Určeno pro: Střední management, vedoucí pracovníci Cíl: Získání přehledu o metodách efektivního řízení času a plánování ve vztahu k týmu Obsah: * Principy… |
INDIVIDUÁLNÍ PŘÍSTUP - PROGRAMY NA KLÍČ Význam má takové vzdělávání, které reaguje na zcela konkrétní potřeby. Metody výuky: * výklad *… |
Teoretické zázemí podnikatelských aktivit, výklad základních manažerských činností formou případových i obecných návodů, které lze aplikovat na řízení… |
Co je CIMA: Český institut pro marketing (CIMA)® je občanským sdružením, které působí v oblasti rozvoje pracovníků v marketingu, prodeji… |
Co je CIMA B: Český institut pro marketing (CIMA)® je občanským sdružením, které působí v oblasti rozvoje pracovníků v marketingu, prodeji… |
Cílová skupina: všechny pracovní pozice, které jezdí na služební cesty V krátkém čase vás připravíme na efektivní zvládání problémů spojených se… |
Cílová skupina: pro všechny, jež toto téma zajímá a jež nabyté zkušenosti v praxi využijí Chcete nahlédnout a pochopit americkou mentalitu a… |
Spoločenské správanie v praxi & „Etiketa v časopriestore" Typ aktivity: Workshop Dĺžka trvania: 24 hodín (3 dni) Kód: MJBW001 Obsah aktivity: Kľúčové… |
Situačné vedenie ľudí Typ aktivity: Tréning Dĺžka trvania: 16 hodín (2 dni) Kód: MJBT001 Obsah aktivity: Ideálny manažér Manažérske štýly vedenia Situačné… |
Zaoberali ste sa niekedy otázkami typu: Podľa čoho vieme čo je a čo nie je správne? Aká je základná povaha človeka? Akú úlohu hrá etika, morálka a… |
Karl Weick: Emoce vedou k jednání, zatímco rozum k závěrům. Čím víc přemítáme nad tím, co nás rozzlobilo, tím rozzlobenější jsme. TRÉNINK ZVLÁDÁNÍ… |
Anotace „Změna je zcela zásadní součástí podnikání. Musíte se změnit, a je lepší to udělat dříve, než vás donutí okolnosti.“ V tomto programu se… |
Anotace Účastníci programu se seznámí s vhodnými technikami a dovednostmi, které napomáhají k úspěšnému win-win vyjednávání. Program umožní… |
J.W. Goethe: Jestliže se chováme k lidem podle toho, kdo jsou, škodíme jim. Jestliže se k nim chováme podle toho, jací by mohli být, pomáháme jim… |
Zaoberali ste sa niekedy otázkami typu: Prečo vlastne potrebujeme smernice? K čomu smernice vo firme slúžia? Do akej miery súvisia smernice s expanziou?… |
Během pěti setkání se seznámíte s tím, jak komunikovat v různých situacích s druhými při spolupráci v zaměstnaneckém, osobním či jiném vztahu. Naučíte… |
Cílem tohoto online programu je, abyste v náročné době, kterou právě procházíme, načerpali pro sebe inspiraci a posílili svou energii, dozvěděli se… |
Cíl: Osvojit si základní aspekty dovedností vyjednávat pod nátlakem, eliminovat násilí a agresivitu spojenou s netypickými metodami prosazování… |
Cíl: Zdokonalit Vaše komunikační dovednosti v symetrických (partnerských) i asymetrických vztazích (např. podřízený vs. nadřízený). Prohloubit Vaši… |
Objeví-li se okno příležitosti, nezatahujte rolety Hledáte nové příležitosti pro budování úspěšné organizace? Máte před sebou náročné cíle?… |
Efektivní systém odměňování musí být jednoduchý, srozumitelný, spravedlivý a motivační Víte, za co chcete zaměstnance platit, a za co je ve… |
Potřebujete své lidi rozvíjet, ale nevíte přesně jak? V čem jsou dobří a v čem potřebují podporu? Hledáte talenty a potenciál mezi lidmi ve Vaší firmě… |
Využíváme techniku Behaviorálního rozhovoru, která zajišťuje vyvážený profil o kandidátovi. Dovíte se to, v čem je opravdu dobrý a co může být rizikem… |
Základní info Scrum⁴ HR je speciálně vytvořený kurz pro potřeby personalistů. Agilní transformace v HR, nebo v rozsahu, který se dotýká i HR má své… |
Základní info Scrum⁴ Sales je exklusivně navržený kurz pro potřeby Business & Marketing oddělení. Agilní transformace v organizaci má své specifické… |
Outplacement je profesionální péče o propouštěné pracovníky s cílem minimalizovat negativní dopad na organizaci, zůstavající a propouštěné pracovníky… |
In this course we will deal with what an effective communication look like and how we can contribute to easy understanding between us and our… |
Seminář se zabývá chybami z hlediska jazykové správnosti a vhodnosti. Obsah: Nejčastější chyby v mluveném a zvláště v psaném vyjadřování: * Nevhodně… |
Určeno pro manažery, vedoucí a další pracovníky, kteří si uvědomují, že se bez nových přístupů k informacím a ke komplexním úkolům v praxi v budoucnu… |
Cíle motivovat obchodní zástupce k systematickému a tvořivému plánování zpracovat standardní statistiku kontaktů, jednání, získaných objednávek a… |
Cíle u obchodních zástupců dosáhnout porozumění pro sběr informací z terénu a jejich poskytování marketinkovému oddělení zvýšit u pracovníků… |
Ujasněte si svou vyjednávací pozici, zvolte účinnou taktiku a přesvědčivě argumentujte. Jedině tak dosáhnete svých cílů. Přínos programu Seznámíte se… |
Ujasněte si svou vyjednávací pozici, zvolte účinnou taktiku a přesvědčivě argumentujte. Jedině tak dosáhnete svých cílů. podstata procesu… |
Podmínkou úspěšnosti každé organizace na současném konkurenčním trhu je, aby její postupy byly co nejrentabilnější. Štíhlý podnik je v podstatě sou- hrn… |
Podmínkou úspěšnosti každé organizace na současném konkurenčním trhu je, aby její postupy byly co nejrentabilnější. Štíhlý podnik je v podstatě sou- hrn… |
Cíl kurzu: Seznámit účastníky s metodou Poka Yoke, naučit je najít a zrealizovat opatření, která jim pomohou minimalizovat riziko výskytu nežádoucích… |
Cíl kurzu: Účastníci kurzu se na praktických příkladech seznámí s požadavky normy ISO 9001:2008. Získají vědomosti o praktickém použití systému… |
Seznámíte se s konceptem situačního vedení, který je základem pro flexibilní styl vedení vašeho týmu a jeho členů. Získáte návody, jak vést podřízené… |
Prohlubujte poznání a trénujte své přirozené dary. Odložte bloky nebo omezení, které v návykové podobě brzdí uvolnění vašeho potenciálu. Získejte… |
Příprava prezentace – místo, pomůcky, znalost publika, znalost tématu, určení cíle prezentace, struktura prezentace atd. Co mají obsahovat… |
Role HR pracovníků v procesu vzdělávání Propojení vzdělávání a firemní strategie, identifikace cílů z pohledu firemní strategie Jak… |
Statistika a počet pravděpodobnosti - umožňují na základě relativně malého souboru dat posouzení kvality celého souboru. Každý proces vykazuje určitou… |
Znakem dnešní doby je masivní nástup technologií do všech oblastí lidského konání. I ve výrobě se stále častěji spoléháme na technologické vybavení… |
Cíl Určeno těm, kdo se na manažerskou pozici připravují nebo již pracují na úrovni středního managementu, a potřebují získat praktické zkušenosti a… |
CÍL Osvojení souboru emočních dovedností pro úspěch, kariéru a kvalitu partnerských a pracovních vztahů. Posílení schopnosti vnímat, vyjadřovat, chápat… |
Náš workshop je koncipován jako seznámení s oblastmi NLP, systemika a koučování. Naučíme vás základní pravidla, metody a postupy tak, abyste mohli… |
Workshop Základy facilitačních dovedností s NLP vám poskytne seznámení se systemickým přístupem a NLP a jejich využití ve vedení skupinových setkáních… |
Cieľ kurzu: Praktické zvládnutie nástrojov projektového manažmentu, v súlade s ISO 10006, QS9000 a VDA vytvoriť predpoklady pre štandardizáciu prístupu… |
Cieľ kurzu: Porozumenie, zavedenie a udržiavanie efektívneho procesného modelu riadenia firmy v súlade s ISO 9000:2000. Upresnenie a naplánovanie… |
Etika charakteru Základné principy Návyky a ich úloha 7 návykov a ich uplatňovanie v praxi manažera Kľúčová myšlienka: Základom úspechu vo… |