Ciele: Po absolvovaní seminára budú účastníci: * poznať pojmy asertivita, pasivita, agresivita a manipulácia a vedieť na ne reagovať * mať… |
Výklad základních principů personálního řízení ("management lidského zdroje") na základě skupinové účasti účastníků při modelování personálního života… |
* úvod do komunikace * verbální a neverbální komunikace * transakční analýza * asertivita, vyjednávání, úspěšné vedení obchodního jednání * kreativita… |
osobnostný rozvoj,odolnosť na trhu práce, obľúbenosť, tímová práca, zaistenie pracovného úspechu Život v denných priehradkách Čarovný vzorec na… |
Typológia zákazníka Typ aktivity: Seminár Dĺžka trvania: 4 hodiny Kód: MJBS005 Obsah aktivity: Rozdelenie zákazníkov do štyroch základných kategórií … |
Anotace Program je věnován mentorům, manažerům i specialistům lidských zdrojů, kteří se podílejí na adaptaci nového zaměstnance, nebo podporují… |
Anotace Konflikt bývá vnímán zpravidla negativně. V tomto programu se naučíte získat z konfliktu i jeho pozitivní… |
Cíl: Zdokonalení schopnosti přizpůsobení se partnerovi, lepšímu pochopení jeho požadavků a ve finále zvýšení úspěšnosti jednání. Rozeznáte svůj… |
Cíl: Získat moderní poznatky o systému řízení vzdělávání a rozvoje zaměstnanců, vytvořit si strategii a plán implementace vzdělávání a efektivně… |
Efektivní zaškolování jako klíč k úspěšnému adaptačnímu procesu Potýkáte se s vyšší fluktuací ve zkušební době? Zaškolení nových pracovníků trvá… |
HR nejsou činnosti, které děláme. HR je způsob, jak rozhýbat náš byznys. Hledáte v personálním oddělení skutečného partnera pro svoji práci, který… |
Základní info Vstupte do světa umělé inteligence. Během dvoudenního školení získáte praktické dovednosti a znalosti o nejnovějších nástrojích AI… |
Základní info Nezbytný vizualizační nástroj pro návrh EA (Enterprise Architecture) dle TOGAF®. Využijete jej pro popis a specifikaci podnikových… |
Určeno pro manažery, kteří si chtějí osvěžit své dovednosti a získat přehled o nových přístupech ve vedení lidí, zajímají se o psychologickou stránku… |
Facility Management je moderním oborem, který ve vyspělých zemích začíná významně vstupovat do systémů řízení středních a velkých společností.… |
Cíle Poskytnout standardizovanou metodiku řešení problémů Global 8D (8 disciplín). Na vybraný problém z procesů firmy aplikovat týmovou metodiku… |
Cíle trénink je zaměřený na efektivní zvládnutí postupu nasazování statistických metod řízení ve firmách v oblasti výroby a služeb účastníci se… |
Otázky bezpečnosti a ochrany zdraví při práci jsou obecně upraveny Zá- koníkem práce (Zákon č. 262/2006 Sb.). Ten ukládá celou řadu povinností a… |
Manažerské dovednosti Time management je považován za soubor postupů, doporučení a nástrojů, které Vám umožní si efektivně plánovat a využívat pracovní… |
Cíl kurzu: Procvičit využití 7 jednoduchých nástrojů. Odnést si do firmy příklady aplikací, které by měly pomoci snižovat množství zmetků, práce… |
Cíl kurzu: Procvičit využití nástrojů zlepšování. Odnést si do firmy příklady aplikací, které by měly pomoci snižovat množství zmetků, práce navíc… |
Čtyřhodinový workshop pro všechny, kteří chtějí pochopit kořeny neetického jednání – ať už v byznysu, ve vrcholovém sportu či v životě. … |
Přeměňte svou paralyzující emoci strachu v pozitivní zdroj energie – v byznysu, ve sportu, při veřejných vystoupeních či v soukromém životě. … |
Koncept učící se organizace – definice, smysl, využití Kirkpatrick metoda – definice a její aplikace v praxi Přínosy vzdělávacích… |
Controllingový přístup v oblasti řízení lidských zdrojů Efektivní řízení nákladů spojených s personálními činnostmi Stanovení přínosu… |
Kurz je zaměřen na pochopení základních prvků a významu firemní kultury. Na stanovení cílů v této oblasti a postupy, jak je dosáhnout. Firemní kultura… |
Kurz účastníkům napomůže k tomu, aby dokázali efektivně využívat svůj časový prostor. Dokáží nejen plnit své pracovní úkoly, ale také vše potřebné v… |
Efektivní komunikace. |
Servisní technik a zákazník. |
Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z… |
Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z… |
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti. |
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti. |
Na manažery jsou v dnešní době kladeny stále vyšší požadavky. Aby mohl manažer úspěšně plnit svoji roli, je pro něj klíčové správně pracovat s… |
Účastníci kurzu si rozšíří své znalosti a prohloubí zejména praktické dovednosti v oblasti profesní komunikace s externími zákazníky, naučí se účinně… |
Kurz je zaměřen na praktické zvládnutí tří fází procesu řízení výkonnosti: 1. plánování výkonnosti 2. průběžné poskytování zpětné vazby a… |
Rozumně zvládnuté projektové řízení je nutnou podmínkou pro to, aby podnik dokázal rychle a korektně reagovat na změny trhu a požadavků zákazníků.… |
CÍLE MODULU: Cílem navrženého a v praxi osvědčeného modulu je snížení fluktuace pracovníků firem prostřednictvím řízení adaptačního procesu nových… |
CÍLE MODULU: Seznámíte se s celým systémem vedení prodejního týmu, rolí manažera, styly vedení, efektivní komunikací, motivací, výběrem a rozvojem… |
Komu je kurz určen: obchodníci Cíl a přínos: Pochopit psychologický mechanismus konfliktu. Rozvíjet schopnosti konstruktivního zvládání konfliktu.… |
Určeno pro: Top management, střední a nižší management Cíl: * Získání přehled o metodách efektivního řízení času a sebe sama * Získání podnětných… |
Určeno pro: Top management, střední management, personalisté Cíl: * Získat znalosti o problematice motivování lidí, zjišťování spokojenosti, odhalování… |
Tento kurz je určen obchodníkům, obchodním asistentům a pracovníkům prodeje. Slouží jako výcvik ve vyjednávacích a prodejních dovednostech, přispěje… |
Kurz pro obchodní managery, pracovníky prodeje a všechny, kteří se účastní obchodních jednání v praxi. Cílem kurzu je zvládnutí jednotlivých fází… |
Vzdelávací program zahŕňa oblasti potrebné pri zakladaní a riadení malého a stredného podniku. Celá výučba prebieha dištančným spôsobom, individuálne… |
Ciele: * vedieť charakterizovať vedenie ľudí a vymedziť základné typy vedúcich * vedieť popísať rozdiely v správaní manažéra zameraného na… |
BOHEMIA INSTITUT ? vzdělání pro život ? BOHEMIA INSTITUT, konsorcium - pražská soukromá vzdělávací instituce již od roku 1991 nabízí širokou škálu… |