| Prvky komunikačního procesu Komunikační styly Aktivní naslouchání a řízení rozhovoru Uplatnění požadavku, příkazu, odmítnutí Efektivní komunikace… |
| Organizujeme vzdělávací semináře, školení a obchodní tréninky ve spolupráci s odbornými lektory pro širokou veřejnost i speciálně na konkrétní přání a… |
| Organizujeme vzdělávací semináře, školení a obchodní tréninky ve spolupráci s odbornými lektory pro širokou veřejnost i speciálně na konkrétní přání a… |
| Hlavní odborné téma: opakované teoretické školení se musí provádět pravidelně ve vztahu k obecně platným právním předpisům 1x ročně ověřením a… |
| Podlahářství |
| Asertivita - jako cesta rychlého a efektivního jednání. Nabízíme Vám asertivní techniky, které přispívají k rychlé a přesné komunikaci. Naučíte se… |
| Klademe důraz nejen na získání znalostí, ale především preferujeme trénink a výcvik dovedností. Náš způsob práce umožňuje sebepoznání, jehož rozvoj je… |
| Programy firemního poradenství jsou zaměřeny především na kultivaci firemní strategie, oblast řízení společnosti a lidské zdroje. Smyslem firemního… |
| Španělštinu si můžete zdokonalit nejen ve Španělsku, ale také v dalších mnohem vzdálenějších a exotičtějších zemích. Tato nabídka je určena hlavně pro… |
| Studium španělštiny v Mexiku Vám dá přesně to, co o studiu cizího jazyka říká klasik: "Porozumění cizímu jazyku rozšiřuje horizont člověka; poznání… |
| Vzdělávání je neustávající lidská potřeba. Ať chceme, nebo nechceme, celý život nás provází proces učení, vyhodnocování zkušeností, anylýza příčin,… |
| Vzdělávání je neustávající lidská potřeba. Ať chceme, nebo nechceme, celý život nás provází proces učení, vyhodnocování zkušeností, anylýza příčin,… |
| Základní výhody Vyberete si přesně ta témata, o která máte zájem a my vám připravíme seminář ušitý na míru vaši společnosti. Cenová přijatelnost (při… |
| Vzdělávání a rozvíjení schopností |
| Úzce specializovaný kurz, obvykle reagujících na aktuální potřebu klienta a doplňujících koncepční vzdělávání |
| Cílem je poskytnout účastníkům informace, zkušenosti, případové studie a doporučení, jak předejít případným prohrám soudních sporů chybami. Nejedná se… |
| Tento modul se zabývá právní problematikou spojenou se vstupem České republiky do EU |
| Určeno pro střední management ve veřejné správě, vedoucí pracovníky střední úrovně řízení orgánů státní správy a samosprávy. |
| Cílem mzdového systému je dosáhnout : nárůstu výkonnosti firmy spokojených a stabilizovaných zaměstnanců efektivního vynakládání mzdových prostředků… |
| Vzdělávací projekty, které jsme schopni zpracovat a které se z hlediska délky trvání pohybují od jednodenních seminářů a workshopů až po dlouhodobé… |
| Program, učební materiály, frekvence a místo konání výuky se řídí dle individuálního přání zákazníka. Výuku provádějí kvalifikovaní domácí i… |
| Program, učební materiály, frekvence a místo konání výuky se řídí dle individuálního přání zákazníka. Výuku provádějí kvalifikovaní domácí i… |
| Oblast a způsob tréninku je možné upravit podle specifických potřeb Vaší firmy. Problémy, které jsou během semináře odhaleny, je možné důkladně… |
| Oblast a způsob tréninku je možné upravit podle specifických potřeb Vaší firmy. Problémy, které jsou během semináře odhaleny, je možné důkladně… |
| Zvláštní obchodní operace |
| Psychologický rozměr obchodního případu |
| Výcvik pilotů ULLa |
| Opravňuje k řízení jízdních souprav složených z motorového vozidla skupiny B a přípojného vozidla. |
| Opravňuje k řízení jízdních souprav složených z motorového vozidla skupiny C1 a přípojného vozidla, jehož maximální přípustná hmotnost převyšuje 750… |
| Ideální pracovník Call Centra (dále jen CC). Výhody Call Centra pro vaši společnost. Problémy současných CC. Význam verbální komunikace - základy… |
| Náročnost práce v CC a její specifika, nejčastější důvody fluktuace a její důsledky , nejčastější nedostatky v práci operátorů CC. Základní styly a… |
| Rozšíření z A(M) na A+C |
| Rozšíření z B na C |
| Kurz je zaměřen pro studenty mírně pokročilé, kteří si chtějí své znalosti nechat ocenit certifikátem naší jazykové školy. |
| Kurz je zaměřen pro studenty středně a velmi pokročilé, kteří si chtějí svůj jazyk zdokonalit o obchodní pojmosloví a ocenit certifikátem naší školy |
| Podrobná charakteristika obsahové náplně (anotace) Úmluva o právech dítěte jako východisko pro koncipování školního řádu Nový pohled na význam… |
| Vyučují lektoři s bohatými praktickými a teoretickými zkušenostmi. Školení probíhá na základě požadavků objednatele "na klíč" Po absolvování… |
| Vyučují lektoři s bohatými praktickými a teoretickými zkušenostmi. Školení probíhá na základě požadavků objednatele "na klíč" Po absolvování… |
| Čas, místo, rozvrh a zaměření výuky, obsazení kursu i preferenci českého či zahraničního učitele si určí organizace. Místo konání se předpokládá na… |
| Čas, místo, rozvrh a zaměření výuky, obsazení kursu i preferenci českého či zahraničního učitele si určí organizace. Místo konání se předpokládá na… |
| Obsah kurzu: podstata marketingu a jeho role ve společnosti obsah a význam marketingu marketingová terminologie základní podnikatelské koncepce |
| Obsah kurzu: cíle organizace předmět podnikání určení strategie alokace zdrojů model BCG faktory určující atraktivitu podnikání a konkurenční sílu |
| Co získáte: zajistíme Vám flexibilitu ve výuce, reportingu a dalších doplňkových službách. Poskládejte si z naší nabídky Váš VLASTNÍ PROGRAM FLEXI. |