Individuální přístup ke klientovi a řešení konkrétní zakázky (Public Relations, média, marketing, krizová a mediální komunikace) Konzultanti s praxí… |
JAPONSKÁ BOJOVÁ UMĚNÍ - úvodní pohled na oblast japonských bojových umění- proč se zachovala a co nám mohou přinášet - o rozdílnosti vnímání stejné… |
Cíl kurzu: Po absolvování kurzu je absolvent připraven pro zahájení podnikání. Orientuje se v administrativních a ekonomických podmínkách podnikání… |
Po absolvování kurzu posluchač zná a umí základní manažerské funkce: plánování, organizování, vedení, koordinace a kontrolování. Umí a ovládá umění… |
Workshopy jsou určeno převážně pro: Libovolné skupiny spolupracovníků, manažerů, týmů, projektových týmů. Možné cíle workshopů: workshopy jako… |
Cíl kurzu: Naučit se a procvičit si komunikační a prodejní techniky jak získat zákazníka na svojí stranu a efektivně nabídnout zboží nebo službu… |
Firemní kurzy Naše jazyková škola realizuje firemní výuku od roku 1992: spolupracujeme jak s velkými firmami, v nichž administrujeme skupinové i… |
Firemní kurzy Naše jazyková škola realizuje firemní výuku od roku 1992: spolupracujeme jak s velkými firmami, v nichž administrujeme skupinové i… |
Technická dokumentace je komunikačním prostředkem mezi všemi procesními útvary výrobních firem. Schopnost správné interpretace patří mezi základní… |
Účastníci se naučí rozlišovat efektivní a neefektivní styly komunikace a poznají jejich důsledky. Uvědomí si, jaké jsou bariéry v komunikaci a co… |
Cíle zdokonalit postupy a techniky, které účastníkům umožní lépe využívat pracovní čas rozvinout schopnosti účastníků určovat priority úkolů na… |
Cíle zvládnout efektivně připravit a vést pracovní porady rozvinout sociální dovednosti potřebné k vedení diskuse tak, aby směřovala ke stanoveným… |
Cieľ kurzu: Budovať u vedúcich cit a zručnosti pre dôsledné riadenie spolupracovníkov Naučiť účastníkov ako na jednej strane udržať systém a disciplínu… |
Cieľ kurzu: Zdokonaliť a naučiť účastníkov profesionálne komunikovať so zákazníkmi. Naučiť účastníkov používať v rozhovoroch so zákazníkmi základnú… |
Efektivní proces náboru bez zatížení vlastního personálu a nižšími náklady Zabírá vám nábor příliš mnoho času a nemáte čas na strategické činnosti… |
Dělejte, co umíte nejlépe. Ostatní nechte na nás. Došlo k výpadku členů personálního oddělení? Chystáte výrazný nárůst činností a nemáte funkční… |
Oxygen Advantage je jednoduchá, ale revoluční technika dýchání, která zlepší hospodaření vašeho těla s kyslíkem, a díky tomu podpoří vaše zdraví… |
Vedle společného zážitku a lépe fungujícího týmu (zdokonalení týmové spolupráce a komunikace a projektového řízení, posílení sounáležitosti… |
Mnoho společností využívá tuto metodu k výběru zaměstnanců. Nabízíme možnost zaškolit budoucí odborníky na tuto výběrovou techniku, stejně tak… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Kurz je určen pro pracovníky CALL CENTER, kteří jsou v každodenním kontaktu s klienty po telefonu. Cílem kurzu je… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Kurz je určen všem, kteří se mohou dostat do situací, kdy je důležité odhalit, zda druhá strana při jednání… |
Využití techniky Lean managementu (5S) v běžném životě. Seiri – co a koho si nechat, a čeho a koho se zbavit Seiton – jak uspořádat to, co si… |
Zpětná vazba jinak a účinně. Jak vybalancovat zpětnou vazbu mezi empatií a agresí Jak nebýt obětí vztahu Jak otevřeně říkat, co potřebujeme říct… |
Otázky bezpečnosti a ochrany zdraví při práci jsou obecně upraveny Zá- koníkem práce (Zákon č. 262/2006 Sb.). Ten ukládá celou řadu povinností a… |
Otázky bezpečnosti a ochrany zdraví při práci jsou obecně upraveny Zá- koníkem práce (Zákon č. 262/2006 Sb.). Ten ukládá celou řadu povinností a… |
Po dohodě je možné vytvořit školení zcela individuální a tzv. "na míru" klientovi, dle jeho potřeb a požadavků. |
Talent management je komplexním programem identifikování potenciálu a rezerv jednotlivých zaměstnanců a následného rozvoje zaměstnanců. Je nástrojem… |
Lean Academy je komplexní prakticky zaměřené studium – od začátečníků až po experty. Každý jeden praktický seminář se koná v jiné partnerské… |
Témata: předpoklady a principy efektivního fungování pracovních týmů role v týmu vzájemná důvěra otevřená komunikace Všeobecné informace: 2 - 4-denní kurz … |
* témata: vedení obchodního jednání, prezentační dovednosti, řešení problémových situací apod. * místo konání: prakticky kdekoliv, možno i plně indoor… |
Cíle Výcvikový program je orientován na trénink nových dovednosti a na posílení spolupráce v týmu. Cílem obchodních výcviků je zvýšení efektivity… |
Cíle Výcvikový program je orientován na trénink nových dovednosti a na posílení spolupráce v týmu. Cílem obchodních výcviků je zvýšení efektivity… |
Tato konzultace (workshop) je zaměřena na seznámení se systémem Unix na technologiích HP-UX. Tento kurz je zároveň přípravou pro administraci systému… |
Tato konzultace (workshop) je souhrnem znalostí z mnoha dílčích oblastí pokročilé správy a konfigurace sítí a serverů HP Unix. Řeší techniku správy… |
Kurz angličtiny ve městech Bath, Bournemouth, Cambridge, Edinburgh, Liverpool, Londýn, Manchester, Oxford, Torquay pořádaný na škole Kaplan… |
Kurz angličtiny ve městě Cork pořádaný na škole Cork English College - Irsko. Detailní informace o škole Cork English College a… |
Smyslem tohoto jednodenního tréninku je prakticky navázat na program Autentický projev a rétorika jako osobní charisma I. Hlavním záměrem je ještě… |
Účastníci porozumí příčinám vzniku konfliktu, seznámí se se zákonitostmi vývoje, průběhu a možnostmi řešení. Naučí se chápat konflikt jako fenomén… |
O programu Program 7 návyků pro ženy nabízí inspiraci, jak může být využívání principů 7 návyků skutečně efektivních lidí užitečné a nápomocné v… |
O programu Program Leading at the Speed of Trust je určen především lídrům a je zaměřen na posílení důvěry v týmech. Účastníci rozvíjejí svou… |
příprava rétorika při argumentaci flexibilita |
různé druhy situací při vedení lidí jak situace správně uřídit |
Co víme o práci mozku s informacemi a jak to souvisí s vizualizací, proč platí pořekadlo „Obraz vydá za tisíce slov“ Vizualizační techniky… |
Sebevědomé a zároveň zdvořilé jednání Zbavte se pocitů viny, když po někom něco chcete nebo chcete někoho odmítnout Vyjednávejte a… |
Cíl: Objasnit odpovědí na otázky: Proč zavést týmovou práci? Co to obnáší? Jaká je úloha manažera - vedoucího týmu? Obsah : Vývoj směrem k týmu - co… |
Cíl: Osvětlit a prohloubit znalosti specifických procesů, které jsou typické při skupinové práci (Co přináší skupinová dynamika do pracovního výkonu… |
Základní info Tento modul poskytuje jednotlivcům praktické dovednosti potřebné k vytvoření „učení a zdokonalování“ IT organizace se silným a účinným… |
Základní info Třídenní certifikační kurz ITIL® 4 Leader: Digital & IT Strategy se zaměřuje na výzvy spojené s rozvojem digitální strategie a… |
Profesionální asistentka jako podpora managementu Principy a zásady efektivní komunikace Druhy komunikace Principy strukturované komunikace… |
Cíl kurzu: Účastníci se naučí jak identifikovat a hodnotit rizika v každodenním procesu pomocí řízení ztrát, definovat systémové prvky a činnosti… |