Cílem kurzu je prohloubení právního vědomí posluchačů v oblasti pracovního práva. Pozornost bude věnována základním znalostem praktických postupů při… |
Cílem kurzu je uvést účastníky do problematiky jak podnikat s využitím sítě internet, popř. dalších informačních a komunikačních technologií. Jedná se… |
Prosaďte si vlastní požadavky, s lehkostí zvládněte náročné situace či komunikaci s agresivním člověkem. Jednoduše se staňte skutečným profesionálem… |
Pro koho je kurz určen: Kurzy Business English jsou zaměřeny na obchod, ekonomiku a finance. Kurzy jsou koncipovány především pro obchodní ředitele a… |
I v angličtině můžete vést obchodní jednání jako profesionál. Připravíme vás na profesionálně vedené jednání se zahraničními klienty v angličtině… |
Programy zvyšování obchodních výsledků Akademie pro Key AccountManagery B2C prodej a B2B prodej Prodejní dovednosti a poradenský prodejní proces… |
Základní a pokročilé vyjednávání Ovlivňování a přesvědčivá komunikace Řešení námitek a reklamací |
EFT (Emotional Freedom Techniques) Základní seznámení s technikami - jednodenní kurz. Uplatnění EFT: Vhodná pro osobní rozvoj- odstranění bloků:… |
Sales Genius je absolutně netradiční výcvik pro obchodní zástupce a poradce ze všech odvětví. Jeho hlavní charakteristikou je využití nejnovějších… |
Realizace na zakázku |
Prací každého obchodníka je nejen udržování vztahů se stávajícími zákazníky, ale také získávání nových zákazníků či příležitostí. Akviziční práce je… |
Pravidelně se setkáváme se situacemi, kdy jsme vystaveni nutnosti reagovat přiměřeně na chování druhých lidí. Jde o jednání jak s ostatními kolegy ve… |
LEAN ACADEMY - Lean Junior - 10 seminářů = 10 různých firem! Lean Academy je komplexní prakticky zaměřené studium – od začátečníků až po experty.… |
Lean Academy je komplexní prakticky zaměřené studium – od začátečníků až po experty. Každý jeden praktický seminář se koná v jiné partnerské… |
Tento kurz je postaven na zkušenostech lektora s desítkami manažerů, se kterými řešil obtížné situace při jednání s kolegy a podřízenými. Většina z… |
Úvod Program určený pro mluvčí, prezentující, manažery a další, jejichž práce vyžaduje okamžité reakce a pohotovou argumentaci. Pro všechny, kteří… |
V kurze predstavíme štyri svety zákazníckej orientácie. Účastníci si osvoja zákaznícku orientáciu nie len ako vľúdnosť k zákazníkovi, ale aj omnoho… |
Na kurze sa dozviete, čo všetko spätná väzba je. Predovšetkým sa však budeme sústrediť na ich efektívne využitie. |
Kurz seznámí posluchače se současnými světovými trendy integrace cizinců a jiných etnických menšin. Představí možnost revidovaného (kritického… |
Tento vzdělávací program ověří, doplní a vylepší vaše prodejní dovednosti a znalosti. Umožní vám porovnat a procvičit vaše schopnosti v prodeji i jeho… |
Aplikace neropsychologie do řízení vztahů - Vztahy a vazby jako pojítko každého systému - Typologie osobnosti, životní role a… |
Jak si vybudovat manbažerské myšlení, manažerské chování, získat manažerský nadhled a stát se skutečným Manažerem s "M" - Jak se liší manažerské… |
TRÉNINKY, WORKSHOPY, SEMINÁŘE - Obchodní dovednosti a vyjednávání Výborná znalost produktu představuje pouze první krok na cestě k úspěšnému obchodu… |
TRÉNINKY, WORKSHOPY, SEMINÁŘE - Péče o zákazníka Tento kurz je určen všem, kteří cítí potřebu rozvinout nebo zlepšit svou schopnost získat a udržet si… |
Dodáváme znalosti a přetavujeme je v dovednosti použitelné v praxi. Zakládáme si na poznání vaší firmy, zkoumáme sociální klima i profesní potenciál… |
Cíl kurzu: Dokázat řídit svůj čas a efektivně plánovat svoji práci. Naučit využívat zdrojů kolem nás, naučit se delegovat. Nejvhodnější pro: Všechny… |
Cíl kurzu: Poznat co to je vyjednávání a kdy má smysl vyjednávat. Dokázat zvládnout přípravu na vyjednávání. Seznámit se s možnými strategiemi pro… |
Firemní kurzy Naše jazyková škola realizuje firemní výuku od roku 1992: spolupracujeme jak s velkými firmami, v nichž administrujeme skupinové i… |
Firemní kurzy Naše jazyková škola realizuje firemní výuku od roku 1992: spolupracujeme jak s velkými firmami, v nichž administrujeme skupinové i… |
Účastníci se naučí rozlišovat efektivní a neefektivní styly komunikace a poznají jejich důsledky. Uvědomí si, jaké jsou bariéry v komunikaci a co… |
Jestliže budeme život průběžně zlepšovat pomocí malých kroků, vytrvalým soustředěním se na malé činy, myšlenky, otázky a maličkosti, lze proniknout ke… |
An innovative Development Program. For the first time in Prague! 1st - 3rd April 2020, could be organized as a company course or open course … |
Kurs je určen všem pracovníkům, v jejichž náplni je komunikace s lidmi. Manažerům, vedoucím i členům exekutivních, pracovních a řešitelských týmů… |
Jde o kontinuální proces, který může být zaměřen na rozvoj specifických dovedností anebo na řešení osobních problémů ovlivňujících pracovní výkon či… |
Osvojte si techniky úspěšných obchodníků a zvyšte své prodejní výsledky. Přínos programu Identifikujete svůj prodejní styl a naučíte se efektivně… |
Cíle získat a zdokonalit znalosti a dovednosti potřebné k úspěšnému prodeji položit základy k vytvoření profesionálních návyků pro úspěšnou práci… |
Cíle zdokonalit obchodní zástupce v efektivní komunikaci se zákazníky prostřednictvím telefonu naučit účastníky využívat na zákazníka orientované… |
Naše společnost má bohaté a praktické zkušenosti se školením a koučinkem obchodníků (obchodních zástupců, prodejců, obchodních manažerů, account… |
Koučink je v dnešní době pojem, který je tzv. „in“. Faktem zůstává, že stejně jako v oblasti konvenčních školení (manažerské dovednosti, obchodní… |
Těmi nejlepšími jsou lidé, kteří vědí, jak budovat silné a úspěšné vztahy. Působí pozitivně, důvěryhodně, mají přirozenou autoritu, ovládají týmovou… |
„Existuje pět základních vlastností, které dělají každý tým skvělým: komunikace, důvěra, kolektivní odpovědnost, starostlivost a hrdost. Rád si… |
A two-day training for 15-20 attendees. Participants use networked touch tablets to simulate competing companies. Suitable for anyone who… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Tento kurz je určen opravdu všem. Pro každého, který se občas dostane situace, kdy je na stole zavalen množstvím… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Kurz je určen pro pracovníky zákaznických center, kteří se každý den setkávají osobně se zákazníky. Cílem kurzu je… |
Čo je IN-HOUSE seminár? Seminár je organizovaný priamo vo Vašej spoločnosti alebo nami zabezpečených priestoroch a pripravený na základe Vašich… |
Podmínkou úspěšnosti každé organizace na současném konkurenčním trhu je, aby její postupy byly co nejrentabilnější. Štíhlý podnik je v podstatě sou- hrn… |
Podmínkou úspěšnosti každé organizace na současném konkurenčním trhu je, aby její postupy byly co nejrentabilnější. Štíhlý podnik je v podstatě sou- hrn… |
Dokažte zaměstnancům, že na jejich názoru záleží Podpoříte loajalitu svých lidí Neztratíte ty, kteří jsou pro Vás klíčoví Automaticky rozpoznáte… |