Programy jsou zaměřeny na principy a techniky týmové práce. Cíle a obsah kurzu závisí na zadání: Rozvoj týmu - hlavní téma: jak být týmovým hráčem … |
Kurz je zaměřen na zdokonalení se účastníků v řešení krizových a konfliktních situací, jak konstruktivně jednat a předcházet konfliktům ve prospěch… |
Zakázkové tréninky vycházejí vždy z analýzy tréninkových potřeb. Analýza tréninkových potřeb napomáhá: * k definování konkrétních tréninkových potřeb… |
Zakázkové tréninky vycházejí vždy z analýzy tréninkových potřeb. Analýza tréninkových potřeb napomáhá: * k definování konkrétních tréninkových potřeb… |
Kurz je zaměřen na seznámení se s procesem, psychologií a obsahem sociální (mezilidské) komunikace, jejími jednotlivými fázemi a komunikačními… |
Kurz speciálně zaměřený na budování a rozvoj osobnosti. Za cíl si klade přispět pomocí speciálního tréninkového programu k rozvoji kreativní… |
Komunikace managera. |
Motivace a týmová práce. |
Pojem vodcovstvo a jeho aplikácia v praxi Charakteristické rysy vodcov – lídrov Ako se chová povrchný a skutočný líder Pravý vodca je skutočný a… |
10 stupňov k úspechu Pozitívne myslenie je založené na sile postoja Od pozitívneho myslenia k pozitívnemu jednaniu a k pozitivnym výsledkom … |
Sebepoznávací seminář |
Motto: "80% výsledků vyplývá z pouhých 20% příčin. Uvedené pravidlo je spolehlivým pomocníkem právě těch nejefektivnějších lidí a organizací."… |
Motto: Správní lidé, na správných místech, v pravý čas Rozsah: 3 dny Témata: ? Úvod do systému výběru nových zaměstnanců "Target Selection" ?… |
poskytnout leaderům a manažerům praktické komunikační dovednosti, jak zlepšit výkonnost svých týmů a spolupracovníků jak za pomoci běžných činností… |
seznámit účastníky se zásadami práce s lidmi,se styly řízení, s organizací práce, s různymi možnostmi motivace a hodnocení podřízených |
Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z… |
Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z… |
Školicí program, který nabízíme, se může stát kompasem, mapou v zásadní přeměně Vaší organizace v podnik světové třídy, schopný trvale a globálně… |
Školicí program, který nabízíme, se může stát kompasem, mapou v zásadní přeměně Vaší organizace v podnik světové třídy, schopný trvale a globálně… |
Pro koho je kurs určen: manažerům, vedoucím týmů a všem dalším zájemcům, kteří chtějí zlepšit své komunikační dovednosti Obsah kursu (osnova): -… |
Pro koho je kurs určen: personalisty a manažery Obsah kursu (osnova): - ŘLZ. personální strategie, person. a soc. politika, podniková kultura -… |
Seminář je zaměřen na: poznání zákonitostí koučování jako specifické manažerské techniky schopnost připravit detailní program koučování a zajistit… |
Seminář je zaměřen na: ověření úrovně znalostí účastníků v oblasti pracovně právních vztahů zdůraznění významu znalostí a akceptace pracovně právních… |
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti. |
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti. |
Základem úspěchu je kvalita vedení a řízení firmy. Na osobnost vedoucích pracovníků jsou kladeny stále větší nároky z hlediska řízení, komunikace,… |
Vzdělávací program je propojením výkladu (teorie) s praktickými nácviky: případové studie a simulační hry. |
Úzce specializovaný kurz, obvykle reagujících na aktuální potřebu klienta a doplňujících koncepční vzdělávání |
Úzce specializovaný kurz, obvykle reagujících na aktuální potřebu klienta a doplňujících koncepční vzdělávání |
Ztráty třením, chod naprázdno, nedorozumění - to všechno omezuje výkon podniku. V prodeji, projekční práci i v podnikovém vzdělávání. Příčinou toho… |
Ztráty třením, chod naprázdno, nedorozumění - to všechno omezuje výkon podniku. V prodeji, projekční práci i v podnikovém vzdělávání. Příčinou toho… |
Vzdělávací projekty, které jsme schopni zpracovat a které se z hlediska délky trvání pohybují od jednodenních seminářů a workshopů až po dlouhodobé… |
Vzdělávací projekty, které jsme schopni zpracovat a které se z hlediska délky trvání pohybují od jednodenních seminářů a workshopů až po dlouhodobé… |
Co to je konflikt, definice, postoje. Cyklus a příčiny konfliktu. Přístupy ke konfliktu. Styly řešení konfliktu. Konflikt ve skupině. Konflikt mezi… |
rodičovské - dospělé - dětské JÁ. model struktury osobnosti a struktury komunikace. |
Popis programu: Asertivita, je zdravé a přiměřené sebevědomí a sebeprosazení. Každý člověk je jiný a proto také styl komunikace, se kterým se v… |
Účastníci Vedoucí zaměstnanci (všechny úrovně) a specialisté. Velikost skupiny: max. 16 účastníků. Cíle * Posílit a povznést na vyšší úroveň… |
Účastníci ? Noví manažeři na nižší úrovni řízení - např. mistři, předáci, vedoucí pracovních skupin, oddělení atp. Velikost skupiny max. 16 účastníků.… |
Metody práce : Action learning Řízená diskuse Přednáška Manažerské hry Inscenační metody Modelové příklady Creativ learning Případové studie… |
Metody práce : Action learning Řízená diskuse Přednáška Manažerské hry Inscenační metody Modelové příklady Creativ learning Případové studie… |
Pro naplňování našeho poslání jsme vyvinuli vlastní unikátní metodiku SOLUTIONS Focused s podtitulem "Koučování k výsledkům" představující jedinečnou… |
Pro naplňování našeho poslání jsme vyvinuli vlastní unikátní metodiku SOLUTIONS Focused s podtitulem "Koučování k výsledkům" představující jedinečnou… |
Statistické metody v praxi |
Statistické metody v praxi |
Klademe důraz nejen na získání znalostí, ale především preferujeme trénink a výcvik dovedností. Náš způsob práce umožňuje sebepoznání, jehož rozvoj je… |
Klademe důraz nejen na získání znalostí, ale především preferujeme trénink a výcvik dovedností. Náš způsob práce umožňuje sebepoznání, jehož rozvoj je… |
Vzdělávání je neustávající lidská potřeba. Ať chceme, nebo nechceme, celý život nás provází proces učení, vyhodnocování zkušeností, anylýza příčin,… |
Vzdělávání je neustávající lidská potřeba. Ať chceme, nebo nechceme, celý život nás provází proces učení, vyhodnocování zkušeností, anylýza příčin,… |
* Selfmanagement - sebepoznání a sebeřízení * Potenciál osobnosti a jeho rozvoj |