Cíl kurzu: Účastníci kurzu si na praktických příkladech procvičí provádění interních auditů. Získají praktické zkušenosti týkající se přípravy a… |
Výběr dodavatele jako zdroj zisku podniku Nákupní chování organizací Audit u dodavatele – cíle a kroky Uplatnění analýzy ABC pro… |
Logistický systém a firemní fungování Podniková ekonomika Zásady řízení zásob Klasifikace zásob Druhy poptávky… |
Program je postaven na celostním vedení člověka, je zaměřený na proces dlouhodobého osobnostního rozvoje leadera. Rozvíjet a tvořit svou osobnost… |
Nemluví některý z následujících bodů právě o vás a vašich týmech? Procesy a standardy jsou nastaveny, lidé mají znalosti, dovednosti, nástroje… |
TRÉNINK PAMĚTI - zakázkový kurz na míru pro firmy Škola paměti nabízí možnost uspořádání firemních školení na míru. Obsah i délku školení přizpůsobíme… |
CÍLOVÁ SKUPINA Liniový management, vedoucí týmů, THP Řešení problémů nebo také hledání řešení patří mezi kognitivní schopnosti a dovednosti a je… |
"Čas nemůžeš nikdy porazit, udělej si z něj raději přítele." Zlepšení organizace a využívání vlastního času. Přínos Cíl: Motivovat účastníky k… |
Profesionální komunikace pro střední management III. - řešení konfliktů, příčiny vzniku konfliktních situací (konstruktivní a destruktivní konflikty)… |
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti. |
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti. |
Program je rozdělen do dvou částí. První oddíl je zaměřen na poznání vlastního osobního potenciálu a na praktické využití neverbální a verbální… |
Seminář je zaměřený na telemarketingový způsob komunikace se zákazníkem. Není zaměřený pouze na telemarketingový prodej, ale i na každodenní jednání s… |
Pro mnoho lidí není práce jen nástrojem obživy, ale má svou vlastní hodnotu, stává se symbolem smysluplné lidské činnosti a součástí života člověka.… |
Merge a akvizice, tedy česky řečeno slučování firem, jsou výrazným trendem naší doby. Ovšem za prohlášením o chystané fúzi se skrývá obrovský kus… |
CÍLE MODULU: Zefektivníte osobní jednání s podřízenými a zdokonalíte své schopnosti uskutečnit analýzu pracovního výkonu. Naučíte se a natrénujete… |
CÍLE MODULU: Naučíte se lépe odhadovat své obchodní partnery i podřízené, podle vnějších tělesných znaků. Získáte větší přehled o jejich motivaci a… |
Určeno pro: střední a nižší management, obchodníci Cíl: * Získat informace o formách, technikách a závadách efektivního vyjednávání * Osvojit si různé… |
Určeno pro: obchodníci Cíl: * Získat informace o aspektech při vyjednávání a přesvědčování nebo vzbuzením zájmu * Získat informace o formách, technikách a… |
Pohled na prodej z psychologického hlediska, zákazník jako osobnost se svými představami, cíli. Kurz přináší hlubší poznání osobnosti zákazníka… |
Kurz pro všechny, kteří provádějí např. ochutnávku výrobků na hypermarketech, výstavách apod., s cílem naučit se efektivně využívat ochutnávkový… |
Cíl: Pochopit podstatu projektového řízení, jeho principy, metodiku a možnosti uplatnění u interních i externích projektů. Osvojit si znalosti… |
Cíl: Seznámit účastníky s optimálním podnikovým řízením a případy, kdy je nutné realizovat změny. Blíže Vás seznámí s tím, co je nutné udělat v… |
Základní info Jak z myšlenky a startupu tvořit velké věci? Zažijte Agile experience na vlastní kůži. To vás čeká na workshopu Design Thinking & Rapid… |
Základní info Anti-bribery management system (ABMS) je zaměřený na prevenci korupčního chování. Je zakotven v mezinárodním standardu ISO 37001, tedy… |
Netradičně pojatý seminář pro získání pohody a klidu v období nabitém pracovními úkoly. Účastníci mohou přijít v neformálním a pohodlném oblečení.… |
Cíl: * Porozumět sám sobě - porozumět ostatním * Uvědomit si různé typy chování a jejich vliv na pracovní styl - komunikaci - osobní život *… |
V krizové situaci je potřeba udělat rozhodnutí v neznámém terénu, v krátkém čase a pod vysokým tlakem. Jak udělat ta správná rozhodnutí, když máme jen… |
Jak na strategické řízení firmy v době ekonomické krize k obnovení fungování a ziskovosti. Krize ve firmě Cíle krizového managementu Prvky… |
Manažerské dovednosti Schopnost týmové spolupráce se objevuje mezi nejčastěji uváděnými po- žadavky v pracovních inzerátech a také týmový duch v různých… |
Podmínkou úspěšnosti každé organizace na současném konkurenčním trhu je, aby její postupy byly co nejrentabilnější. Štíhlý podnik je v podstatě sou- hrn… |
Cíl kurzu: Jednoduše i lajkům vysvětlit, jaký je rozdíl mezi "vyrobenou" a "vykontrolovanou" kvalitou. Inspirovat i odborníky, jak zdokonalit… |
Úloha skladů a jejich funkce Analýza potřeb Požadavky na stavební řešení Skladovací systémy a výběr správné technologie… |
Strategické a operativní nástroje nákupu Využití Paretova pravidla v nákupu Metody ABC a XYZ v nákupu Řízení vztahů s dodavateli Řízení… |
Klíčové body Pochopení sebemotivace, uvědomování si vlastních potřeb. Pomoci účastníkům, aby si zmapovali hlavní osobní zátěžové činitele a… |
„Druzí dříve nebo později zapomenou, co jsme říkali, ale nikdy nezapomenou, jak se v naší společnosti cítili.“ Dech jako komunikační opora… |
CÍLOVÁ SKUPINA Liniový management, THP Schopnost řešení složitých firemních problémů je právě takovou konkurenční výhodou. Firma, jejíž pracovníci… |
CÍLOVÁ SKUPINA vyšší management, THP, manažeři projektů, Kreativní řešení problémů je pro spoustu lidí nedosažitelný cíl… v jejich hlavách, ne v… |
Profesionální komunikace pro střední management II. - jednání typu rodič - dítě - dospělý (transakční analýza) - asertivita - základy prezentace… |
Znalost a orientace v osobních emocích a v emocích ostatních partnerů ve firmě přispívá ke zkvalitnění řízení a spolupráce v rámci celé firmy. -… |
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti. |
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti. |
Kurz je určený pro vyšší a střední management společností a pro obchodní zástupce. Cílem programu je zvýšit úspěšnost při získávání zakázek, zvýšit… |
Cílem tohoto programu je zlepšení komunikace a spolupráce uvnitř firmy, stmelení kolektivu a upevnění vztahů v rámci společnosti. Účastníci získají… |
Doba přináší změny na každém kroku. Změny s sebou přinášejí mnoho problémů, které musí každá organizace řešit. Největší konkurenční výhodu bude mít… |
Současná doba klade stále vyšší nároky na spolupráci, na plynulou obousměrnou komunikaci, na schopnost rychlého a přitom efektivního řešení problémů… |
CÍLE MODULU: Získáte základy pro orientaci v lidech prostřednictvím jejich písma. Dokážete rozpoznat vybrané znaky (např. pro optimální styl… |
CÍLE MODULU: Naučíte se efektivnímu stylu hodnocení svých podřízených a zdokonalíte své schopnosti uskutečnit analýzu pracovního výkonu. HLAVNÍ… |
*Určeno pro: *..... *Cíl: *............... * Obsah: * ............... * ............... * ............... * ............... * ............... * .....… |
Určeno pro: Top management, střední management Cíl: Poznat přístupy k plánování a řízení změn a důvody odporu Modelovat řízení změny Obsah: * Identifikace… |