Custom courses

Job offers

Listing 6901 to 6950 - Do you wish to see all 4709 courses register
Description
Individuální přístup ke klientovi a řešení konkrétní zakázky (Public Relations, média, marketing, krizová a mediální komunikace) Konzultanti s praxí…
JAPONSKÁ BOJOVÁ UMĚNÍ - úvodní pohled na oblast japonských bojových umění- proč se zachovala a co nám mohou přinášet - o rozdílnosti vnímání stejné…
Cíl kurzu: Po absolvování kurzu je absolvent připraven pro zahájení podnikání. Orientuje se v administrativních a ekonomických podmínkách podnikání…
Po absolvování kurzu posluchač zná a umí základní manažerské funkce: plánování, organizování, vedení, koordinace a kontrolování. Umí a ovládá umění…
Workshopy jsou určeno převážně pro: Libovolné skupiny spolupracovníků, manažerů, týmů, projektových týmů. Možné cíle workshopů: workshopy jako…
Cíl kurzu: Naučit se a procvičit  si komunikační a prodejní techniky jak získat zákazníka na svojí stranu a efektivně nabídnout zboží nebo službu…
Firemní kurzy Naše jazyková škola realizuje firemní výuku od roku 1992: spolupracujeme jak s velkými firmami, v nichž administrujeme skupinové i…
Firemní kurzy Naše jazyková škola realizuje firemní výuku od roku 1992: spolupracujeme jak s velkými firmami, v nichž administrujeme skupinové i…
Technická dokumentace je komunikačním prostředkem mezi všemi procesními útvary výrobních firem. Schopnost správné interpretace patří mezi základní…
Účastníci se naučí rozlišovat efektivní a neefektivní styly komunikace a poznají jejich důsledky. Uvědomí si, jaké jsou bariéry v komunikaci a co…
Cíle zdokonalit postupy a techniky, které účastníkům umožní lépe využívat pracovní čas rozvinout schopnosti účastníků určovat priority úkolů na…
Cíle zvládnout efektivně připravit a vést pracovní porady rozvinout sociální dovednosti potřebné k vedení diskuse tak, aby směřovala ke stanoveným…
Cieľ kurzu: Budovať u vedúcich cit a zručnosti pre dôsledné riadenie spolupracovníkov Naučiť účastníkov ako na jednej strane udržať systém a disciplínu…
Cieľ kurzu: Zdokonaliť a naučiť účastníkov profesionálne komunikovať so zákazníkmi. Naučiť účastníkov používať v rozhovoroch so zákazníkmi základnú…
Efektivní proces náboru bez zatížení vlastního personálu a nižšími náklady Zabírá vám nábor příliš mnoho času a nemáte čas na strategické činnosti…
Dělejte, co umíte nejlépe. Ostatní nechte na nás. Došlo k výpadku členů personálního oddělení? Chystáte výrazný nárůst činností a nemáte funkční…
Oxygen Advantage je jednoduchá, ale revoluční technika dýchání, která zlepší hospodaření vašeho těla s kyslíkem, a díky tomu podpoří vaše zdraví…
Vedle společného zážitku a lépe fungujícího týmu (zdokonalení týmové spolupráce a komunikace a projektového řízení, posílení sounáležitosti…
Mnoho společností využívá tuto metodu k výběru zaměstnanců. Nabízíme možnost zaškolit budoucí odborníky na tuto výběrovou techniku, stejně tak…
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Kurz je určen pro pracovníky CALL CENTER, kteří jsou v každodenním kontaktu s klienty po telefonu. Cílem kurzu je…
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Kurz je určen všem, kteří se mohou dostat do situací, kdy je důležité odhalit, zda druhá strana při jednání…
Využití techniky Lean managementu (5S) v běžném životě. Seiri – co a koho si nechat, a čeho a koho se zbavit Seiton – jak uspořádat to, co si…
Zpětná vazba jinak a účinně. Jak vybalancovat zpětnou vazbu mezi empatií a agresí Jak nebýt obětí vztahu Jak otevřeně říkat, co potřebujeme říct…
Otázky bezpečnosti a ochrany zdraví při práci jsou obecně upraveny Zá- koníkem práce (Zákon č. 262/2006 Sb.). Ten ukládá celou řadu povinností a…
Otázky bezpečnosti a ochrany zdraví při práci jsou obecně upraveny Zá- koníkem práce (Zákon č. 262/2006 Sb.). Ten ukládá celou řadu povinností a…
Po dohodě je možné vytvořit školení zcela individuální a tzv. "na míru" klientovi, dle jeho potřeb a požadavků.
Talent management je komplexním programem identifikování potenciálu a rezerv jednotlivých zaměstnanců a následného rozvoje zaměstnanců.  Je nástrojem…
Lean Academy je komplexní prakticky zaměřené studium – od začátečníků až po experty. Každý jeden praktický seminář se koná v jiné partnerské…
Témata: předpoklady a principy efektivního fungování pracovních týmů role v týmu vzájemná důvěra otevřená komunikace Všeobecné informace: 2 - 4-denní kurz …
* témata: vedení obchodního jednání, prezentační dovednosti, řešení problémových situací apod. * místo konání: prakticky kdekoliv, možno i plně indoor…
Cíle Výcvikový program je orientován na trénink nových dovednosti a na posílení spolupráce v týmu. Cílem obchodních výcviků je zvýšení efektivity…
Cíle Výcvikový program je orientován na trénink nových dovednosti a na posílení spolupráce v týmu. Cílem obchodních výcviků je zvýšení efektivity…
Tato konzultace (workshop) je zaměřena na seznámení se systémem Unix na technologiích HP-UX. Tento kurz je zároveň přípravou pro administraci systému…
Tato konzultace (workshop) je souhrnem znalostí z mnoha dílčích oblastí pokročilé správy a konfigurace sítí a serverů HP Unix. Řeší techniku správy…
Kurz angličtiny ve městech Bath, Bournemouth, Cambridge, Edinburgh, Liverpool, Londýn, Manchester, Oxford, Torquay pořádaný na škole Kaplan…
Kurz angličtiny ve městě Cork pořádaný na škole Cork English College - Irsko. Detailní informace o škole Cork English College a…
Smyslem tohoto jednodenního tréninku je prakticky navázat na program Autentický projev a rétorika jako osobní charisma I. Hlavním záměrem je ještě…
Účastníci porozumí příčinám vzniku konfliktu, seznámí se se zákonitostmi vývoje, průběhu a možnostmi řešení. Naučí se chápat konflikt jako fenomén…
O programu Program 7 návyků pro ženy nabízí inspiraci, jak může být využívání principů 7 návyků skutečně efektivních lidí užitečné a nápomocné v…
O programu Program Leading at the Speed of Trust je určen především lídrům a je zaměřen na posílení důvěry v týmech. Účastníci rozvíjejí svou…
příprava rétorika při argumentaci flexibilita
různé druhy situací při vedení lidí jak situace správně uřídit
  Co víme o práci mozku s informacemi a jak to souvisí s vizualizací, proč platí pořekadlo „Obraz vydá za tisíce slov“ Vizualizační techniky…
  Sebevědomé a zároveň zdvořilé jednání Zbavte se pocitů viny, když po někom něco chcete nebo chcete někoho odmítnout Vyjednávejte a…
Cíl: Objasnit odpovědí na otázky: Proč zavést týmovou práci? Co to obnáší? Jaká je úloha manažera - vedoucího týmu? Obsah : Vývoj směrem k týmu - co…
Cíl: Osvětlit a prohloubit znalosti specifických procesů, které jsou typické při skupinové práci (Co přináší skupinová dynamika do pracovního výkonu…
Základní info Tento modul poskytuje jednotlivcům praktické dovednosti potřebné k vytvoření „učení a zdokonalování“ IT organizace se silným a účinným…
Základní info Třídenní certifikační kurz ITIL® 4 Leader: Digital & IT Strategy se zaměřuje na výzvy spojené s rozvojem digitální strategie a…
Profesionální asistentka jako podpora managementu Principy a zásady efektivní komunikace Druhy komunikace Principy strukturované komunikace…
Cíl kurzu: Účastníci se naučí jak identifikovat a hodnotit rizika v každodenním procesu pomocí řízení ztrát, definovat systémové prvky a činnosti…