Obchod a prodejní dovednosti

Obchod a prodejní dovednosti - Výpis školení a kurzů na míru

Výpis 601650 - chcete vidět všech 2472 kurzů zaregistrujte se
Seminář se zaměřením na výrobu je připraven tak, aby posluchač dokázal v ucelené formě pochopit základní principy plánování, řízen a optimalizace…
Seminář je zaměřen na získání znalostí a dovedností aplikace stylů situačního vedení. Účastníci se naučí diagnostikovat šest faktorů připravenosti…
Určeno pro obchodníky, vedoucí obchodních oddělení, marketingové pracovníky a ty, kteří chtějí prodat výrobky či služby a získat nové klienty. Cíl:…
Určeno pro obchodníky, kteří potřebují získat více sebejistoty v jejich náročné profesi. Pro ty, kteří se chtějí zdokonalit a vyzkoušet si, jaké jim…
Příprava vašich manažerských talentů začíná u nás... Reference: ZDE Nastavení jednotlivých modulů je dle potřeb zákazníka a cílové skupiny účastníků…
Workshopy jsou určeno převážně pro: Libovolné skupiny spolupracovníků, manažerů, týmů, projektových týmů. Možné cíle workshopů: workshopy jako…
Cíle zaměřit pozornost obchodníků na potřeby zákazníků naučit obchodníky prezentovat produkt jako prostředek k naplnění potřeb a očekávání…
Cíle sestavit seznam nejčastěji se vyskytujících námitek zpracovat argumentaci na vybrané námitky intenzivním tréninkem zdokonalit techniku…
Smyslem tohoto jednodenního tréninku je prakticky navázat na program Autentický projev a rétorika jako osobní charisma I. Hlavním záměrem je ještě…
Účastníci porozumí příčinám vzniku konfliktu, seznámí se se zákonitostmi vývoje, průběhu a možnostmi řešení. Naučí se chápat konflikt jako fenomén…
  Význam time managementu a jeho IV. generace v dnešní době – proč jsou smysl, radost a rovnováha klíčová slova budoucnosti Výkon a…
  Jak si usnadnit praocvní i soukromý život a jak fungovat v digitálním světě – jak se v tom vyznat a efektivně digitální technologie využít?…
VYJEDNÁVÁNÍ  I. Cíl:  Porozumět tomu, co je to vyjednávání, že vyjednáváme prakticky stále, aniž bychom si to uvědomovali, a naučit se používat…
Finanční analýza a optimalizace - netušené možnosti zlepšení podnikatelské efektivity analýza, jak ušetřit firmě peníze, lépe hospodařit a podnikat…
Facilitace umožňuje – osobou zkušeného, často externího facilitátora - dovést skupinu účastníků porady, workshopu nebo složitého jednání na dané téma…
Občasné konflikty jsou součástí naší každodenní práce a většina lidí je nemá ráda. Dokážeme konflikty vždy správně vyřešit? Můžeme z konfliktů čerpat…
Profesionální asistentka jako podpora managementu Principy a zásady efektivní komunikace Druhy komunikace Principy strukturované komunikace…
Popis programu: Základem úspěšného podnikání je především uvědomění si, co pojem PODNIKAT znamená. Úspěch podnikání je většinou závislý na vědomém…
Na základě zkušeností z desítek mediálních školení jsme připravili speciální mediální trénink pro manažery a vedoucí pracovníky firem i státních…
Výběr institucí v regionu, jejich struktura, výběr a oslovení „správných lidí“, hledání prostoru pro spolupráci, komunikace s nimi. Dle potřeb a…
cíl tréninku: pomoct manažerům obchodních týmů zlepšit obchodní výsledky prostřednictvím zdokonalení se v - efektivním řízení prodejního týmu…
zaměřit se na prodej jako jednu z nejdůležitějších součástí obchodní problematiky, seznámit se se základními pravidly správného obchodování
Training Overview: The aim of this training is to broaden the participant’s view of the modern Telecoms world and introduce then to the market…
Training Overview:  Participants will learn to use the science of Six Sigma. They will learn from a certified Six Sigma Black Belt, who will teach the…
Co bude mít nadřízený z toho, když bude ke svým zaměstnancům vstřícnější a pečlivě zváží každé slovo, které pronese? Tento přístup se pozitivně odrazí…
  Každý z nás, bez ohledu na to, jakou roli zastává, je konfrontován s úkolem prezentovat ostatním lidem. Chcete úspěšně představit sebe, vaši…
Cíl: Zlepšit schopnost kontaktovat a hledat nové zákazníky po telefonuVytvořit profesionální image Program: Práce s telefonem versus práce v terénu
Přesvědčivost je klíčem k úspěchu. Na tomto tréninku se naučíte správně vybrat a přesvědčivě prezentovat ty nejsilnější argumenty. Osvojíte si…
Privátní bankovnictví posledních let je sektor pod atakem. Atakem ze strany vnějšího prostředí, ze strany regulátorů… byly i lepší časy. Tohle je…
CÍLE MODULU: Doplníte si své informace o principech obchodování. Zvládnete strategii a procvičíte taktiku úspěšného obchodního jednání. Osvojíte si…
CÍLE MODULU: Natrénujete jak zákazníka získat a také si jej udržet. Doplníte si potřebné informace o zásadách účinné komunikace se zákazníkem…
Kurz je pro všechny, kteří potřebují znát práci s financemi ve firmě. Seznámí se se základními otázkami finančního řízení, využívání informací z…
Kurz je určen pracovníkům marketingových oddělení firem a specialistům pro public relations. Cílem je podat ucelený přehled o přínosu, způsobech…
Kurz je ideální nejen pro pracovníky v automobilovém průmyslu a obchodu s automobily, ale také pro zaměstnance širokého okruhu subdodavatelských oborů…
Tento kurz je určen zaměstnancům na pozicích nákupčích, pracovníků odbytu a obchodních oddělení. V kurzu se pracuje s klíčovými tématy prodeje a…
Anglická obchodní korespondence UČEBNASlůně - svět jazyků, 1. patro, Kotkova 6, Ostrava-VítkoviceÚROVEŇMírně pokročilí a vyššíTERMÍN9. července 2009…
Obchodní schůzka v angličtině UČEBNASlůně - svět jazyků, 1. patro, Kotkova 6, Ostrava-VítkoviceÚROVEŇMírně pokročilí a vyššíTERMÍN5. srpna 2009, 9:00…
Anotace                               Program zdůrazňuje myšlenku zákaznického přístupu. Je určen jak pro obchodníky na straně aktivního prodeje…
Popis programu: Při jednání se zákazníky se setkáváme s lidmi, kteří jsou osobnostně odlišní. Reagují tak, jak bychom nikdy nereagovali, mají názory…
Anotace „Změna je zcela zásadní součástí podnikání. Musíte se změnit, a je lepší to udělat dříve, než vás donutí okolnosti.“ V tomto programu se…
Statistika a počet pravděpodobnosti - umožňují na základě relativně malého souboru dat posouzení kvality celého souboru. Každý proces vykazuje určitou…
Hodnotový tok je souhrn všech aktivit v procesech, které umožňují vlastní transformaci materiálu na zboží, jež má hodnotu pro zákazníka. Do…
Určeno pro pracovníky klientského servisu, obchodníky a všechny, kteří řeší stížnosti a reklamace klientů. Cíl: * Využít stížnost a reklamaci k…
Určeno pro obchodníky či podnikatele, jejichž pracovní nasazení vyžaduje časté vyjednávání s obchodními partnery. Cíl: * Posílit sebedůvěru a…
Cíl kurzu: Naučit se a procvičit  si komunikační a prodejní techniky jak získat zákazníka na svojí stranu a efektivně nabídnout zboží nebo službu…
Naše workshopy vedeme většinou metodou týmového koučinku. Týmový koučink je ideální variantou pro práci s týmem od 2 účastníků do desítek osob.…
Cíle zpracovat standardní postupy vyhledávání zákazníků zpracovat nebo upravit kartu zákazníka identifikovat segmenty trhu a charakterizovat…
Cíle * zvýšit finanční objem objednávek získaných obchodními skupinami * celkový rozvoj vedoucích obchodních skupin v řízení obchodní skupiny, plánování…
Trénink vám umožní pohledy na problémovou situaci z různých úhlů a hledání pro obě strany vzájemně přijatelného řešení. Vyzkoušíte si řešení situací v…