naše jazyková škola realizuje firemní výuku od roku 1992: spolupracujeme jak s velkými firmami, v nichž administrujeme skupinové i…
Firemní kurzy Naše jazyková škola realizuje firemní výuku od roku 1992: spolupracujeme jak s velkými firmami, v nichž administrujeme skupinové i…
V oblasti manažerských dovedností nabízíme spolupráci na těchto tématech:   ZÁKLADY VEDENÍ TÝMU 1 x 2 dny Zaměření kurzu, komu je kurz určen …
Zaměření programu, komu je program určen Kurz je určen všem manažerům, ale i neformální lídrům, kteří vědí, že pro úspěch je třeba neustálý rozvoj…
* témata: týmová práce, teambuilding, komunikace, facilitace, kreativita, vedení lidí * místo konání: v blízkosti sídla vaší společnosti, outdoor…
* program kombinuje vzdělávání a rozvoj a relaxaci * první, vzdělávací část programu je zaměřena na komunikační dovednosti a/nebo na práci s principy…
Kurz angličtiny ve městě Sliema pořádaný na škole Institut of English Language Studies - Malta. Detailní informace o škole Institut…
Kurz angličtiny ve městech Boston, Los Angeles, New York, San Diego, San Francisco pořádaný na škole European Centre - USA. Detailní…
co je námitka jak se připravit jak se jich vyvarovat
nástroj pro rozvoj příprava rozhovoru práce s výstupy soulad s firemní strategií
Cieľ kurzu: Zdokonaliť sa v presnom, vecnom a zákazníkom pozitívne prijímanom spôsobe verbálnej a neverbálnej komunikácie. Rozvinúť schopnosť aktívne…
Cieľ kurzu: Oboznámiť s pojmou empatia s možnosťou využitia v medziľudských vzťahoch, spracovať stupne empatie a použiť v praktických cvičeniach…
Zákazník a jeho potreby ako kľúčová hodnota firmy Rôzné typy zákazníkov – rôzné prístupy k jednaniu Taktika vyjednávania so zákazníkmi – umenie…
Čo je to zákaznická vernosť a jej význam pre firmu Čo ovplyvňuje zákaznicku vernosť Základné služby a zákaznické služby …
Zaměření: kurz "Interní auditor BOZP (ISO 45001)" pomůžeme účastníkovi kurzu při orientaci v legislativě a následné implementaci požadavků ISO 45001…
Pro koho je kurz přínosný? Kurz je určen pro všechny, kteří se chtějí seznámit s požadavky systému BOZP, či mají zájem o rozšíření znalostí z oblasti…
Délka programu: 2 dny Doba, kdy jsme při práci s lidmi vystačili s vydáním příkazu a zkontrolováním jeho plnění, je pryč. Nestačí být laskavý a slušný…
Kurz připravuje posluchače ke složení certifikační zkoušky úrovně Practitioner EXIN BCS Business Analysis Practice, která je součástí kvalifikačního…
Kurz připravuje posluchače ke složení certifikační zkoušky úrovně Practitioner EXIN BCS Requirement Engineering, která je součástí kvalifikačního…
Řízení kvality na zakázku.
Kurzy šité na míru veřejné správě.
Cílem kurzu je ukázat posluchačům ucelený pohled na veškeré oblasti související s přípravou marketingových a komunikačních strategií, vymezit základní…
Cílem kurzu je je vytvoření a osvojení si ucelené představy o principu řízení lidských zdrojů, o významu lidského potenciálu a jeho rozvoje pro…
* Cílem je získání základních dovedností a vlastností, které vedou k vytvoření dlouhodobého vztahu s klientem - zákazníkem. Absolventi se naučí…
* Cíl: naučit se využívat nástroje zpětné vazby v praxi a seznámit se s náročností jejich konstrukce a praktickými dopady při jejich využití.…
Určeno pro každého, kdo chce umět využít komunikace jako prostředku k dosažení svých cílů. Pro každého, kdo se chce naučit komunikovat účelně. Obsah…
Tento kurz je určen pro zájemce, kteří potřebují umět pracovat se svým časem. Naučí se efektivně využívat svůj čas a upravit si svůj pracovní styl…
Zaměření: Výklad je veden od základní konfigurace přes popis použitých protokolů, implementaci DNS až po nastavení paketového filtru (firewallu) a…
Zaměření: Systém je prezentován jak z pohledu uživatele, tak i z pohledu správce systému. Součástí kurzu je i praktická ukázka instalace a…
  Jak se dá prodat i tam, kde to dosud nikdo nedokázal? Co je tajemstvím nejlepších obchodníku? Jak získat důvěru zákazníků během několika…
    Jak být sám sebou ve společnosti? Jak předcházet nedorozuměním? Jak budovat dobré vztahy s podřízenými, zákazníky, známými a rodinou? Co…
Na všechny kurzy se získává osvědčení o absolvování.
Na všechny kurzy se získává osvědčení o absolvování.
V současné manažerské praxi je pojem týmová práce často nesprávně používán pro jakoukoli činnost skupiny lidí. Kurz vede účastníky k pochopení…
Revize norem ISO z roku 2000 je výrazně orientována na řízení lidských zdrojů ve vazbě na cíle, procesy a způsobilosti. Kurz je zaměřen na možnosti…
Naše společnost nabízí především tzv. uzavřené kurzy připravené na míru jednotlivým zákazníkům. Kurzy připravujeme pro skupiny do 15 účastníků. Z…
Naše společnost nabízí především tzv. uzavřené kurzy připravené na míru jednotlivým zákazníkům. Kurzy připravujeme pro skupiny do 15 účastníků. Z…
Třídenní kurz jehož cílem je příprava veřejnosti na vstup do Evropské unie.Program kurzu tvoří čtyři základní moduly, které lze podle požadavku…
Vzdělávací a tréninkové projekty sestavujeme na základě analýzy a potřeb našich zákazníků. Přitom je důležité, aby byl projekt prokonzultován s…
Vzdělávací a tréninkové projekty sestavujeme na základě analýzy a potřeb našich zákazníků. Přitom je důležité, aby byl projekt prokonzultován s…
Pro koho zejména: - podnikatel, liniový manažer - personalisté firmy Cíl semináře: Výcvik manažerských dovedností při provádění pracovního…
Pro koho zejména: - podnikatel, liniový manažer - asistent, sekretářka - obchodní zástupce - specialista (technik, ekonom, ap.) - personalista firmy…
Nabízíme kurzy pro všechny pokročilosti. Individuální výuka Tyto kurzy jsou určené především pro intenzivní studium, specifické studium, manažery a…
Nabízíme kurzy pro všechny pokročilosti. Individuální výuka Tyto kurzy jsou určené především pro intenzivní studium, specifické studium, manažery a…
Význam typologie osobnosti i obličeje v praxi manažerů, obchodních zástupců či personalistů a všech, kteří pracují s lidmi Základní dimenze osobnosti…
Určeno pro obchodní zástupce Zásady vedení obchodních rozhovorů, motivace zákazníka Čtyři fáze rozhovoru, dynamika dialogu, taktika a strategie…
Ostatní profesní školení
In our core programmes we cover the A - Z of corporate redit analysis , structured according to participants' skills . From A and Z scores to more…
Whether you want an overview of the key principles or a more mathematical approach our programmes cover the fundamental issues ..... establishing and…