| situace ve vedení lidí jak postupovat kdo z nás je leader |
| Naše programy vytrhují účastníky ze známého prostředí a nabízejí neobvyklé, originální výzvy. V bezpečných, ale náročných úkolech využívajících… |
| Cieľ kurzu: Tréning „Green Beltov“ – vedúcich tímov projektov zlepšovania efektívnosti procesov metódami Six Sigma/Lean. Rozsah a forma 10 dní tréningu… |
| Cieľ kurzu: Poznanie a precvičenie metód zlepšovania efektívnosti a kvality, implementácia metód neustáleho zlepšovania procesov a projektov Six Sigma… |
| Základná štruktúra inštruktáže: Kontext Kúsok po kúsku Prax Príprava instruktáže je klúč k úspechu Spôsob inštruktáže… |
| Ako nás kultúra programuje Slováci očami ostatných národov Interkulturálne jednánie a komunikácia Kľúčová myšlienka: … |
| Pro koho je kurz přínosný? Kurz je určen vedoucím a manažerům kvality laboratoře se základními znalostmi systémů managementu, kteří si chtějí své… |
| Pro koho je kurz přínosný? Kurz je určen vedoucím a manažerům kvality laboratoře se základními znalostmi systémů managementu, kteří si chtějí své… |
| Úlohy vedoucích pracovníků jsou různorodé.O úspěšnosti manažera nerozhodují jen znalosti a jejich aplikace v praxi, ale i dovednost vést své… |
| Každý manager na své úrovni zvýší svou kvalifikaci a možnost osobního zlepšení. Cíl: naučit se využívat nástroje zpětné vazby v praxi a seznámit se s… |
| Jak být sám sebou ve společnosti? Jak předcházet nedorozuměním? Jak budovat dobré vztahy s podřízenými, zákazníky, známými a rodinou? Co… |
| Jak být pohodlně „tváří v tvář“ skupině lidí, bez nervozity a napětí? Jak mluvit ke skupině lidí – plynule, jasně, tak aby vám dobře… |
| Programy jsou zaměřeny na principy a techniky týmové práce. Cíle a obsah kurzu závisí na zadání: Rozvoj týmu - hlavní téma: jak být týmovým hráčem … |
| Kurz je zaměřen na zdokonalení se účastníků v řešení krizových a konfliktních situací, jak konstruktivně jednat a předcházet konfliktům ve prospěch… |
| Zakázkové tréninky vycházejí vždy z analýzy tréninkových potřeb. Analýza tréninkových potřeb napomáhá: * k definování konkrétních tréninkových potřeb… |
| Zakázkové tréninky vycházejí vždy z analýzy tréninkových potřeb. Analýza tréninkových potřeb napomáhá: * k definování konkrétních tréninkových potřeb… |
| Kurz je zaměřen na seznámení se s procesem, psychologií a obsahem sociální (mezilidské) komunikace, jejími jednotlivými fázemi a komunikačními… |
| Kurz speciálně zaměřený na budování a rozvoj osobnosti. Za cíl si klade přispět pomocí speciálního tréninkového programu k rozvoji kreativní… |
| Komunikace managera. |
| Motivace a týmová práce. |
| Sebepoznávací seminář |
| Motto: "80% výsledků vyplývá z pouhých 20% příčin. Uvedené pravidlo je spolehlivým pomocníkem právě těch nejefektivnějších lidí a organizací."… |
| Motto: Správní lidé, na správných místech, v pravý čas Rozsah: 3 dny Témata: ? Úvod do systému výběru nových zaměstnanců "Target Selection" ?… |
| poskytnout leaderům a manažerům praktické komunikační dovednosti, jak zlepšit výkonnost svých týmů a spolupracovníků jak za pomoci běžných činností… |
| seznámit účastníky se zásadami práce s lidmi,se styly řízení, s organizací práce, s různymi možnostmi motivace a hodnocení podřízených |
| Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z… |
| Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z… |
| Školicí program, který nabízíme, se může stát kompasem, mapou v zásadní přeměně Vaší organizace v podnik světové třídy, schopný trvale a globálně… |
| Školicí program, který nabízíme, se může stát kompasem, mapou v zásadní přeměně Vaší organizace v podnik světové třídy, schopný trvale a globálně… |
| Pro koho je kurs určen: manažerům, vedoucím týmů a všem dalším zájemcům, kteří chtějí zlepšit své komunikační dovednosti Obsah kursu (osnova): -… |
| Pro koho je kurs určen: personalisty a manažery Obsah kursu (osnova): - ŘLZ. personální strategie, person. a soc. politika, podniková kultura -… |
| Seminář je zaměřen na: poznání zákonitostí koučování jako specifické manažerské techniky schopnost připravit detailní program koučování a zajistit… |
| Seminář je zaměřen na: ověření úrovně znalostí účastníků v oblasti pracovně právních vztahů zdůraznění významu znalostí a akceptace pracovně právních… |
| Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti. |
| Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti. |
| Základem úspěchu je kvalita vedení a řízení firmy. Na osobnost vedoucích pracovníků jsou kladeny stále větší nároky z hlediska řízení, komunikace,… |
| Vzdělávací program je propojením výkladu (teorie) s praktickými nácviky: případové studie a simulační hry. |
| Úzce specializovaný kurz, obvykle reagujících na aktuální potřebu klienta a doplňujících koncepční vzdělávání |
| Úzce specializovaný kurz, obvykle reagujících na aktuální potřebu klienta a doplňujících koncepční vzdělávání |
| Ztráty třením, chod naprázdno, nedorozumění - to všechno omezuje výkon podniku. V prodeji, projekční práci i v podnikovém vzdělávání. Příčinou toho… |
| Ztráty třením, chod naprázdno, nedorozumění - to všechno omezuje výkon podniku. V prodeji, projekční práci i v podnikovém vzdělávání. Příčinou toho… |
| Vzdělávací projekty, které jsme schopni zpracovat a které se z hlediska délky trvání pohybují od jednodenních seminářů a workshopů až po dlouhodobé… |
| Vzdělávací projekty, které jsme schopni zpracovat a které se z hlediska délky trvání pohybují od jednodenních seminářů a workshopů až po dlouhodobé… |
| Co to je konflikt, definice, postoje. Cyklus a příčiny konfliktu. Přístupy ke konfliktu. Styly řešení konfliktu. Konflikt ve skupině. Konflikt mezi… |
| rodičovské - dospělé - dětské JÁ. model struktury osobnosti a struktury komunikace. |
| Popis programu: Asertivita, je zdravé a přiměřené sebevědomí a sebeprosazení. Každý člověk je jiný a proto také styl komunikace, se kterým se v… |
| Účastníci Vedoucí zaměstnanci (všechny úrovně) a specialisté. Velikost skupiny: max. 16 účastníků. Cíle * Posílit a povznést na vyšší úroveň… |
| Účastníci ? Noví manažeři na nižší úrovni řízení - např. mistři, předáci, vedoucí pracovních skupin, oddělení atp. Velikost skupiny max. 16 účastníků.… |
| Metody práce : Action learning Řízená diskuse Přednáška Manažerské hry Inscenační metody Modelové příklady Creativ learning Případové studie… |