Mentoring je profesionální vztah dvou osob, kdy mentor předává své zkušenosti a znalosti menteemu. Mentor se dohodne s Mentee(m) na četnosti sezení a… |
Tématem semináře “Leadership” pro vedoucí pedagogické pracovníky” je přiblížení vedení ve školství, co mají firmy a škola společného a v čem je… |
Tématem semináře je předání základů koučovacího přístupu k sobě i druhým lidem. Koučovací přístup je jedním z nejefektivnějších rozvojových… |
„Pravé poslání každého člověka je tam, kde se setkává jeho radost s potřebami světa." Modul Professional HR Skills nabízí specializované tréninky… |
Co během kurzu Jak vytvořit a používat všeobecný klobouk zaměstnance? získáte: Zjistíte, jaký je účel všeobecného klobouku a naučíte se ho… |
Co během kurzu Jak sepsat klobouky? získáte: Naučíte se detailně chápat obsah klobouků a správně je vytvářet. Vyzkoušíte si sami na sobě, jak… |
Více jak 80 % z toho, co je na nás vidět, jsou oděvy. Jsou nedílnou součástí naší komunikace. Jsou více než jen oblečení. Oděv je vyjádřením úcty ke… |
Setkávání s lidmi a získávání přátel mezi zákazníky – v tom spočívá tajemství úspěchu. Pokud máme dostatek dobrých přátel, cítíme se šťastnější… |
„Někdy stačí jen zašeptat, jindy je nejlepší křičet." [J. D. Loori] Tréninky tohoto modulu se zaměřují na rozvoj komunikačních dovedností, který ve… |
Dynamika dnešnej doby si vyžaduje, aby bol zamestnanec pripravený vycestovať za prácou nielen mimo sídla zamestnávateľa, ale často krát aj do… |
Správne vymedziť pojem "Work Life Balance", nie je jednoduché, pretože každý z nás má tak v osobnom ako aj pracovnom živote iné priority. To, čo nám… |
analýza osobnosti - Kdo jsem? Jak mě vnímá okolí?, typologie, temperament osobnosti, kdo je nám blízký a proč, psychosociální vývoj, jaké role lidé… |
Kurz je zaměřen na seznámení účastníků s teoretickými základy a nástroji řešení obtížných situací. V praxi se většinou jedná o kombinaci týmového… |
Kurz je zaměřen na rozvoj kreativity jednotlivce a její využití v týmu. Většina účastníků bývá překvapena vlastní kreativitou a je schopna rychle… |
Popis programu: Každý zaměstnanec má podle Zákoníku práce alespoň 1x za rok nárok na hodnotící rozhovor s nadřízeným. V současné době jsou takovéto… |
Kurz je zaměřen na všechny formy práce s veřejností, především na práci s médii. Na základě mnohaleté zkušenosti z oboru jsou vyučovány postupy a… |
Cílem kurzu je seznámení se se základy nonverbální komunikace a rozluštění partnerovy (protivníkovy) strategie. Kurz se věnuje dekódizaci řeči těla… |
Ing. Petr Chmelík www.iso-chmelik.cz 774 314 070 info@iso-chmelik.cz Zkušený auditor s dlouholetou praxí v mnoha oborech vyškolí/ přeškolí… |
Zvládání stresu, psychohygiena a relaxace Účastníci se seznámí s technikami regulace zátěže, naučí se strategie přístupu k náročným situacím, naučí se… |
Obsah: Definice účelu prezentace Výběr klíčových bodů Příprava zajímavého projevu Výběr vizuálních prostředků Faktory ovlivňující kvalitu… |
Obsah: - Příčiny a podstata konfliktů - Typy konfliktů - Stádia rozvoje konfliktů - Předcházení konfliktním situacím … |
Čo to je a ako pôsobí firemná kultúra Hlavné zásady firemnej kultúry Hlavné znaky protýmovej firemnej kultúry Ako zmeniť… |
Čo to je problém, ako ho objaviť a analyzovať Systematický postup riešenia problémov Tvorivosť alebo kreativita: ako ju posilniť… |
Autentický projev je rozšířením klasického pojetí komunikačních a prezentačních dovedností. Připravili jsme interaktivní workshop zaměřený především… |
Cílová skupina: Kurz je určen všem, kteří pracují na svém osobním rozvoji. Základní témata kurzu jsou: Sebepoznání prostřednictvím projektivních i… |
individuální rozvoj osobnosti, potřebných kompetencí a dovedností, schopnost rychleji a přesněji se rozhodovat, lepší vnímání reality a zvýšení… |
Tréninky manažerských a obchodních dovedností Tréninky manažerských a obchodních dovedností patří mezi v současné době nejčastěji realizované krátko… |
Struktura kurzu a jeho náplň je upravována podle konkrétních potřeb zadavatele. Zde uvedená struktura je proto pouze orientační. Struktura kurzu… |
Rozvoj znalostí a dovedností potřebných pro úspěšné vedení prodejního hovoru se zákazníkem se situačním kontextem. "Prodávání se naprosto změnilo… |
Popis programu: „Příliš dlouhé! Demotivující! Zase jsme nic nevyřešili! To nám mohli poslat mailem.…….“ Připomíná vám to něco? Tento trénink vám… |
Vyjednávanie, argumentácia Dĺžka trvania: 1 deň Kód: MJBT016 Obsah aktivity: Súhrn poznatkov interpersonálnej komunikácie aktívne počúvanie porozumenie… |
Telefonické zručnosti Typ aktivity: Tréning Dĺžka trvania: 1 deň Kód: MJBT015 Obsah aktivity: Zásady úspešnej telefonickej komunikácie Prejavy typov… |
Jak jednat s problematickými lidmi Mezi nejobtížnější situace, s nimiž se každý manažer setkává, je řešení konfliktů. Pokud se včas nepřistoupí k… |
Zvyšte vaši efektivitu při telefonování Profesionální telefonování se týká každého z nás. Ať už pracujeme jako operátor telemarketingového centra… |
Pro mnoho lidí není práce jen nástrojem obživy, ale má svou vlastní hodnotu, stává se symbolem smysluplné lidské činnosti a součástí života člověka.… |
Vyrovnaný, otevřený a čestný způsob přístupu k problémům upevňuje mezilidské vztahy a je důležitý zejména při budování dlouhodobých obchodních,… |
CÍLE MODULU: Seznámíte se s vhodnou strukturou a složkami dobrého interview a porozumíte efektivním principům vedení interview. Nacvičíte techniky… |
CÍLE MODULU: Zefektivníte osobní jednání s podřízenými a zdokonalíte své schopnosti uskutečnit analýzu pracovního výkonu. Naučíte se a natrénujete… |
Kurz pro vedoucí pracovníky, liniové manažery a střední management v rozsahu 2 školících dnů (16 hodin), jeho obsah je založen na britském a… |
Kurz pro vedoucí pracovníky, liniové manažery a střední management v rozsahu 2 školících dnů (16 hodin), jeho obsah je založen na britském a americkém… |
Zaměření kurzu Kurz je věnován nalezení optimálního a citlivého řešení v problematických a vypjatých situacích tak, aby nedošlo k vytvoření… |
Zaměření kurzu Kurz je zaměřen na definici kompetencí pro pracovní pozice a kladení otázek s cílem ověření si kompetencí nutných k výkonu pracovní… |
Kurz obchodních dovedností v anglickém a německém jazyce určený pro středně a více pokročilé posluchače. V průběhu workshopu nebo mikrokurzu si… |
Kurz obchodních dovedností v anglickém a německém jazyce určený pro mírně až středně pokročilé posluchače. V průběhu workshopu nebo mikrokurzu si… |
Komunikace je klíč k úspěšným interakcím v pracovním i osobním životě. Často však nejsme schopni použít správný klíč a dveře zůstávají zavřené. Naučte… |
Rozhodování, to je náš každodenní manažerský úkol. Manažery jsme především proto, že se nebojíme rozhodovat a přijímat odpovědnost za rozhodnutí… |