| Kurz je určený pro vyšší a střední management společností a pro obchodní zástupce. Cílem programu je zvýšit úspěšnost při získávání zakázek, zvýšit… |
| Cílem tohoto programu je zlepšení komunikace a spolupráce uvnitř firmy, stmelení kolektivu a upevnění vztahů v rámci společnosti. Účastníci získají… |
| Doba přináší změny na každém kroku. Změny s sebou přinášejí mnoho problémů, které musí každá organizace řešit. Největší konkurenční výhodu bude mít… |
| Současná doba klade stále vyšší nároky na spolupráci, na plynulou obousměrnou komunikaci, na schopnost rychlého a přitom efektivního řešení problémů… |
| CÍLE MODULU: Získáte základy pro orientaci v lidech prostřednictvím jejich písma. Dokážete rozpoznat vybrané znaky (např. pro optimální styl… |
| CÍLE MODULU: Naučíte se efektivnímu stylu hodnocení svých podřízených a zdokonalíte své schopnosti uskutečnit analýzu pracovního výkonu. HLAVNÍ… |
| *Určeno pro: *..... *Cíl: *............... * Obsah: * ............... * ............... * ............... * ............... * ............... * .....… |
| Určeno pro: Top management, střední management Cíl: Poznat přístupy k plánování a řízení změn a důvody odporu Modelovat řízení změny Obsah: * Identifikace… |
| Kurz pro obchodníky a prodejce, kteří se denně setkávají s problémem, jak zvládnout všechny potřebné kroky k co nejlepšímu obsloužení zákazníka, a jak… |
| Velká tréninková soutěž volně navazující na kurz Jak prodávat za vyšší cenu, jejímž cílem je trénink týmového prodeje a dovednosti prodejců. Hra je… |
| MISTR MANAŽER PRVNÍ LINIE I – OSOBNOST MISTRA CÍLOVÁ SKUPINA mistři, předáci, liniový management, kádrové rezervy Mistr je výkonným manažerem v první… |
| ŠTÍHLÉ MYŠLENÍ - ŠTÍHLÁ ADMINISTRATIVA CÍLOVÁ SKUPINA Liniový management, THP Mnohé firmy se upínají jen na snižování nákladů a nesprávně to… |
| Lze realizovat v prezenční i online formě. Jak sdělit svému mužstvu na palubě mé firmy negativní informaci. Forma: konzultace řeší konkrétní… |
| Lze realizovat v prezenční i online formě. Krize=příležitost, Spojenec ČAS, Nové nástroje v krizi, Ryba smrdí od hlavy, Umění delegovat, Kouzelná… |
| Podmínkou úspěšnosti každé organizace na současném konkurenčním trhu je, aby její postupy byly co nejrentabilnější. Štíhlý podnik je v podstatě sou- hrn… |
| Podmínkou úspěšnosti každé organizace na současném konkurenčním trhu je, aby její postupy byly co nejrentabilnější. Štíhlý podnik je v podstatě sou- hrn… |
| Obecný výklad o uzavírání smluv Volba smluvního typu, označování účastníků smlouvy Obchodní podmínky Osoby oprávněné k podpisu… |
| Co vše je pohledávka Na co si dát pozor Jak problémům předcházet Formy zajištění pohledávek – zástava, směnka, ručení...… |
| Seznámíte se s praktickými efektivními metodami k uvolnění psychického a fyzického napětí a dozvíte se o vlastních skrytých rezervách a strategiích ke… |
| Kurz je určen všem, kteří se často ocitají v pracovně náročných situacích a chtějí si udržet v kondici a pod kontrolou svou profesionalitu, svěžest… |
| Cíle: Orientovat se v hlavních aspektech tvorby a realizace procesní struktury. Být schopen zvolit a prakticky použít strukturu nástrojů k vytvoření… |
| Cíl: Dozvíte se vše o sestavování a realizaci prodejních plánů, o stanovování předpovědi prodeje firmy, osvojíte si jednotlivé prodejní techniky a… |
| Základní info Jestli existuje vstupenka na pozici business analytika, pak je to tento kurz. Naučíte se business analýzu dle mezinárodního standardu… |
| Základní info Intenzivní třídenní kurz BABOK® Practitioner navazuje na znalosti získané v kurzu BABOK® Foundation a prohlubuje je ve specifických… |
| Určeno pro asistentky, sekretářky a recepční, které se chtějí naučit lépe hospodařit s časem. Cíl: * Naučit se efektivněji organizovat čas sobě a… |
| Cíl: Seznámit účastníky se základními principy koučovacího rozhovoru zaměřeného na motivaci koučovaných a naučit je používat motivaci v praxi.… |
| Určeno projektovým manažerům. Definice, vymezení pojmu - fáze a organizace projektu - nákup a logistika - sledování a řízení projektů - řízení rizik -… |
| "Tým je tak silný jako jeho nejslabší hráč." Spolupráce = oboustranná výhoda, vítězem jsou oba. Kurz je určen pro členy i pro vedoucí týmu. - osobnost… |
| Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti. |
| Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti. |
| Kurz je vhodný zvláště pro personalisty, vedoucí pracovníky a všechny osoby, které potřebují umět dobře komunikovat nebo jsou přímo v prvním kontaktu… |
| Kurz je zaměřený na seznámení se s psychologickými postupy při jednání se zákazníkem a osvojení si dovedností potřebných k jeho získání. Naučit se… |
| Vyrovnaný, otevřený a čestný způsob přístupu k problémům upevňuje mezilidské vztahy a je důležitý zejména při budování dlouhodobých obchodních,… |
| Funkce nákupu má v podnicích velmi důležité postavení. Vliv kvality nákupních procesů na hospodářské výsledky je přímý a dobře měřitelný. Pracovníci… |
| CÍLE MODULU: Seznámíte se s novými znalostmi a dovednostmi, budete o nich diskutovat a trénovat aplikaci nových znalostí a dovedností do praxe… |
| CÍLE MODULU: Naučíte se postupům vedení a způsobům práce s novými pracovníky a jejich koučování v průběhu jejich adaptačního procesu. Proškolíte se v… |
| Určeno pro: všichni pracovníci vystavení stresu Cíl: Naučit se identifikovat stresové situace, získat podnětné informace o stresorech dnešní doby, naučit… |
| *Určeno pro: *..... *Cíl: *............... * Obsah: * ............... * ............... * ............... * ............... * ............... * .....… |
| Kurz pro všechny, kteří jsou pověřeni jednáním se zahraničními zákazníky. Je zaměřen na specifický způsob uvažování a vyjadřování při jednáních se… |
| Zvládnutí základů personalistických dovedností pro účastníky, kteří pracují ve firemní personalistické praxi. Kurz se zabývá personálním marketingem a… |
| CÍLOVÁ SKUPINA vrcholový management, střední management, liniový management, THP, Osobní život i naše postavení ve společnosti nás běžně staví do… |
| Vztahy a chování ovlivňují výsledky týmu i firmy __________________________________________________________________ Vnímáte potřebu funkčních a… |
| Lze realizovat prezenční i online formou. Jak být motivujícím lídrem a pomáhat podřízeným v jejich růstu prostřednictvím efektivní zpětné vazby.… |
| Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Jak využít prvky agilního řízení v současné době i v neagilně řízených firmách. Rozsah: 2 x 1,5 hod… |
| Začínáte na pozici manažera? Nebo se na pozici manažera teprve připravujete? Chcete získat praktické návody a zefektivnit zásadní manažerské… |
| Cíl: Seznámit Vás s metodami a technikami, pomocí nichž lze zmapovat procesy ve Vašem podniku vedoucí k identifikaci systému inovací. Obsah : … |
| Cíl: Naučit se řídit změny v podniku, efektivně a pružně reagovat na změny, naučit se prosazovat změny. Obsah : Management změn - subjekt a objekt… |
| Základní info Změny jsou nevyhnutelné. Problémy, příležitosti, ohrožení konkurencí, změna legislativy, rozhodnutí zahraničního vlastníka… Jak je… |
| Základní info Zapomeňte na UML. Business Process Model and Notation (BPMN) je grafická notace, která vás naučí modelovat business procesy. Jde… |
| Systém řízení bezpečnosti informací (Information Security Management System - ISMS) je dokumentovaný systém, ve kterém jsou chráněna de- finovaná… |