| Cíl kurzu: Účastníci kurzu se seznámí s vlivy působícími na proces, s analýzou procesu a s analýzou kvalitativních způsobilostí, základními typy… |
| Cíl kurzu: Cílem kurzu je vysvětlit vlastnosti systému měření, druhy variability v systémech měření, chyby měření jako jsou strannost, stabilita… |
| Učeno pro vedoucí pracovníky nákupních oddělení firem, kteří mají zájem hledat cesty k cílenému zvyšování výsledků svého oddělení. Cíl: Seminář… |
| Určeno pro manažery, kteří chtějí zlepšit svůj přístup při vedení druhých, spolupráci s kolegy i se svými nadřízenými i svou pozici ve firmě. Přitom… |
| Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a… |
| Požadavky koncernu VW se popisují jako všeobecné požadavky na dodavatele nakupovaných dílů, které musí dodavatel při vypracování nabídky zohlednit a… |
| Pojem vodcovstvo a jeho aplikácia v praxi Charakteristické rysy vodcov – lídrov Ako se chová povrchný a skutočný líder Pravý vodca je skutočný a… |
| 10 stupňov k úspechu Pozitívne myslenie je založené na sile postoja Od pozitívneho myslenia k pozitívnemu jednaniu a k pozitivnym výsledkom … |
| Kurz je zaměřen na pochopení významu firemní identity a základních prvků její tvorby. Co se naučíte? Porozumět, co tvoří identitu firmy Spoluvytvářet či… |
| Kurz je zaměřen na pochopení významu firemní kultury. Stanovení cílů v této oblasti, postupy, jak k nim dospět. Firemní kultura je základní podmínkou… |
| Jde o praktický trénink specializovaný na verbální (jazykové) dovednosti manažera. Trénink hlasových technik - intonace, síla, barva hlasu. Odstranění… |
| Výběr reklamních agentur, spolupráce s lidmi v reklamních (obchodních) odděleních médií. Hledání optimální podoby pro reklamu firmy, PR a zviditelnění… |
| Efektivní vedení pracovního týmu. |
| Zvládání námitek při jednání s klientem. |
| Motto: "Je docela dobře možné, že náš postoj k nejtěžším problémům života je patologický a potřebuje korekci." M.Bach Rozsah : 3 dny Témata: ? Co… |
| Motto: "TA nám poskytuje obrázek o tom, jak lidé myslí. Ukazuje důvody jejich chování, nabízí komplexní pohled na mezilidskou komunikaci. TA je metoda… |
| trénink pro všechny, kteří se chtějí naučit chápat a ovlivňovat pracovní týmy a skupiny |
| Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z… |
| Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z… |
| Školicí program, který nabízíme, se může stát kompasem, mapou v zásadní přeměně Vaší organizace v podnik světové třídy, schopný trvale a globálně… |
| Školicí program, který nabízíme, se může stát kompasem, mapou v zásadní přeměně Vaší organizace v podnik světové třídy, schopný trvale a globálně… |
| Pro koho je kurs určen: personalisty, manažery Obsah kursu (osnova): - trendy a nové činnosti v personalistice v zemích EU - slabiny a rizika… |
| Určeno pro: střední management, mistry, personální náhrady, pro zaměstnance ekonomického i neekonomického zaměření Obsah - majetková a kapitálová… |
| Účastníci zvládnou: teoretické minimum o specifikách učení v dospělém věku adaptaci trénovaných dovedností na konkrétní skupiny účastníků tréninků… |
| Seminář je zaměřen na: základní vazby mezi marketingovou koncepcí, konkurenční pozicí a firemními procesy ovlivňujícími ekonomiku firmy význam… |
| Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti. |
| Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti. |
| Umění vyjednávat je klíčovou dovedností, pomocí které dosáhneme ekonomických a obchodních cílů. |
| Správně a účelně fungující sekretariát je ztělesněním podnikové kultury. Pokud není sekretariát na profesionální úrovni, ztrácí na důvěryhodnosti celý… |
| Úzce specializovaný kurz, obvykle reagujících na aktuální potřebu klienta a doplňujících koncepční vzdělávání |
| Úzce specializovaný kurz, obvykle reagujících na aktuální potřebu klienta a doplňujících koncepční vzdělávání |
| Problémy se často zdají být neřešitelné, protože obvyklé metody řešení selhávají. Špičkoví trenéři volí nekonvenční postupy, aby uvedli do zamotané… |
| Problémy se často zdají být neřešitelné, protože obvyklé metody řešení selhávají. Špičkoví trenéři volí nekonvenční postupy, aby uvedli do zamotané… |
| komunikace, telefonní komunikace, psychologie, Bussines psychologie, sociologie, právo, sestavení vysoce stabilních a výkonných týmů, trénink týmové… |
| Firemní image. * Co je součástí image. * 6 důvodů, proč se zabývat image. * První dojem. * Oblečení jako součást neverbální komunikace. * Modelové… |
| Co je to tým, zabezpečení potřeb v týmu. Podmínky pro efektivní práci v týmu. Základní předpoklady úspěšnosti. Komunikace v týmu. Osobnost a tým. Role… |
| Účastníci Všichni zaměstnanci. Velikost skupiny: max. 16 účastníků. Cíle Naučit účastníky základům systematického postupu řešení běžných firemních… |
| Účastníci Vedoucí a ostatní zaměstnanci - vyjednavači. Velikost skupiny: max. 16 účastníků. Cíle * Uvědomění si procesu vyjednávání * Určení… |
| Metody práce : Action learning Řízená diskuse Přednáška Manažerské hry Inscenační metody Modelové příklady Creativ learning Případové studie… |
| Metody práce : Action learning Řízená diskuse Přednáška Manažerské hry Inscenační metody Modelové příklady Creativ learning Případové studie… |
| Pro naplňování našeho poslání jsme vyvinuli vlastní unikátní metodiku SOLUTIONS Focused s podtitulem "Koučování k výsledkům" představující jedinečnou… |
| Pro naplňování našeho poslání jsme vyvinuli vlastní unikátní metodiku SOLUTIONS Focused s podtitulem "Koučování k výsledkům" představující jedinečnou… |
| Statistické metody v praxi |
| Statistické metody v praxi |
| Klademe důraz nejen na získání znalostí, ale především preferujeme trénink a výcvik dovedností. Náš způsob práce umožňuje sebepoznání, jehož rozvoj je… |
| Klademe důraz nejen na získání znalostí, ale především preferujeme trénink a výcvik dovedností. Náš způsob práce umožňuje sebepoznání, jehož rozvoj je… |
| Vzdělávání je neustávající lidská potřeba. Ať chceme, nebo nechceme, celý život nás provází proces učení, vyhodnocování zkušeností, anylýza příčin,… |
| * Outdoorový trénink pro týmovou spolupráci * Budování týmu, týmová spolupráce * Komunikace v týmu, týmová soudržnost * Týmové řešení problémů |
| * Vedení lidí * Interpersonální dovednosti manažera * Vedení pracovního týmu * Zvládání konfliktních a emocionálně vypjatých situací při vedení lidí *… |
| Ciele: * naučiť sa pracovať s vlastným napätím a uvoľnením * vedieť prekonávať brzdiace emócie a aktivovať fantáziu, prirodzenosť a… |