| Naše vysoce efektivní nástroje úspěšně podpořily přední české i nadnárodní společnosti. Naše expertýza společně s detailní znalostí trhu garantují… |
| Naše vysoce efektivní nástroje úspěšně podpořily přední české i nadnárodní společnosti. Naše expertýza společně s detailní znalostí trhu garantují… |
| Struktura kurzu a jeho náplň je upravována podle konkrétních potřeb zadavatele. Zde uvedená struktura je proto pouze orientační. Struktura kurzu… |
| Doporučený rozsah 2 dny Program vyjednávání se soustřeďuje na hlavní oblasti problematiky vyjednávání. Pro zvýšení přínosu bude nezbytný rozhovor… |
| Umět užívat výhody práce v týmu, naučit se myslet jako týmový " hráč". Efektivní týmové řešení problémů, dynamika vztahů a sociální dovednosti… |
| Jak umět vést lidi a řídit projekty s použitím nejnovějších přístupů, sloužících ke spolupráci a energetizaci. Leadership, prostředí týmové práce s… |
| Pro koho je kurs určen: pro manažery a vedoucí pracovních týmů Obsah : * pojmy vedení a řízení * hlavní činnosti * manažerský řídicí kruh *… |
| Pro koho je kurs určen: vedoucím týmů Obsah : - zásady týmové práce - vlastní role a role ostatních v týmu -… |
| Založení a rozběh podniku Tvorba podnikatelských záměrů a podnikové strategie Analýzy hospodaření podniku Projektový managament Projektování… |
| Informační management Podnikové informační systémy Výběr nového informačního systému a jeho implementace včetně údržby Transfer aktuálních… |
| Dovednostní tréninky a rozvojové programy - přehled 1. Typologie (Social Styles/Professional Typology) (1 denní workshop) 2. Asertivní komunikace (… |
| Seminář je zaměřen na: místo a význam pravidelného hodnocení pracovníků v rámci vedení spolupracovníků přesné definování cílů pravidelného hodnocení… |
| Seminář je zaměřen na: sebepoznání účastníků semináře zdůraznění role individuálního stylu vedení teoretické předpoklady a na rozvoj dovedností v… |
| Cíl konzulatace: - vytvoření dokonalé image pro muže i ženy - zvýšit profesionalitu oblékání zúčastněných osob na vysokou úroveň - naučit se vytvářet… |
| Cíl semináře: - naučit se skvěle oblékat a využívat barvy oblečení - pronikout do tajemství psychologie barev oblékání - osvojit si dovednosti pro… |
| * Jak vést výběrová řízení * Jak provádět nábor zaměstnanců a spolupracovníků * Motivace týmu a motivační systémy * Motivace zaměstnanců a motivační řád … |
| Co chce slyšet zákazník? V roce 1997 byl uveden na český trh i program TRIOGRAMM , který na základě předchozího sebepoznání napomáhá "předpovídat"… |
| Pozitivní náhled na uskutečňování osobních pracovních plánů. Tématické okruhy: - profil schopností - kariéra a životní priority - typy a modely… |
| Na kariérovém růstu pracovníků se podílejí nejen personalisté, ale také management. Cílová skupina: personalisté a manažeři, zajímající se o… |
| Výcvikové a tréninkové programy jsou určeny pro vedoucí pracovníky různých stupňů řízení - obchodníky, personalisty, pracovní týmy,... . Jejich cílem… |
| Seminář pro vybranou skupinu nejvyššího managementu. Soustředí se komplexní problematiku řešení rozvázání pracovního poměru se zaměstnancem. Seminář… |
| Filozofie programu Trénink prezentačních dovedností je úspěšný pouze při vyvážené kombinaci teorie a praktického nácviku s koučinkem. Cíle Základní… |
| Time management |
| Vzdělávací program pro příslušníky policie, záchranáře, jednotky hasičského sboru, a všechny, kteří přicházejí do styku s obětí trestných činů,… |
| Vzdělávací program pro manažery a vedoucí pracovníky, kteří jsou pověřováni vedením porad. Účastníci se zdokonalí v přípravě porad a ve vedení porad,… |
| Cíl Umožnit účastníkům, aby definovali, co je míněno, když se řekne vyjednávání výhra : výhra (když obe strany jsou spokojeny s výsledkem. Získat… |
| Cíl pomocí efektivních komunikačních technik zdokonalit schopnosti mistru motivovat své pracovníky získat dovednost efektivně vést hodnotící pohovor… |
| * úvod do personalistiky * osobnost personalisty * profesionální výběr uchazečů * efektivní pracovní tým * psychologické aspekty práce… |
| * základy managementu * osobnost řídícího pracovníka * základní podmínky úspěchů v řízení * time management * stress management * komunikace ve… |
| Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti. |
| Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti. |
| Obsah kurzu: * rozhodování a řešení problémů * organizační krize * kontrolní proces * učící se organizace Určeno pro: * manažery, kteří… |
| Tato služba je určena zejména členům vrcholového managementu, kteří jsou ve společnostech odpovědni za splnění legislativních požadavků. Tato stránka… |
| Mnoho organizací certifikovaných pro nakládání s utajovanými skutečnostmi má v lepším případě seznámeno se způsobem manipulace vrcholový management či… |
| Východiska: * Čas je neobnovitelný zdroj, který můžeme pouze využívat nebo jím plýtvat. * Kdo "moc" pracuje, nemá čas zbohatnout. * Efektivní je… |
| Naučíte se správně a chytře nastavit cenu (pricing). To vaší firmě zvýší zisk. Najdete výhody firmy, které konkurence snadno neokopíruje. Poznáte … |
| Určení: pro všechny, kteří chtějí minimalizovat časové ztráty ve své pracovní i mimopracovní činnosti. Metoda: Výkladem, ale především příklady z… |
| Určení: pro reprezentanty, KAM, Area Sales Manaery, District Sales Managery a Sales Managery Metoda: interaktivně , kdy uchazeči aktivně poznávají… |
| Vstupní předpoklady Znalosti na úrovni středoškolského vzdělání se zaměřením na cestovní ruch Cíl modulu Seznámení se základy managementu, jeho… |
| Program pro manažery všech úrovní řízení, projektové manažery a vedoucí týmů V průběhu semináře si účastníci osvojí nejdůležitější koncepty a… |
| Prezentační dovednosti Program zaměřený na rozvoj praktických prezentačních dovedností: * Cíl našeho vystoupení * Struktura a příprava přesvědčivého… |
| Prevence syndromu vyhoření – diagnostika procesu syndromu vyhoření v pracovním týmu, zaměření na osobní angažovanost při výkonu služby |
| Práce se sociální atmosférou – monitorování a korekce naučených vzorců chování a přístupů, předcházení stereotypům, formování pracovních kolektivů |
| * Zmapování problémů v řízení výkonnosti firmy a autohodnocení * Controlling – Manažerské účetnictví * Metody zvyšování produktivity práce… |
| * Komunikační dovednosti * Asertivní komunikace * Komunikačni dovednosti pro vedení skupin * Neverbální komunikace * Verbální… |
| Cíle - vychází z požadavků zadavatele: * Zmapovat osobnostní a profesní potenciál jednotlivců ve vazbě na zastávanou pozici, zjistit základní… |
| Cíle - vychází z požadavků zadavatele: * Zmapování a popis procesů a činností (doplnění mapy procesů z pohledu lidských zdrojů) * Analýza nástrojů (… |
| V naší nabídce je celá řada programů, kurzů a aktivit, které lze libovolně kombinovat či doplňovat dle Vašich požadavků a zadání pro maximalizaci cíle… |
| Kurz je dodáván kombinací vzdělávacích aktivit, včetně: e-learningu: jeho pomocí si zaměstnanec ujasní koncepty, na kterých je dovednost postavena a… |