Chcete získat nové zákazníky? Lze vytvořit vlastní tržní prostor, ve kterém nebudete mít po určitou dobu konkurenci? Existuje ověřený postup, který by… |
Cíl: Lépe se vyrovnávat s psychickým napětím, rozpoznat jeho zdroje v běžném životě i pracovním procesu. Zvládnout zásady psychoregulace, způsoby… |
Cíl: Zamyslet se nad vlastním stylem práce, hospodařením s časem a zvládáním zátěže. Odhalit výkonové, časové, komunikační a osobnostní rezervy v… |
V září 2015 proběhly u jednoho z nejvyužívanějších světových standardů zásadní změny a klíčová vylepšení. Technická oprava (Cor 1:2009) vydaná roku… |
Systematický přístup myšlení se zaměřením na rizika, je jedním z významných změn v normě ISO 9001: 2015. Takový přístup umožňuje preventivní opatření… |
HR jako klíčová pozice ve společnosti Plní HR roli strategického partnera? Máte ucelený systém práce s lidmi a jsou vaše HR procesy vzájemně… |
Kvalita prvoliniových vedoucích určuje kvalitu výkonu Hledáte cestu, jak maximalizovat výkon vašich vedoucích v provozu? Chybí jim základní… |
Kurz vám interaktivní formou pomůže k hlubší orientaci v klíčové manažerské problematice: Jak podpořit výkon jednotlivců a týmu? Jak svoje lidi… |
360° zpětná vazba je rychlá a účinná online metoda, jak získat koncentrovanou zpětnou vazbu ze svého pracovního okolí, nejčastěji od nadřízených… |
Základní info Řízení rizik, nebo také "Management of Risk" je framework "best practice", tedy příkladů osvědčené praxe. Metodika pomáhá manažerům… |
Základní info Management of Risk navazuje na úroveň Foundation. Naučí vás pokročilé manažerské postupy od analýzy rizik, přes návrh, implementaci… |
In this course we will continue with the topic of time management and will focus on time management from broader, personal point of view. We will… |
The aim of the course Successful Presentation is to provide tips for creation and realization of a successful presentation in various environments and… |
Pro koho je kurz přínosný? Kurz je určen pracovníkům na pozici manažera/představitele integrovaného systému (ISO 9001, ISO 14001 a ISO 45001) a všem… |
Zaměření: na kurzu "Řízení lidských zdrojů" se dozvíte, jak s lidskými zdroji v organizaci pracovat, jak je hodnotit či vzdělávat. Prakticky si… |
Určeno pro všechny, kteří se chtějí zdokonalit v umění připravit a moderovat poradu, diskuzi, workshop či obchodní jednání s více lidmi. Cíl: *… |
Určeno pro každého, kdo potřebuje účinně zvládat náročné situace ve vyjednávání a komunikaci, dokázat obhájit svá práva, přitom si však zachovat… |
Cíle Poskytnout vedoucím týmů znalosti o neustálém zlepšovaní, jeho postupech a nástrojích. Přesvědčit vedoucí týmů o potřebě a smyslu… |
Cíle Objasnit hlavní zásady TPM a na praktických příkladech procvičit jejich aplikaci v praxi. Naplánovat další postupy uplatnění TPM v okruhu… |
Chcete pracovat s online diagnostikou? Hledáte nápady, jak zefektivnit proces náboru a výběru? Potřebujete vědět o lidech co nejvíce, abyste jim mohli… |
Jak přispět k tomu, aby workshopy, porady, diskuze či jiná skupinová pracovní setkání byla skutečně efektivní? Facilitujte! Jakými nástroji účastníky… |
Vědomá a efektivní komunikace Asertivní komunikace Mezilidské vztahy Řešení konfliktů Multikulturní komunikace |
Společenská odpovědnost se stává stále častější oblastí zájmu firem, které chtějí prezentovat svůj dobrovolný závazek chovat se v rámci svého fungo- … |
Společenská odpovědnost se stává stále častější oblastí zájmu firem, které chtějí prezentovat svůj dobrovolný závazek chovat se v rámci svého fungo- … |
Cíl kurzu: Získat základní zručnosti a vědomosti týkající se projektového managementu, definování a monitorování projektu, metodami projektového… |
Cíl kurzu: Účastníci budou obeznámeni s postupy týkajícími se procesu nakupování, vstupní kontroly, výběru dodavatelů a hodnocení výkonnosti… |
Jak jsme na tom se svým časem? Jsme pod neustálým tlakem, pořád spěcháme a ženeme se pořád za něčím? Ztratila se nám radost ze života a pohoda? Chceme… |
Účastníci uvolní energii pro kvalitní komunikaci, spolupráci a výkon. Pochopí principy blokování komunikace a naučí se nastavit a udržovat příznivé… |
Jak si usnadnit praocvní i soukromý život a jak fungovat v digitálním světě – jak se v tom vyznat a efektivně digitální technologie využít?… |
Co je a co naopak není manipulace a jak rozpoznáme manipulaci na sobě Transakční analýza a manipulace Rodiče a Dítěte v nás Jak se… |
ÚVOD Získat a zdokonalit praktické dovednosti pro přesvědčivou prezentaci a efektivní vystoupení na veřejnosti, posílit statut a jistotu prezentující… |
Cílem je osvojit si dovednost efektivně komunikovat s různými typy lidí a adekvátně reagovat při řešení problémů; rozvoj vyjednávacích schopností… |
Být profesionálním obchodníkem je v současné době nepostradatelný článek každé firmy či společnosti, často až strategicky důležitý a prosperující… |
CHARAKTERISTIKA: Kurz seznamuje účastníky se systémem jakosti a jeho implementací v projektech. Kurz dává odpověď na otázky, proč tak vysoké procento… |
Seminář Vedení výběrového řízení metodou SYS-NLP je určen pro všechny, kteří vybírají a pohovorují nové zaměstnance a spolupracovníky. Jeho cílem je… |
Semináře a workshopy jsou určeny pro všechny zájemce o daná témata, kteří nemají zájem o celé výcviky v dané oblasti, ale potřebují se ve vybrané… |
Co během kurzu Efektivní koučování získáte: Naučíte se orientovat v reálných možnostech nováčků a rozhodnout se rychle v tom, s kým pracovat a… |
Co během kurzu Úspěšné plánování a projekty získáte: Dozvíte se, co vám brání dosáhnout toho, co si přejete a jak to můžete změnit. Zjistíte… |
důležité prvky pro tvorbu týmu jednotlivci v týmu postupy a chování při stmelení |
podstatné body při plánování organizace= jízdní řád |
Specializované programy pro zhodnocení úrovně sociálních dovedností a zvolených manažerských kompetencí vybraných pracovníků nebo uchazečů o pracovní… |
Účastníci kurzu se seznámí s principy, jak účinně vést lidi, rozvíjet jejich pozitivní vlastnosti a zvyšovat jejich sebedůvěru. Co se naučíte? Základy… |
Kurz se zaměřuje na používání jednoho z nástrojů efektivního vedení lidí - delegování. Jeho přínos nespočívá jen v dosahování konkrétních cílů, ale… |
Psychologie uzavírání obchodního jednání. |
Úspěšný obchodní manager. |
Stres, nadmerný stres, jeho prejavy a príčiny Okamžité opatrenia proti akútnemu stresu Odolnosť na stres, ako ju získať a udržať… |
Chceme získať čas alebo byť spokojní? Princípy I. až III. generácie time managementu Predsudky a zlé návyky, ktorých je dobré sa zbaviť Päť… |
Motto: "Dobrý první dojem na podruhé neuděláš! " Rozsah: 3 dny Témata: ? Moje tvář ? Kdo jsem a kam jdu ? Audit mých silných stránek ? Kdo jsem v… |
Motto: "Dobrý první dojem na podruhé neuděláš! " Rozsah: 2 dny Témata: ? Image a jak ho podpořit ? Vizážista radí ? Management prvního dojmu ?… |
Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z… |