kdo zvládá lépe stres co je pro nás spokojenost |
Procvičíte si pravidla bezkonfliktního a cíleného poskytování zpětné vazby Kontrola - dozvíte se co, proč, jak a kdy kontorlovat… |
Význam delegování pro manažera a jeho tým – krátkodobé a dlouhodobé dopady (ne)kvalitního delegování Týmová připravenost – analýza týmů z… |
Chcete mít lepší výsledky a zároveň být spokojení? Kreativnější nápady? Méně stresu? Více energie? Toto vše závisí na tom, jakou část mysli… |
Všichni máme nějaké cíle. Máme profesní cíle, kde chceme být za rok, za dva nebo za deset let. Máme osobní cíle v oblasti zdraví a kondice, rodinné… |
Cíl: Naučit se, kdy a jak delegovat pravomoci. Naučit se využívat specifických schopností každého člena pracovního kolektivu. Zapojením ostatních… |
Formátování dokumentu Automatické obsahy… |
Vytváří rámec pro rozvoj firmy směřující k výkonu a spokojenosti. Nabízíme přístup, jak vést lidi k samostatnosti a odpovědnosti, posilujeme… |
Základní info Tento modul zahrnuje použití pracovních postupů, jako jsou Agile and Lean, a technických postupů a technologií, jako je Cloud… |
Základní info ITIL Specialist Drive Stakeholder Value je zaměřen na odborníky odpovědné za správu a integraci zúčastněných stran, na ty, kteří se… |
Potřebujete se naučit získat a udržet nadhled v náročných situacích? Zjistit, jak včas odhalit emoce, které konflikt ovlivňují a naučit se s nimi… |
Dostáváte se do situací, kdy souhlasíte s něčím, co vám následně nevyhovuje? Váháte, když si máte o něco říci? Je pro vás náročné odmítat? Potřebujete… |
Cíl kurzu: Účastníci kurzu se obeznámí s požadavky normy ISO 50001:2011. Účastníci kurzu se naučí jak implementovat požadavky normy ve své… |
Cíl kurzu: Účastníci kurzu se seznámí s požadavky normy ISO 50001:2011 a naučí se vykonávat interní audity podle uvedené normy. Kurz je určený: Pro… |
Obsah: * Konstrukce základu daně z příjmů právnických osob * Obecná úprava daňových a nedaňových nákladů, ustanovení § 24 a § 25 zákona o daních z… |
Určeno pro vedoucí pracovníky skladů výrobních a obchodních podniků. Cíl: Rozšíření kvalifikace pro výkon funkce vedoucího skladu. Obsah: *… |
Skype – pokud jste často na cestách, pracujete v zahraničí nebo nemůžete na výuku docházet, zajistíme vám on-line lekce přes Skype. English Attack… |
Individuální přístup je jednoznačně nejkvalitnější, nejefektivnější a nejflexibilnější způsob, jak se naučit jazyk. Lektor se přizpůsobí vašim… |
Obsah semináře: *Jak zjistit, kdo je váš zákazník a co o něm potřebujete vědět *Jak neklást na první místo zisk a přesto ho mít *Jak pečovat o… |
Školenie je ukončené certifikátom ECDL pre začiatočníkov i pokročilých poslucháčov Školenie vhodne zabezpečuje nabranie schopností ovládania… |
Školenie veľmi presne v tréningoch zabezpečuje získanie zručnosti v mediácii ako novej formy mimosúdneho vyrovnania trestných činov, pohľadávok a… |
Obsah semináře: * Typy a metody pravidelných hodnocení výkonů zaměstnanců a jejich možné přínosy pro firmu a pro zaměstnance * Úskalí posuzování lidí… |
Zaměření programů Rozvojové programy se zaměřením na evropská pravidla společenského chování a obchodní etiketu jsou specializované především na:… |
Určení semináře Po absolvování tohoto programu budou účastníci umět bez problémů identifikovat různé situace a druhy komunikace tak, aby si mohli… |
Po dohodě je možné vytvořit školení zcela individuální a tzv. "na míru" klientovi, dle jeho potřeb a požadavků. |
Na všechny kurzy se získává osvědčení o absolvování. |
Na všechny kurzy se získává osvědčení o absolvování. |
Připravíme zakázkové školení podle Vašich požadavků. |
Kdo neřídí sebe, nemůže řídit druhé. Kurz je zaměřen na sebepoznání, pochopení vlastních myšlenkových modelů, silných i slabých stránek a motivací.… |
Trénink je zaměřen na získání dovedností při řešení konfliktů a vyjednávání. Účastníci se naučí používat různé vyjednávací styly, analyzovat zájmy a… |
Zakázkové tréninky vycházejí vždy z analýzy tréninkových potřeb. Analýza tréninkových potřeb napomáhá: * k definování konkrétních tréninkových potřeb… |
Zakázkové tréninky vycházejí vždy z analýzy tréninkových potřeb. Analýza tréninkových potřeb napomáhá: * k definování konkrétních tréninkových potřeb… |
Naše společnost nabízí především tzv. uzavřené kurzy připravené na míru jednotlivým zákazníkům. Kurzy připravujeme pro skupiny do 15 účastníků. Z… |
Naše společnost nabízí především tzv. uzavřené kurzy připravené na míru jednotlivým zákazníkům. Kurzy připravujeme pro skupiny do 15 účastníků. Z… |
Jednodenní kurz, určený pro pracovníky personálních útvarů. Bude veden interaktivním způsobem. Po úvodních informacích bude přistoupeno k zajišťování… |
Jednodenní kurz, určený pro pracovníky právních útvarů. Bude veden interaktivním způsobem. Po úvodních informacích bude přistoupeno k zajišťování… |
jednodenní školení určené pro pracovníky odpovědné za správu kontrolního, měřícího a zkušebního zařízení - seznámení s principy - postup posuzování… |
jednodenní školení určeno pro pokročilejší znalosti problematiky, vhodné též pro manažery - co je to kontinuální zlepšování a k čemu je určeno -… |
Vzdělávací a tréninkové projekty sestavujeme na základě analýzy a potřeb našich zákazníků. Přitom je důležité, aby byl projekt prokonzultován s… |
Vzdělávací a tréninkové projekty sestavujeme na základě analýzy a potřeb našich zákazníků. Přitom je důležité, aby byl projekt prokonzultován s… |
Pro koho zejména: - podnikatel, liniový manažer - asistent, sekretářka - personalisté firmy Cíl semináře: Nácvik činností manažera při uplatňování… |
Pro koho zejména: - podnikatel, liniový manažer - asistent, sekretářka - personalista firmy Cíl semináře: Naučit manažerským dovednostem -… |
Určeno: Manažerům firem, kteří pro svoji řídící práci potřebují znát zásady finanční analýzy. Cíle semináře: Pochopíte, jak máte ve své práci… |
Porozumět cílům podnikání z hlediska vztahů mezi výnosy a rizikem, naučit se používat nástroje, které tyto cíle umožňují stanovit, měřit a dosáhnout.… |
Nabízíme kurzy pro všechny pokročilosti. Individuální výuka Tyto kurzy jsou určené především pro intenzivní studium, specifické studium, manažery a… |
Význam prvního dojmu při jednání s lidmi, pozitivní přístup k návštěvníkům Umění navázat přátelský rozhovor ať již přímo nebo po telefonu Správný… |
Pedagogické a didaktické zásady ve vzdělávání dospělých Základy komunikace - technika řeči, umění naslouchat, diskutovat Příprava školení - plánování,… |
nabízíme programy vzdělávání na míru z oblastí obchodu a managementu. Programy obchodu a managementu jsou vytvořeny dle poptávky a nových trendů v… |
Základy a dělení telemarketingu. První dojem po telefonu. Tvorba skriptu hovoru. Nejčastější chyby při telefonování. Jak získat informace. Jak… |