Obchod a prodejní dovednosti

Obchod a prodejní dovednosti - Job offers

Listing 701 to 750 - Do you wish to see all 2472 courses register
Description
Určeno pro manažery, řídící pracovníky a všechny, kteří se podílejí na tvorbě a kalkulacích cen. Obsah: * Seminář důsledně vychází ze zásady, že…
Obsah: * Ukazatele klíčového zákazníka (výkazy, rozdělení, Paretovo pravidlo) * Sestavení business planu pro zákazníka/resellera - motivace…
Training Overview: Participants will learn how to create a custom-designed Marketing Communications (Marcoms) plan optimized to achieve “total…
Komunikujeme neustále. Ale víme, jak se chovat v nejčastějších komunikačních situacích? Jak zlepšit své komunikační a přesvědčovací schopnosti? Umění…
  Každý z nás, bez ohledu na to, jakou roli zastává, je konfrontován s úkolem prezentovat ostatním lidem. Chcete úspěšně představit sebe, vaši…
CÍLE MODULU: Na celé řadě praktických ukázek získáte informace o tom, jak merchandising ovlivňuje nákupní rozhodování zákazníků a zvyšuje prodej…
CÍLE MODULU: Získáte přehledné informace o prezentačních dovednostech a image obchodních zástupců společností  na veletrzích a výstavách. Natrénujete…
Kurz je úzce specializován na tvorbu krizové mediální agendy, na krizovou mediální komunikaci a postupy při informování veřejnosti. Během kurzu se lze…
Tento kurz je určen obchodníkům, obchodním asistentům a pracovníkům prodeje. Slouží jako výcvik ve vyjednávacích a prodejních dovednostech, přispěje…
Kurz pro obchodní managery, pracovníky prodeje a všechny, kteří se účastní obchodních jednání v praxi. Cílem kurzu je zvládnutí jednotlivých fází…
Jak na osobní branding? Jak se prezentovat na sociálních sítích? Natáčíte video na Facebook, Youtube, LinkedIn? Jak si připravit osobní…
Vybíráte nové zaměstnance do firmy?  Vedete obchodní jednání nebo tým lidí? Pak právě pro vás je určen tento seminář, který odkrývá, co vyjadřuje…
Každé ukončení dosavadní činnosti a zahájení činnosti nové (změna) vyžaduje, ať už v profesionálním či osobním životě, vynaložení zvýšeného úsilí. V…
Naším cílem je ukázat vám cestu, jak proměnit vaše pracoviště na efektivní a kompaktní jednotky, které nejenže usnadňují práci vašim zaměstnancům…
Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Pro všechny, kdo potřebují vést rozhovor efektivně. Ucelená struktura cíleného rozhovoru Tipy pro…
  Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Znalostním šampionem Miluji telefon Silná zbraň a brána do firmy Co jsem se naučil od klasiků…
Training Overview: Understand intra-organizational concepts that influence behavior in groups and organizations. Topics include: leadership…
Jak jsme na tom se svým časem? Jsme pod neustálým tlakem, pořád spěcháme a ženeme se pořád za něčím? Ztratila se nám radost ze života a pohoda? Chceme…
Účastníci uvolní energii pro kvalitní komunikaci, spolupráci a výkon. Pochopí principy blokování komunikace a naučí se nastavit a udržovat příznivé…
  Buďte sami o sobě přidanou hodnotou pro zákazníka! Jak se správně připravit - stanovení cílů, příprava, strategie a taktika, Samotné…
  Hlavní chyby při jednání s partnerem - zákazníkem řádově větším, než jsme my sami Zájmy a postoje ve vyjednávání Vyjednávací taktiky…
Cíl kurzu: Seznámit se s teorií a praxí zvládání stresu. Naučit se interpretovat stres nejen jako škůdce, ale i pomocníka pro dosažení výkonu. Naučit se…
Anotace                               Konflikt bývá vnímán zpravidla negativně. V tomto programu se naučíte získat z konfliktu i jeho pozitivní…
Tréninkový seminář určený nákupčím, kteří chtějí dosahovat úspěchů při jednání s dodavateli. Obsah: * Po absolvování tohoto semináře budete vědět,…
Tréninkový seminář určený nákupčím, kteří chtějí dosahovat úspěchů při vyjednávání s dodavateli. Obsah: * Po absolvování tohoto semináře budete…
Mystery Shopping (Tajný nákup) je účinná a osvědčená metoda jak získat skutečný obraz o tom, jak vás a vaši společnosti vidí vaši zákazníci. …
Assessment Centrum - AC Výraz „Assessment Centre - AC“ je do češtiny překládán jako „Hodnotící centrum“. Jedná se o speciální diagnostikou metodu…
CÍLE MODULU: Osvojíte si základní poznatky o telemarketingu a na jejich základě prakticky natrénujete prodej po telefonu ve dvou základních oblastech…
CÍLE MODULU: Osvojíte si základy marketingu, lépe se zorientujete v běžném marketingovém prostředí na současném trhu a dokážete tyto poznatky…
Tento kurz je určen zkušeným obchodníkům, ředitelům, majitelům firem, manažerům. Seznámí účastníky s moderní metodou SPIN, která je souhrnem speciální…
Tento kurz je určený všem pracovníkům jednajícím přímo se zákazníky. Cílem kurzu je pomoci pracovníkům pultového a osobního prodeje zlepšit komunikaci…
Pracujete v reklamě nebo v marketingu? Zajímají vás současné trendy, psychologie přesvědčování a vnímání značky, digitální transformace, myšlení a…
PRAVOPIS A STYLISTIKA OBSAH A FORMA PÍSEMNOSTÍ                       OBSAH Velká písmena Tituly, hodnosti, funkce Jak oslovovat Zkratky a…
Sami sebe se musíme ptát proč jen velmi omezené množství podniků bere zeštíhlování svých administrativních procesů jako jedno z nosných témat jejich…
Týmová práce je, jak již sám název napovídá, spolupráce lidí různých vlastností, schopností a znalostí na nějakém projektu. Týmová práce se prosazuje…
Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Trénink pro všechny prodejce, jak na efektivní prodejní telefonáty. Příprava metodou „šachista“,…
Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Jak zvládnout skokový nárůst počtu dlužníků v důsledku krize? Jak vymoci pohledávku efektivně, tedy…
Trénink je zaměřen na seznámení se s možnostmi užívat nástroje pro řešení sporů, jako je vyjednávání v konfliktu, mediace, facilitace. Vyzkoušíte si…
  Vliv ceny na rozhodování o koupi, souvislost ceny a přínosu služby či výrobku pro spotřebitele či uživatele Emoce a racionalita v…
  Prodává cena nebo značka? – marže na výrobku a značka Marketingové cíle a obchodní cíle – jak je správně nastavit Obsah prodává…
Enneagram je unikátní systém poznání osobnosti nabízí efektivní změnu k růstu kvality života nabízí pochopení svých návyků na úrovni myšlení…
Určeno pro pracovníky útvarů logistiky, nákupu, zásobování. Cíl: Zvýšení kvality procesů nákupu, dodávek a dodavatelských vztahů. Obsah: * Výběr…
Určeno pro pracovníky oddělení telefonického vymáhání pohledávek. Cíl: * Zvýšit efektivitu vymáhání pohledávek * Naučit se úspěšně odolávat…
Jsou vaše firemní strategie v souladu s prioritami a potřebami vašich zákazníků? Spokojenost zákazníků je jedním z nejdůležitějších klíčových…
Význam spokojenosti zaměstnanců Zaměstnanci jsou nejcennějším aktivem každé společnosti. Většinou je velmi obtížné nahradit jejich znalosti a…
CÍLE MODULU: Osvojíte si praktické aplikace marketingových zásad a budete schopni připravit specifické aplikace marketingového řízení ve své…
CÍLE MODULU:  Získáte celkový přehled o marketingu, posílíte své marketingové dovednosti a pochopíte význam marketingové komunikace jako…
Pohled na prodej z psychologického hlediska, zákazník jako osobnost se svými představami, cíli. Kurz přináší hlubší poznání osobnosti zákazníka…
Kurz pro obchodníky a prodejce, kteří se denně setkávají s problémem, jak zvládnout všechny potřebné kroky k co nejlepšímu obsloužení zákazníka, a jak…
Individuální příprava řečníků Většina vystupujících prezentaci a projev nějak zvládne. Připravíme Vás, abyste vynikli.    Proč se máte nechat vést…