Jde o trénink před kamerou - např. fáze obchodního jednání (sebepoznání a sebereflexe) a následný rozbor chyb a jejich odstranění. Velmi efektivní… |
Po dohodě je možné vytvořit školení zcela individuální a tzv. "na míru" klientovi, dle jeho potřeb a požadavků. |
Po dohodě je možné vytvořit školení zcela individuální a tzv. "na míru" klientovi, dle jeho potřeb a požadavků. |
Na všechny kurzy se získává osvědčení o absolvování. |
Na všechny kurzy se získává osvědčení o absolvování. |
Všechna uvedená školení jsou zakončena přezkoušením nebo předepsanou státní zkouškou a úspěšný absolvent obdrží osvědčení nebo průkaz k výkonu… |
Všechna uvedená školení jsou zakončena přezkoušením nebo předepsanou státní zkouškou a úspěšný absolvent obdrží osvědčení nebo průkaz k výkonu… |
Připravíme zakázkové školení podle Vašich požadavků. |
Připravíme zakázkové školení podle Vašich požadavků. |
Loajalita, iniciativa nebo například odpor ke změnám jsou charakterické postoje, se kterými se manažeři setkávají. Kurz je zaměřen na prohloubení… |
Kurz je zaměřen na návrh a implementaci systému hodnocení a plánování způsobilostí. Představuje tento systém jako klíčový prvek integrace řízení… |
Zakázkové tréninky vycházejí vždy z analýzy tréninkových potřeb. Analýza tréninkových potřeb napomáhá: * k definování konkrétních tréninkových potřeb… |
Zakázkové tréninky vycházejí vždy z analýzy tréninkových potřeb. Analýza tréninkových potřeb napomáhá: * k definování konkrétních tréninkových potřeb… |
Naše společnost nabízí především tzv. uzavřené kurzy připravené na míru jednotlivým zákazníkům. Kurzy připravujeme pro skupiny do 15 účastníků. Z… |
Naše společnost nabízí především tzv. uzavřené kurzy připravené na míru jednotlivým zákazníkům. Kurzy připravujeme pro skupiny do 15 účastníků. Z… |
Dvoudenní výcvikový kurz určený pro pracovníky sekretariátů a asistentky-ty managerů, kteří přicházejí do kontaktu jak s vnějším zákazníkem, tak s… |
Dvoudenní výcvikový kurz, jehož cílem je prohloubení znalostí především v oblasti umění jednat s lidmi a dodržování zásad Kodexu etiky pracovníka.… |
jednodenní školení určené pro pracovníky konstrukčních, výrobních útvarů, útvarů jakosti a pracovníky marketingu - QFD (Qulity Function Deployment)… |
jednodenní školení určené pro pracovníky útvaru jakosti a pro podnikové metrology - základní pojmy - zákon o metrologii č. 505/1990 Sb. a prováděcí… |
Vzdělávací a tréninkové projekty sestavujeme na základě analýzy a potřeb našich zákazníků. Přitom je důležité, aby byl projekt prokonzultován s… |
* Zbavme se předsudků a mýtů spojených s konflikty (V, SD). * Konflikt jako součást našeho každodenního života: podstata, klasifikace a způsob řešení… |
* Psychologické limity komunikace po telefonu (V, SD, PC, IRSH). * Přijímání telefonického hovoru (V, PC, IRSH). * Průzkum po telefonu, hledání… |
Pro koho zejména: - podnikatel, liniový manažer - asistent, sekretářka - obchodní zástupce - specialista (technik, ekonom, ap.) Cíl semináře:… |
Pro koho zejména: - podnikatel, liniový manažer - asistent, sekretářka - obchodní zástupce - specialista (technik, ekonom, ap.) Cíl semináře:… |
Určeno: Středním nefinančním manažerům firmy: z vývoje, výroby nákupu, prodeje... Cíle semináře: Seminář Vám osvětlí, jak mají manažeři ve své… |
Popis: Základy finančního řízení, finanční výkazy, prognózy finančního vývoje firmy, odhalování možných rizik, analýza vlastní firmy ve srovnání s… |
Nabízíme kurzy pro všechny pokročilosti. Individuální výuka Tyto kurzy jsou určené především pro intenzivní studium, specifické studium, manažery a… |
Příprava k telefonování, organizace pracoviště Vytvoření prvního dojmu Zlatá pravidla prodeje po telefonu Jak správně oslovit klienta, typy zákazníků… |
Uvedení do psychologie jednání osob, temperament, osobnostní rysy, životní postoj. Psychologické aspekty dané funkce Sociální komunikace a předpoklady… |
Měření výsledků telemarketingu. Psychologie motivace. Moderní motivační techniky. Jak vést hodnotící rozhovory. Kontrola a pomoc. Vedení příposlechů.… |
Jak získat podporu. Prezentační techniky. Komunikační strategie. Vyjednávací strategie. Komunikace v obtížných situacích. Firemní kultura a… |
Kurz je určen pro mládež, která nenašla uplatnění bezprostředně po absolvování školy, prohlubuje nejdůležitější znalosti pro vstup do praxe (… |
Kurzy DVPP jsou určeny pro učitele základních a středních škol v různých variantách tak, aby pokryly potřeby všech učitelských kategorií. Všechny… |
URČENO: Pro pracovníky všech profesí, kteří i ojediněle telefonují mimo firmu. CÍL: Zajistit standardní úroveň komunikace po telefonu, jako… |
URČENO: Pro sekretářské a asistentské profese na všech úrovních. CÍL: Vybavit pracovnice(ky) sekretariátů znalostmi v uplatňování profesionálních… |
Základní kurzy a opakovaná školení profesí |
Základní kurzy a opakovaná školení profesí |
The IPO market is having a torrid time, but it will surely return. We look at the process from start to finish - and try to identify opportunities for… |
Banks with a big balance sheet have realised that a shortage of supply in the loan market gives them an opportunity to package lending products with… |
Provádíme: sběr a další zpracování dat z měření, optimalizace měřicích řetězců z hlediska kvality a rozsahu, použití metod matematické statistiky,… |
Provádíme (dle zákona č. 406/2000 Sb. a Vyhlášky MPO č. 213/2001): energetické audity průmyslových podniků - zmapování všech provozovaných toků… |
Požadavky před vstupem do kursu Minimální nálet 200 letových hodin, z nichž alespoň 100 ve funkci velícího pilota je-li držitelem ATPL(A) nebo CPL(A)… |
Určeno pro zájemce, kteří chtějí létat, případně letecky cestovat pro radost. Po získání této kvalifikace je možné další rozšíření až na úroveň… |
Školení a kurzy organizujeme na základě projeveného zájmu našich klientů. Jsou vždy tzv. "šité na míru" pro konkrétní potřeby v oblasti rozvoje… |
Školení a kurzy organizujeme na základě projeveného zájmu našich klientů. Jsou vždy tzv. "šité na míru" pro konkrétní potřeby v oblasti rozvoje… |
Motto: Seznámíte se s celým systémem vedení prodejního týmu, rolí manažera, styly řízení, efektivní komunikací, principy motivace, výběrem a rozvojem… |
Motto: Seznámíte se s celým systémem práce s klíčovými zákazníky (Key Account Management), přípravou, průběhem a vedením prodejních porad, možnostmi… |