| Smyslem tohoto školení je nabídnout účastníkům co nejucelenější pohled na význam a úlohu grafiky v prostředí propagace na internetu. Obal prodává, což… |
| Na tomto školení se dozvíte, jak udělat z webu účinný nástroj vašeho byznysu. Je mnoho webových stránek, ale málo těch úspěšných. Často je příčinou… |
| Už se Vám stalo, že jste byli v nějaké společnosti na rozpacích – koho a jak oslovit, jaký příbor si vybrat nebo, zda jste se vhodně oblékli? Pak je… |
| NÁSTROJE MANAGEMENTU K OVLIVˇNOVÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ Strategie získání, udržení a rozšiřování zákazníků a CRM Vliv firemní kultury na zákazníka Vnitřní a vnější… |
| Cílem kurzu je ukázat co to je vyjednávání,jak se na něj připravit, jaké má zákonitosti, pravidla a také úskalí. |
| účastníci se seznámí se základními pravidly komunikace a způsoby komunikace. Měli by být schopni identifikovat typy vyjednávání a přizpůsobit tak… |
| účastníci by měli být schopni zvládat vedení týmu, rozhodovat i určovat priority. Měli by být schopni komunikovat s podřízenými i nadřízenými. Měli… |
| Slávny Henry Ford raz povedal: „Ja viem, že som vyplytval polovicu peňazí použitých na reklamu. Nanešťastie, neviem ktorú.“ Podľa našich pozorovaní… |
| Záměr workshopu Jednou mi říkal jeden můj známý: "Největší peníze v budoucnosti firmy vydělají na službách a své schopnosti a pohotovosti přinést… |
| Zaoberali ste sa niekedy otázkami typu: Čo presne znamenajú pojmy marketing, propagácia, diseminácia? Čo spôsobí, že naša marketingová kampaň skutočne… |
| Školení je koncipováno jako strategická hra. Účastníci ve skupinách vytvoří vlastní společnosti, které proti sobě bojují na jednom konkurenčním trhu.… |
| Základní světově uznávaná metodika pro B2B prodej. Školení pomámá účastníkům uchopit základní principy fungující při netriviálním prodeji. Cílem je… |
| Komu je seminář určen: Pro ředitele a manažery týmů, ale i poradce, kteří chtějí být připraveni získat pro sebe a své interní /externí/ klienty… |
| Marketing a harmonie — tvorba a spolutvorba značky Řízení značky pro trvalou prosperitu - brand management Osvojíte si roli zadavatele reklamy… |
| Naučte se využívat marketing v personalistice a ovládat značku zaměstnavatele jako hlavní nástroj, která vám pomůže přitáhnout a udržet nejlepší… |
| Zásady time managementu a stres managementu 1 denní seminář 9.00 – 16.00 hod. Praha 18.6.2015 Cena kurzu 3250,- Kč / osoba stres – psychické… |
| CENOVO VÝHODNÉ BALÍČKY KURZOV 760 €/ 21 120 Kč + DPH IBM SPSS Statistics Base: Základy modulu + praktiká + Základné štatistické procedúry IBM… |
| Segmentácia je jednou zo základných metód marketingového riadenia. Jej cieľom je nájsť homogénne skupiny zákazníkov s podobnými vlastnosťami a… |
| Cíl: Získat přehled o možnostech využití marketingových nástrojů v zákazníkově rozhodovacím procesu a možnosti, jak zvýšit prodej poskytováním… |
| Cíl: Seznámit se specifiky mezinárodního prostředí, hlavními formami vstupu na zahraniční trhy, základními koncepcemi a podnikatelskými strategiemi… |
| Jak vybudovat a udržet zákaznické vztahy? A jak si vytvořit efektivní obchodní dovednosti, které naši práci podpoří? Umění rychlého raportu klienty… |
| Určeno pro marketingové manažery a pracovníky oddělení propagace malých a středních společností, pro které jsou hlavní cílovou skupinou firmy. Cíl:… |
| Určeno pro pracovníky z oblasti marketingu a přímého marketingu. Cíl: Seminář je nastaven tak, aby se účastníci seznámili s pracovními metodami… |
| Cíl kurzu: Naučit plánovat, připravovat, vést a zakončit efektivní pracovní jednání či poradu, která bude přínosem pro celý tým. Nejvhodnější pro: … |
| Cíl kurzu: Vysvětlit zásady a principy motivace a demotivace. Analyzovat stávající styl podporujícího motivujícího/demotivujího vedení. Naučit se… |
| Kurz je pořádán ve spolupráci s Obchodní akademií Praha, s.r.o.. Zájemci se mohou účastnit veřejného kurzu (denní, odpolední nebo víkendové, max. 8… |
| Vstupte s námi do tajů rétoriky. V dnešní době vzrůstá potřeba mluvených vystoupení, ať už za účelem informovat, přesvědčit či prezentovat. V této… |
| Jak se liší sociální sítě od jiných komunikačních kanálů Projektové řízení pro tvorbu atraktivního obsahu – jak nastavit interní procesy… |
| Prodává cena nebo značka? – marže na výrobku a značka Marketingové cíle a obchodní cíle – jak je správně nastavit Obsah prodává… |
| Sami sebe se musíme ptát proč jen velmi omezené množství podniků bere zeštíhlování svých administrativních procesů jako jedno z nosných témat jejich… |
| Ať je společnost malá o jednotkách zaměstnanců nebo velká s tisíci pracovníky, je třeba vyrábět rychle, levně a efektivně. Jak vypadá efektivní systém… |
| Cíl Efektivně zvládnout metodu, vedoucí ke zvýšení kreativity a výkonnosti týmu Obsah Jak vést warming-up Osobní míra kreativity TEST E.S.O. Motivace osobní… |
| Úvod Program je určen pro manažery, marketingové specialisty, copywritery a všechny ostatní pozice vyžadující kreativní řešení v krátkém časovém úseku… |
| Aneb funkční strategie prodeje a marketingu pro dnešní dobu „Obchod, prodej i marketing je o logice. Pokud ji používáte, prodáváte. A Vaše prodeje… |
| Více jak 80 % z toho, co je na nás vidět, jsou oděvy. Jsou nedílnou součástí naší komunikace. Jsou více než jen oblečení. Oděv je vyjádřením úcty ke… |
| Pokud dnes na něčem stojí svět, tak jsou to vztahy. Jejich budování však závisí právě na lidech. Účastníci se dozví, jak se moderní etiketa vyvíjí v… |
| Cieľ kurzu: Uvedomiť si dôležitosť tréningu a koučingu obchodných zástupcov, naučiť sa techniky tréningu a poskytovanie spätnej väzby formou… |
| Cieľ kurzu: Zdokonaliť sa vo vyjednávaní o podmienkach dodávky a o jej cene tak, aby výsledok vytváral predpoklady pre dlhodobú spoluprácu, oboznámiť… |
| Jak funguje školení na míru Upřesníme si, pro jaké pozice zaměstnanců je školení určené a jak budou dotyčné osoby se získanými informacemi dále… |
| Jak funguje školení na míru Upřesníme si, pro jaké pozice zaměstnanců je školení určené a jak budou dotyčné osoby se získanými informacemi dále… |
| Obsah semináře: * Základní rysy a strategie obchodních vyjednávání * Zdroje síly a moci pro obchodní vyjednávání * Vyjednávací taktiky a taktický… |
| Obsah semináře: *Vývoj na trzích od poloviny 20. století a charakter současných trhů *Marketingová přidaná hodnota jako základ konkurenceschopnosti… |
| Mezilidské vztahy (3 dny) Základní principy jednání s lidmi, které vycházejí z přirozenosti lidské povahy. Vhodné pro ty, kteří cítí, že jednání s… |
| Zaměření programů Rozvojové programy se zaměřením na evropská pravidla společenského chování a obchodní etiketu jsou specializované především na:… |
| Určení semináře Po absolvování tohoto programu budou účastníci umět bez problémů identifikovat různé situace a druhy komunikace tak, aby si mohli… |
| * Cílem je získání základních dovedností pro prodej koncovým zákazníkům.Cílem je orientace na zákazníka s důrazem nejenom na to co se prodává, ale… |
| * Cíl: naučit posluchače sebevědomému a erudovanému vystupování na veřejnosti, absolventi se naučí přesvědčivě argumentovat a podpořit svůj verbální… |
| Jak reagovat na námitky zákazníků a jak správně argumentovat. Po dohodě je možné, vytvořit školení zcela individuální a tzv. "na míru" klientovi, dle… |
| Nadšení a pozitivní myšlení je základem každého úspěšného prodeje. Po dohodě je možné, vytvořit školení zcela individuální a tzv. "na míru"… |