Marketingové kurzy

Marketingové kurzy - Výpis školení a kurzů na míru

Výpis 901950 - chcete vidět všech 2473 kurzů zaregistrujte se
Cílem tohoto jednodenního semináře je předat manažerům jednotlivých oddělení telekomunikačních společností informace o vizích a trendech v …
Jak funguje školení na míru Upřesníme si, pro jaké pozice zaměstnanců je školení určené a jak budou dotyčné osoby se získanými informacemi dále…
Jak funguje školení na míru Upřesníme si, pro jaké pozice zaměstnanců je školení určené a jak budou dotyčné osoby se získanými informacemi dále…
Základná svetovo uznávaná metodika pre B2B predaj. Školenie pomáha účastníkom uchopiť základné princípy fungujúce pri netriviálnom predaji. Cieľom je…
Stratégie riadenia obchodných príležitostí, zákazníkov a teritória. Školenie učí účastníkov zmapovať si zákazníka, aktivity konkurence a vlastnú…
Zdroje energie a jak je objevit Obrana proti syndromu vyhoření Techniky aktivní relaxace Obsah: Hledání životní harmonie je to nejdůležitější v…
Umění prezentace, umění prodeje! Nejsilnější prezentační a prodejní techniky a schopnosti Naučte se úspěšně prodat sebe a svou práci! Obchodní…
Termín: 3. 4. - 5. 4. 2017 Miesto: Bratislava Cena: 13200 Kč + DPH 480 € + DPH Počet výukových dní: 3 (24 výukových…
Termín: 24. 4. 2017 Miesto: Bratislava Cena: 6800 Kč + DPH 245 € + DPH Počet výukových dní: 1 (8 vyučovacích hodín)…
Cíl: Poznat marketingové principy a jejich užití v praxi, získat informace, co může efektivní uplatňování marketingu přinést pracovníkům obchodu…
Cíl: Orientace v procesu tvorby marketingových strategií. Prostřednictvím nových poznatků i praktických ukázek se zdokonalit ve schopnosti vytvořit…
Kvalita výrobků stále více závisí na spolehlivém měření. Povinností organizace je splnění požadavku návaznosti měřidel a měření na státní etalony…
Určeno pro pracovníky z oblasti marketingu a přímého marketingu. Cíl: Seminář je nastaven tak, aby se účastníci seznámili s pracovními metodami…
Určeno pro obchodní a prodejní zástupce a manažery, regionální manažery a další kompetentní osoby odpovědné za odbyt a prodej, pro přímé účastníky…
Cíl kurzu: Posílit vlastní sebejistotu a sebeúctu v jednání s okolím Pochopit smysl a účel asertivity a principy asertivní komunikace Naučit se vědomě…
Hledáte? KOUČOVÁNÍ - efektivní manažerské vedení ... hledejte ZDE » INDIVIDUÁLNÍ KOUČINK ... pokračujte dále »   Osobní koučink je ideální…
Nejúspěšnější a nejznámější semináře se zaměřením na rétoriku na českém trhu - semináře vedené docentem herectví a hercem Janem Přeučilem Určení…
Určení programu: Program Work-Life Balance je určen všem, kdo chtějí zvýšit svoji pracovní výkonnost a zároveň získat více času pracovní, osobní a…
Úvod Program je určen pro marketingové textaře, copywritery, produktové specialisty a všechny ostatní pozice vyžadující psaní tvůrčích textů v rámci…
Individuální přístup ke klientovi a řešení konkrétní zakázky (Public Relations, média, marketing, krizová a mediální komunikace) Konzultanti s praxí…
Cíl: přesvědčit management o nutnosti měření výkonu hledisky zákazníka a o nutnosti spojení aspektů uspokojování zákazníka s aspekty…
* Cílem je získání základních dovedností a vlastností, které vedou k vytvoření dlouhodobého vztahu s klientem - zákazníkem. Absolventi se naučí…
10 velmi úspěšných způsobů, jak zákazníka "přesvědčit", aby uzavřel smlouvu. Po dohodě je možné, vytvořit školení zcela individuální a tzv. "na míru"…
Co vlastně zákazník kupuje? jak správně vyzdvihnout výhody produktu a spojit je se zákazníkovými potřebami. Po dohodě je možné, vytvořit školení…
Charakteristika: Moderace se úspěšně uplatňuje ve výuce i při vedení porad, pokud je třeba účastníky vtáhnout do problému, motivovat a vést je k…
Zakázkové tréninky vycházejí vždy z analýzy tréninkových potřeb. Analýza tréninkových potřeb napomáhá: * k definování konkrétních tréninkových potřeb…
Zakázkové tréninky vycházejí vždy z analýzy tréninkových potřeb. Analýza tréninkových potřeb napomáhá: * k definování konkrétních tréninkových potřeb…
Naše společnost nabízí především tzv. uzavřené kurzy připravené na míru jednotlivým zákazníkům. Kurzy připravujeme pro skupiny do 15 účastníků. Z…
Naše společnost nabízí především tzv. uzavřené kurzy připravené na míru jednotlivým zákazníkům. Kurzy připravujeme pro skupiny do 15 účastníků. Z…
Jedná se o dvoudenní výcvikový kurz, určený jak pro pracovníky řídící skupinu lidí (mistry, vedoucí oddělení a odborů), tak i pro všechny ostatní,…
Dvoudenní výcvikový kurz, jehož cílem je prohloubení znalostí především v oblasti umění jednat s lidmi a dodržování zásad Kodexu etiky pracovníka.…
Vzdělávací a tréninkové projekty sestavujeme na základě analýzy a potřeb našich zákazníků. Přitom je důležité, aby byl projekt prokonzultován s…
Vzdělávací a tréninkové projekty sestavujeme na základě analýzy a potřeb našich zákazníků. Přitom je důležité, aby byl projekt prokonzultován s…
* Nezbytně nutné teoretické minimum: systém vnitrofiremní a vnitroskupinové komunikace (V, SD). * Předpoklady fungování systému vnitrofiremní a…
* Zrcadlo sebepoznání: Jak se líbím sám sobě a jak se cítím? (V, SD, ST). * Zbavme se předsudků a komplexů, svůj úspěch plánujme a organizujme (V,…
Pro koho zejména: - podnikatel, liniový manažer - asistent, sekretářka - obchodní zástupce - specialista (technik, ekonom, ap.) Cíl semináře:…
Pro koho zejména: - podnikatel, liniový manažer - asistent, sekretářka - obchodní zástupce - specialista (technik, ekonom, ap.) Cíl semináře:…
Speciální sedmidenní úvod do síly neuro-lingvistického programování (NLP) pro podnikání Seminář je sestaven tak, aby všichni, komu je tato oblast…
Stres v našem životě - rozměry stresu (stres pozitivní a negativní, deprese a syndrom vyhoření) Signály stresu - frustrace, adaptace, maladaptace,…
Příprava k telefonování Kultura telefonování - technika řeči, význam úsměvu, umění klást správné otázky Psychologické předpoklady - jak zvládat…
Tým a telemarketing. Definice týmu. Building týmu. Managing týmu. Typologie rolí v týmů. Přechod od kolektivu k týmu. Kultura týmu. Týmová komunikace.…
Řízení kvality prodeje a servisu po telefonu. Koučování. Delegování. Kontrola kvality. Jak podávat zpětnou vazbu. Vnitřní obchod ve firmě. Zadávání a…
URČENO: Všem pracovníkům přicházejícím do kontaktu se zákazníkem. Dále managerům k objektivní informaci o možných nedostatcích a jejich příčinách v…
URČENO: Pracovníkům s vyšším podílem komunikace. CÍL: Prohloubit u pracovníků asertivní dovednosti. Naučit je nesouhlasit a přesto nebýt ve sporu,…
How should Private Wealth Managers sell their services to the most sophisticated members of society? Should they seek out new prospects, or simply…
What are the right strategies when selling investment and liquidity products to finance professionals? Given the increasing commoditisation of funds…
Školení a kurzy organizujeme na základě projeveného zájmu našich klientů. Jsou vždy tzv. "šité na míru" pro konkrétní potřeby v oblasti rozvoje…
Školení a kurzy organizujeme na základě projeveného zájmu našich klientů. Jsou vždy tzv. "šité na míru" pro konkrétní potřeby v oblasti rozvoje…
Rozsah: 2 dny Témata: ? Struktura telefonického rozhovoru ? Algoritmus přijímání telefonátů ? Algoritmus aktivního telefonování ? Navázání kontaktu…
Rozsah: 2 dny Témata: ? Setkání a komunikace dvou systémů ? Parametry hlasu (signály, které jsou k dispozici) ? Pravidla komunikace pro telefonický…