| Zaměření kurzu, komu je kurz určen Úspěch nezávisí jen na výsledcích naší činnosti, ale nemalým dílem i na schopnosti tyto výsledky přesvědčivě… |
| Zaměření kurzu, komu je kurz určen Efektivitu práce týmu spoluvytvářejí kvalitní mezilidské vztahy ve skupině na straně jedné a znalost principů a… |
| důležité dovednosti příprava a postup při facilitaci |
| nadhled při vedení lidí důležité věci v organizaci důsledné chování |
| Cieľ kurzu: Analyzovať kritické situácie v komunikácii pri projektovom riadení a zvládnuť vhodné nástroje komunikačnej techniky na ich efektívne… |
| Cieľ kurzu: Zdokonalenie sa v moderovaní procesných a projektových tímov prináša schopnosť zamerať sa na najdôležitejšie úlohy tímu a efektívne využiť… |
| Pojem vodcovstvo a jeho aplikácia v praxi Charakteristické rysy vodcov – lídrov Ako se chová povrchný a skutočný líder Pravý vodca je skutočný a… |
| 10 stupňov k úspechu Pozitívne myslenie je založené na sile postoja Od pozitívneho myslenia k pozitívnemu jednaniu a k pozitivnym výsledkom … |
| Zaměření: kurz "Manažer a interní auditor HACCP" je zaměřen zejména na znalosti právních předpisů v potravinářském průmyslu, a postupů auditování… |
| Zaměření: účastníci kurzu " Komunikační dovednosti" se dozvědí o různých typech komunikačních transakcí, naučí se zásady aktivního naslouchání a… |
| Cíl: práce na prodejně znamená práci s lidmi. Manažeři poznají, jak pozitivní přístup k zákazníkovi a k zaměstnancům výrazně ovlivňuje nákupní… |
| Cíl: kurs je koncipován tak, aby každý účastník zlepšil své osobní podnikatelské a manažerské znalosti a dovednosti. Kurs je orientován tak, že… |
| Co to jsou emoce a odkud pocházejí? Jaké jednotlivé emoce můžeme rozpoznávat? Dají se emoce vědomě vytvářet? Jaký vliv mají emoce na naše… |
| Proč mě stojí tolik námahy získat si pozornost druhých lidí? Proč mám pocit, že se s některými lidmi nedá normálně mluvit? Jak lze zvýšit… |
| Kurz je zaměřen na pochopení významu firemní identity a základních prvků její tvorby. Co se naučíte? Porozumět, co tvoří identitu firmy Spoluvytvářet či… |
| Kurz je zaměřen na pochopení významu firemní kultury. Stanovení cílů v této oblasti, postupy, jak k nim dospět. Firemní kultura je základní podmínkou… |
| Jde o praktický trénink specializovaný na verbální (jazykové) dovednosti manažera. Trénink hlasových technik - intonace, síla, barva hlasu. Odstranění… |
| Výběr reklamních agentur, spolupráce s lidmi v reklamních (obchodních) odděleních médií. Hledání optimální podoby pro reklamu firmy, PR a zviditelnění… |
| Efektivní vedení pracovního týmu. |
| Zvládání námitek při jednání s klientem. |
| Motto: "Je docela dobře možné, že náš postoj k nejtěžším problémům života je patologický a potřebuje korekci." M.Bach Rozsah : 3 dny Témata: ? Co… |
| Motto: "TA nám poskytuje obrázek o tom, jak lidé myslí. Ukazuje důvody jejich chování, nabízí komplexní pohled na mezilidskou komunikaci. TA je metoda… |
| trénink pro všechny, kteří se chtějí naučit chápat a ovlivňovat pracovní týmy a skupiny |
| Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z… |
| Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z… |
| Školicí program, který nabízíme, se může stát kompasem, mapou v zásadní přeměně Vaší organizace v podnik světové třídy, schopný trvale a globálně… |
| Školicí program, který nabízíme, se může stát kompasem, mapou v zásadní přeměně Vaší organizace v podnik světové třídy, schopný trvale a globálně… |
| Pro koho je kurs určen: personalisty, manažery Obsah kursu (osnova): - trendy a nové činnosti v personalistice v zemích EU - slabiny a rizika… |
| Určeno pro: střední management, mistry, personální náhrady, pro zaměstnance ekonomického i neekonomického zaměření Obsah - majetková a kapitálová… |
| Účastníci zvládnou: teoretické minimum o specifikách učení v dospělém věku adaptaci trénovaných dovedností na konkrétní skupiny účastníků tréninků… |
| Seminář je zaměřen na: základní vazby mezi marketingovou koncepcí, konkurenční pozicí a firemními procesy ovlivňujícími ekonomiku firmy význam… |
| Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti. |
| Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti. |
| Umění vyjednávat je klíčovou dovedností, pomocí které dosáhneme ekonomických a obchodních cílů. |
| Správně a účelně fungující sekretariát je ztělesněním podnikové kultury. Pokud není sekretariát na profesionální úrovni, ztrácí na důvěryhodnosti celý… |
| Úzce specializovaný kurz, obvykle reagujících na aktuální potřebu klienta a doplňujících koncepční vzdělávání |
| Úzce specializovaný kurz, obvykle reagujících na aktuální potřebu klienta a doplňujících koncepční vzdělávání |
| Problémy se často zdají být neřešitelné, protože obvyklé metody řešení selhávají. Špičkoví trenéři volí nekonvenční postupy, aby uvedli do zamotané… |
| Problémy se často zdají být neřešitelné, protože obvyklé metody řešení selhávají. Špičkoví trenéři volí nekonvenční postupy, aby uvedli do zamotané… |
| komunikace, telefonní komunikace, psychologie, Bussines psychologie, sociologie, právo, sestavení vysoce stabilních a výkonných týmů, trénink týmové… |
| Firemní image. * Co je součástí image. * 6 důvodů, proč se zabývat image. * První dojem. * Oblečení jako součást neverbální komunikace. * Modelové… |
| Co je to tým, zabezpečení potřeb v týmu. Podmínky pro efektivní práci v týmu. Základní předpoklady úspěšnosti. Komunikace v týmu. Osobnost a tým. Role… |
| Účastníci Všichni zaměstnanci. Velikost skupiny: max. 16 účastníků. Cíle Naučit účastníky základům systematického postupu řešení běžných firemních… |
| Účastníci Vedoucí a ostatní zaměstnanci - vyjednavači. Velikost skupiny: max. 16 účastníků. Cíle * Uvědomění si procesu vyjednávání * Určení… |
| Metody práce : Action learning Řízená diskuse Přednáška Manažerské hry Inscenační metody Modelové příklady Creativ learning Případové studie… |
| Metody práce : Action learning Řízená diskuse Přednáška Manažerské hry Inscenační metody Modelové příklady Creativ learning Případové studie… |
| Pro naplňování našeho poslání jsme vyvinuli vlastní unikátní metodiku SOLUTIONS Focused s podtitulem "Koučování k výsledkům" představující jedinečnou… |
| Pro naplňování našeho poslání jsme vyvinuli vlastní unikátní metodiku SOLUTIONS Focused s podtitulem "Koučování k výsledkům" představující jedinečnou… |
| Statistické metody v praxi |
| Statistické metody v praxi |