| „Každého z nás koneckonců zaměstnává zákazník“ Proč Dnes se už žádná organizace, která chce být konkurenční, neobejde bez konceptu interního či… |
| Proč Řešení problému patří mezi základní manažerské kompetence, která se výrazně podílí na efektivitě manažerské práce. Cíl programu Program odpoví na… |
| Chcete vidět rychlý a radikální pokrok? Posuneme váš tým kvantovým skokem Chcete podpořit vzdělávání ve vaší společnosti? Chtěli byste vašim lidem… |
| Využijte kreativní potenciál skupiny naplno! FACILITACE je technika usnadňující vzájemnou komunikaci většího počtu lidí. Máte zájem o facilitaci… |
| Klíčové body Uvědomit si vlastní potenciál, porozumět struktuře vlastní osobnosti, podpořit sebemotivaci. Uvědomit si naše odlišnosti, lépe… |
| Klíčové body Kurz je zaměřený jak jedinečně – budete mít možnost si v kontextu programu pracovat na svých „ zájmech“ – tak pracuje s možností… |
| Chcete zlepšit atmosféru a vztahy na pracovišti? Zvýšit loajalitu pracovníků ve firmě, umožnit snižování nákladů na mzdy, či zvýšit informovanost… |
| O programu Rozvojový program vychází ze stejnojmenného bestselleru Stephena R. Coveyho. Zaměřuje se na zvyšování efektivity na úrovni osobní, týmové… |
| Seminář Základy úspěšného řízení projektů je vhodný pro každého, kdo chce zdokonalit své schopnosti potřebné pro vedení malých a středních projektů, a… |
| 8 denní vzdělávací program je schválený ICF(64 hodin ACSTH) a je určen pro ty, kteří chtějí v budoucnu pracovat jako profesionální nebo interní… |
| Jeden den v měsíci se zastavíme a s nadhledem budeme věnovat pozornost skupinám, týmům a firemním systémům. Získáte inspiraci jak zacházet s různými… |
| Bezchybný písemný projev, nejlepší vizitka každého z nás, by měl být vlastní především všem zaměstnancům, kteří mají v popisu práce komunikaci, ať už… |
| Dle svých preferencí lze naplánovat kurz pro zaměstnance ve Vaší firmě, a to přímo na míru. V rámci komplexnosti našich B2B služeb Vám rádi… |
| O CO SE JEDNÁ? Workshop zaměřený na kreativní uchopení aktuálního tématu vaší společnosti. Povedeme vás k přetrvávající změně. WORKSHOP JE URČEN PRO… |
| účinná komunikace důležité postupy a návyky obtížné situace a jak se s nimi vyrovnat |
| Jak se úspěšně chovat při komunikaci s ostatními |
| Dokážete zaujmout vaší prezentací? Poslouchají vás, nebo se baví mezi sebou, když se vy potíte před plátnem? Samotná příprava srozumitelné a zajímavé… |
| Zdraví první zákazník nebo dodavatel? Kdo platí na obchodním obědě? Je nezdvořilé odmítnout nabízené občerstvení nebo se posadit bez vyzvání?… |
| Půldenní workshop, při kterém si může až 12 osob vyzkoušet virtuální realitu na vlastní kůži. V průběhu workshopu zjistíte, jaké jsou aktuální… |
| Máte chuť získat základní informace k přípravě a vedení hodnotícího pohovoru? Chcete se dozvědět, co konkrétního se účastníkům daří a v čem by se… |
| Role a poslání manažera na různých úrovních řízení Styly vedení lidí v dnešní době přístup k lidem, kdy jsou lidé výkonní a jaké podmínky… |
| Co skutečně tvoří Vaši autoritu (vliv, moc), kde a jak ji posílit Dozvíte se, jaké kvality rozvíjet u sebe a jak, abyste u svých lidí… |
| Vstupte s námi do tajů rétoriky. V dnešní době vzrůstá potřeba mluvených vystoupení, ať už za účelem informovat, přesvědčit či prezentovat. V této… |
| Chcete mít lepší výsledky a zároveň být spokojení? Kreativnější nápady? Méně stresu? Více energie? Toto vše závisí na tom, jakou část mysli… |
| „Někdy stačí jen zašeptat, jindy je nejlepší křičet." [J. D. Loori] Tréninky tohoto modulu se zaměřují na rozvoj komunikačních dovedností, který ve… |
| Základní info Základy digitalizace Její význam a principy: Jak digitalizace transformuje tradiční procesy ve veřejné správě, bankovnictví a… |
| Název kurzu: Svět Umělé inteligence Cíl kurzu: Tento kurz je navržen speciálně pro všechny, kteří se chtějí naučit efektivně aplikovat umělou… |
| Cíl: Zvýšení schopnosti samostatně a kvalitně vykonávat každodenní pracovní úkoly asistenta/ky, organizovat svoji práci, aktivně přispívat k vytváření… |
| Cíl: Seminář napomáhá lépe pochopit pravidla komunikace, ať již verbální či neverbální. Prostřednictvím praktického nácviku umožňuje zdokonalit Vaše… |
| V tomto kurzu se zaměříme na rozhlasový a televizní rozhovor, trénink reportážních a živých vstupů do vysílání (např. ČT24, CNN Prima News). Jsme… |
| (Jak rozvíjet účinný styl jednání, zaměřený na vytváření vysoké firemní kultury) * Firemní komunikace (profesionální firemní kultura a účinného jednání… |
| Vedete tým nebo celou organizaci? Povedete tým někdy v budoucnu a připravujete se na zodpovědnou vedoucí roli? Co je pro lídra důležité? Během kurzu… |
| Stává se vám, že když předstoupíte před publikum, rázem zapomenete, o čem jste chtěli mluvit? Nebo vás zrovna tohle netrápí, ale pořád cítíte, že by… |
| Pro firmy zajišťujeme výuku jazyků plně přizpůsobenou požadavkům, časovým možnostem a znalostem zaměstnanců. JAZYKY - Kromě angličtiny, němčiny… |
| Potřebujete zdokonalit komunikaci se zahraničními klienty? Prezentujete firmu na mezinárodních konferencích? Máte před sebou zahraniční… |
| Všechny kurzy připravuji vždy na míru pro konkrétního klienta podle jeho požadavků. Klíčem je cíl zadavatele a očekávaný přínos kurzu pro jeho… |
| Základní kurz pro interní lektory firem a podniků i externí lektory (na volné noze). Kurz jsme připravili v blended formě kombinující praktické… |
| Nabízíme Vám kurz šitý přímo na míru týkající se zákoníku práce: - zákoník práce pro začátečníky i pokročilé, - vybraná témata zákoníku práce,… |
| Nabízíme Vám kurz šitý přímo na míru ze školské oblasti: - školský zákon včetně novely, - tvorba klimatu ve škole, - komunikace s rodiči,… |
| Určeno pro každého, kdo potřebuje účinně zvládat náročné situace v komunikaci, dokázat obhájit svá práva, přitom si však zachovat věcnost a… |
| Určeno pro pracovníky, kteří vystupují na veřejnosti, prezentují výsledky své práce, projekty či výrobky, které chtějí prodat. Cíl: Seminář je… |
| I v angličtině můžete vést obchodní jednání jako profesionál. Připravíme vás na profesionálně vedené jednání se zahraničními klienty v angličtině… |
| Učení lze definovat jako změnu v chování vyplývající ze zkušenosti. Oproti jiným živočichům je téměř všechno naše chování naučené spíše než… |
| Všeobecně se uznává, že asi z 80% se o výsledné jakosti produktu rozhoduje už v předvýrobních etapách a díky tomu se odpovědnost za osud jakosti a tím… |
| Efektivní práce s hlasem, včetně tempa, hlasitosti, intonace a správného dýchání, minimalizace vycpávkových slov. Jak účinně využívat gesta… |
| Účastníci lépe porozumí tomu, co je osobně motivuje a kde čerpají energii. Jak zvládat období náročných změn, jak změnit myšlení a přístup. … |
| 5 strategických zásad vedenia rozhovorov Jako ovplyvniť atmosféru rozhovorov Jednotlivé typy rozhovorov : Sťažnosť Kritika … |
| Podstata a zmysel komunikácie Komunikačný šum Aktivne načuvanie Mimoslovná komunikácia Telefonovanie Efektívna… |
| * Optimální komunikace Účastníci se naučí porozumět procesu komunikace a svému místu v tomto procesu a speciálním komunikačním dovednostem při jednání… |
| Plánování moderace Optimalizace projevu,chování moderátorů Moderační metody orientované na výsledek Zajištění výsledků pomocí vizualizace |