*Určeno pro: *..... *Cíl: *............... * Obsah: * ............... * ............... * ............... * ............... * ............... * .....… |
Určeno pro: Top management, nižší a střední management, obchodníci Cíl: * Pochopit význam týmu, spolupráce, individuálních rolí, efektivní komunikace… |
Tréninkové semináře vycházejí především z praktických zkušeností účastníků a jsou vedeny s důrazem na interaktivní zapojení jich všech. Využívají… |
Tréninkové semináře vycházejí především z praktických zkušeností účastníků a jsou vedeny s důrazem na interaktivní zapojení jich všech. Využívají… |
Určeno velkoobchody a výhradní zastoupení značek Cíl Silnou podporu jména a značky Vaší společnosti Vysokou motivaci Vašich odběratelů v návaznosti… |
Určeno všem, kteří jednají s lidmi Cíl Pochopit problematické části lidského chování Nacvičit chválení, vytýkání a asertivní řešení konfliktních… |
2 dny Motto: "Kdo je připraven, není ohrožen.? Každý den prožíváme mnoho situací, které jsou velmi složité. Musíme někdy složitě vyjednávat s… |
Zjistil jsem, že vynikajícím lídrem je člověk, Který dokáže přimět jiné lidi k tomu, Aby dělali něco, do čeho se jim nechtělo, A aby to dělali rádí.… |
Kurz je vhodný pro pracovníky obchodních a marketingových útvarů výrobních a obchodních firem. Jeho cílem je naučit se provádět základní marketingové… |
Kurz je určený podnikatelům a pracovníkům ve službách. Za cíl si klade poskytnout základy marketingu všem, kteří chtějí zdokonalit své služby a… |
Nezbytným předpokladem řízení vztahů se zákazníky je jejich diferenciace. O tom, jak odlišit zákazníky, jaké strategické koncepty promýšlet a… |
Global Marketing Management Course Objectives: This seminar provides an overview of marketing in today's complex, rapidly changing global business… |
Co znamenají obchodní schopnosti v programu výuky angličtiny? Jedná se o program krátkého kurzu, jenž rozvíjí na jedné straně obchodní schopnosti, na… |
Cieľ kurzu: Predstaviť komunikačný štýl k vytvoreniu otvorenejších vzťahov s ostatnými, zdokonaliť a rozvinúť schopnosti k synergii – spolupráci… |
Cieľ kurzu: Zdokonaliť a naučiť účastníkov profesionálne komunikovať so zákazníkmi. Naučiť účastníkov používať v rozhovoroch so zákazníkmi základnú… |
Cílem tohoto dvoudenního bloku je předat "technické" informace pracovníkům prodeje objednatele a to v rozsahu umožňujícím úspěšně vést obchodní… |
BOHEMIA INSTITUT ? vzdělání pro život ? BOHEMIA INSTITUT, konsorcium - pražská soukromá vzdělávací instituce již od roku 1991 nabízí širokou škálu… |
Tipy a triky pro marketing neziskových a charitativních organizací I nízkonákladová reklama funguje! Jak se osvobodit od grantů a dotací a dosáhnout… |
Cíl: Získání přehledu v problematice strategického řízení značky, způsobech provádění a vyhodnocování analýz, které se provádějí jak v rámci tzv… |
Cíl: Cílem semináře je ukázat účastníkům rozdíly mezi špatnou reklamou a "reklamou, která prodává". Každý účastník bude po absolvování semináře… |
Naše workshopy vedeme většinou metodou týmového koučinku. Týmový koučink je ideální variantou pro práci s týmem od 2 účastníků do desítek osob.… |
Cíl Pro spolupráci s managementem společnosti zlepšit organizaci času, posílit zdravé sebevědomí, zvládat stresové situace a zvýšit odolnost vůči… |
Cílem je osvojit si dovednost efektivně komunikovat s různými typy lidí a adekvátně reagovat při řešení problémů; rozvoj vyjednávacích schopností… |
Cílem je naučit posluchače profesionálnímu vystupování a vyjadřování, používání vhodných komunikačních technik tak, aby zvýšili efektivitu svého… |
Cíl schopnost uspořádat prodejní prostory a prezentovat zboží na základě psychologie chování zákazníka. Absolvent bude schopen zefektivnit… |
Zakázkové tréninky vycházejí vždy z analýzy tréninkových potřeb. Analýza tréninkových potřeb napomáhá: * k definování konkrétních tréninkových potřeb… |
Zakázkové tréninky vycházejí vždy z analýzy tréninkových potřeb. Analýza tréninkových potřeb napomáhá: * k definování konkrétních tréninkových potřeb… |
Vzdělávací a tréninkové projekty sestavujeme na základě analýzy a potřeb našich zákazníků. Přitom je důležité, aby byl projekt prokonzultován s… |
Vzdělávací a tréninkové projekty sestavujeme na základě analýzy a potřeb našich zákazníků. Přitom je důležité, aby byl projekt prokonzultován s… |
Význam prvního dojmu při jednání s lidmi, pozitivní přístup k návštěvníkům Umění navázat přátelský rozhovor ať již přímo nebo po telefonu Správný… |
Pedagogické a didaktické zásady ve vzdělávání dospělých Základy komunikace - technika řeči, umění naslouchat, diskutovat Příprava školení - plánování,… |
nabízíme programy vzdělávání na míru z oblastí obchodu a managementu. Programy obchodu a managementu jsou vytvořeny dle poptávky a nových trendů v… |
Základy a dělení telemarketingu. První dojem po telefonu. Tvorba skriptu hovoru. Nejčastější chyby při telefonování. Jak získat informace. Jak… |
URČENO: Pro pracovníky, v jejichž praxi je vyšší podíl přímé verbální komunikace. CÍL: Zvýšit kulturu vyjadřování.Rozvinout schopnost kontrolovat v… |
Tréninkový program profesionálního telefonování |
A good idea never sold itself. Whatever your historic performance and however high the calibre of your people, we find sales and presentation skills… |
Školení a kurzy organizujeme na základě projeveného zájmu našich klientů. Jsou vždy tzv. "šité na míru" pro konkrétní potřeby v oblasti rozvoje… |
Motto: Seznámíte se s celým systémem práce s podřízenými pracovníky (Performance Management). Rozsah: 3 dny Témata: ? Performance Management ?… |
Rozsah: 2 dny Témata: ? Test identifikace tří typů chování (pasivita, agresivita, asertivita) ? Znaky asertivní komunikace, asertivní práva ? Zpětná… |
Seminář je zaměřen na: možné formy péče o zákazníka po prodeji chápání výrobku nikoli jako jednorázové spotřební záležitosti, ale jako procesního… |
Seminář je zaměřen na: prohloubené zvládnutí prodejních technik a základních fází obchodního rozhovoru s klientem včetně účelné techniky zjišťování… |
Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z… |
Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z… |
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti. |
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti. |
Co je asertivita Složka asertivního chování Rozpoznání asertivního chování Asertivní desatero Techniky asertivity Přijímání a podávání kritiky Jak… |
Výzman a funkce marketingu Průzkum trhu a znalost zákazníka Příprava marketingového plánu Prostředky marketingu a konkurenční výhody Strategie… |
Asertivita - jako cesta rychlého a efektivního jednání. Nabízíme Vám asertivní techniky, které přispívají k rychlé a přesné komunikaci. Naučíte se… |