| Určení programu: Program Work-Life Balance je určen všem, kdo chtějí zvýšit svoji pracovní výkonnost a zároveň získat více času pracovní, osobní a… |
| Na všechny kurzy se získává osvědčení o absolvování. |
| Na všechny kurzy se získává osvědčení o absolvování. |
| S nárůstem využití týmové a skupinové práce se stává klíčovou manažerskou kompetencí řízení skupinové práce. V rámci tréninku facilitace se účastníci… |
| Poruchy komunikace jsou příčinou až 60% konfliktů. Kurz je zaměřen na osvojení základů teorie komunikace i k osvojení praktických komunikačních… |
| Naše společnost nabízí především tzv. uzavřené kurzy připravené na míru jednotlivým zákazníkům. Kurzy připravujeme pro skupiny do 15 účastníků. Z… |
| Naše společnost nabízí především tzv. uzavřené kurzy připravené na míru jednotlivým zákazníkům. Kurzy připravujeme pro skupiny do 15 účastníků. Z… |
| Dvoudenní výcvikový kurz určený pro pracovníky, kteří velkou část svého pracovního dne komunikují se zákazníkem po telefonu. Není nutno rozlišovat,… |
| Dvoudenní kurz (druhý den s týdenní přestávkou). Doporučený počet účastníků 8 - 10. První den : testy Druhý den: vyhodnocení testu a osobní… |
| jednodenní školení určeno pro vrcholové vedení včetně středního řídícího článku se základní znalostí problematiky - výklad norem, terminologie -… |
| dvoudenní školení pro pracovníky odpovědné za zavedení EMS - monitorování a měření - havarijní plány (připravenost) - přezkoumání vedením -… |
| Vzdělávací a tréninkové projekty sestavujeme na základě analýzy a potřeb našich zákazníků. Přitom je důležité, aby byl projekt prokonzultován s… |
| Vzdělávací a tréninkové projekty sestavujeme na základě analýzy a potřeb našich zákazníků. Přitom je důležité, aby byl projekt prokonzultován s… |
| Trénink prodejních dovedností vychází z analýzy současné situace a stanovení cílů. Pro představu jsou uvedena nejčastější témata tréninku: Obchodní… |
| Trénink je určen manažerům a pracovníkům reklamačních oddělení a zákaznických center obchodních a servisních útvarů a firem.Naučíte se zvládat… |
| Pro koho zejména: - podnikatel, liniový manažer - personalisté firmy Cíl semináře: Výcvik postupů při výběru a pracovní adaptaci nového… |
| Pro koho zejména: - podnikatel, liniový manažer - specialista (technik, ekonom, ap.) - personalisté firmy Cíl semináře: Výcvik technik… |
| Nabízíme kurzy pro všechny pokročilosti. Individuální výuka Tyto kurzy jsou určené především pro intenzivní studium, specifické studium, manažery a… |
| Co je asertivita, jaký význam má asertivní chování v našem životě - druhy chování a komunikace lidí Znalost vlastních práv a jejich vyžití v… |
| Zákonitosti úspěšné komunikace učitele se žáky a rodiči - nové prvky v sociální komunikaci Zákonitosti porozumění sdělování. Vědomá a nevědomá úroveň… |
| Opakovaná školení profesí |
| Ostatní profesní školení |
| Tréninkový program pro úspěšné vedení obchodního rozhovoru |
| Economic slowdown, a rapidly changing business environment and globalisation have created enormous pressure on companies, with a potentially adverse… |
| This course will provide a unique insight - and practical guidance -for bankers with corporate finance relationship management responsibility who want… |
| Motto: " Vztah musí mít jasný scénář, který bude řídit chování zákazníka ." Rozsah: 2 dny Témata: ? Úvod do CRM (Customer Relationship Management)… |
| Motto: Obchodní jednání je zvláštním typem vztahu mezi lidmi. Má své zákonitosti, pravidla a řád. Při obchodním jednání platí více než kdekoli jinde,… |
| Poslání kurzů: Výcvik praktického užití ASSESSMENT CENTER - moderní metody výběru a rozhodování v personalistice. Výsledkem použití této metody je… |
| Poslání kurzu: Intenzivní jednodenní 8hodinový školící kurz Vás seznámí s teoretickými základy i praktickým využitím Assessment centra a Development… |
| V kurzu se řidiči učí takovému způsobu jízdy, který zajistí snížení spotřeby pohonných hmot a současně zmenšení opotřebení vozidla, a to při zachování… |
| Dopravní akademie provádí školení řidičů na území celé ČR. Ve svém týmu má několik zkušebních komisařů, pověřených Ministerstvem dopravy k provádění… |
| Seminář je zaměřen na: dovednosti účinného telefonického sjednávání schůzky s klientem problematiku komunikace při telefonování zvládnutí úskalí… |
| Seminář je zaměřen na: možné formy péče o zákazníka po prodeji chápání výrobku nikoli jako jednorázové spotřební záležitosti, ale jako procesního… |
| Nezabýváme se výukou znakového jazyka jako jednou z mnoha činností. Specializujeme se na výuku znakového jazyka. Budou Vás vyučovat pouze… |
| Nezabýváme se výukou znakového jazyka jako jednou z mnoha činností. Specializujeme se na výuku znakového jazyka. Budou Vás vyučovat pouze… |
| Aplikovaný odborný kurz |
| Aplikovaný odborný kurz |
| Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z… |
| Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z… |
| Koncepce výuky vypracovaná na základě Vašich požadavků- vysokoškolsky vzdělaní lektoři se zahraniční praxí - příprava na státní a mezinárodní zkoušky-… |
| Východiska a souvislosti: * Podstata firmy je ekonomická ale nelze ji pouze na ni redukovat. * Vnitrofiremní komunikace je promyšlené propojení firmy… |
| Chcete vědět jak nevyjednávat? * Debata místo přesvědčování. * Taktika pro krátkodobé jednání v dlouhodobých vztazích. * Záměna lidí za problém. *… |
| Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti. |
| Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti. |
| Standardní kurzy pro výcvik řídících letového provozu jsou připraveny tak, aby mohly nabídnout: standardní a systematický institucionální výcvikový… |
| Provádí teoretický výcvik zejména soukromých, obchodních a dopravních pilotů a ostatního leteckého personálu. Škola taktéž zprostředkovává výcvik na… |