Vytváření a ovládání prezentace. Co je MS PowerPoint a k čemu všemu se dá využít. Jak vytvořit prezentaci v MS PowerPoint. Úvodní okno PP. Prázdná… |
účel vizuální pomůcky. pravidla pro používání jednotlivých typů prezentačních pomůcek. * datový projektor + notebook. * zpětný projektor + folie. *… |
Popis programu: Ti, kteří si chtějí zachovat duševní zdraví a chránit se před stresem a hrozbou „syndromu vyhoření“ jako prevenci. Těm, kteří sami na… |
Popis programu: Role manažera NENÍ vykonávat práci za lidi, role manažera JE dosahovat cílů prostřednictvím druhých lidí. Tento trénink vám nabídne… |
Podstata a důležitost konfliktu Druhy konfliktu Předcházení vzniku konfliktů Možné způsoby a techniky řešení konfliktů Základy asertivity |
Účastníci ? Vedoucí zaměstnanci. Velikost skupiny do 16 účastníků. Cíle ? Definovat motivaci ? Vysvětlit základy motivace ? Popsat roli manažerů v… |
Účastníci ? Manažeři všech úrovní. Počet účastníků: max 16. Cíle ? Identifikace typů problémů v dovednostech, které vedou k neuspokojivému výkonu… |
Řízení výrobků a služeb |
Řízení finančních zdrojů |
Metody práce : Action learning Řízená diskuse Přednáška Manažerské hry Inscenační metody Modelové příklady Creativ learning Případové studie… |
Metody práce : Action learning Řízená diskuse Přednáška Manažerské hry Inscenační metody Modelové příklady Creativ learning Případové studie… |
Pro naplňování našeho poslání jsme vyvinuli vlastní unikátní metodiku SOLUTIONS Focused s podtitulem "Koučování k výsledkům" představující jedinečnou… |
Řídit znamená: plánovat, realizovat, měřit a zlepšovat (PDCA) |
Řídit znamená: plánovat, realizovat, měřit a zlepšovat (PDCA) |
Vzdělávací a rozvojové programy jsou dlouhodobé aktivity o rozsahu několika desítek hodin. Připravujeme je na míru pro jednitlivé firmy, stejně jako… |
Sociální kompetenci lze chápat jako obratnost a efektivitu v jednání s lidmi v sociálním styku založenou na respektu k lidské důstojnosti a na vyspělé… |
Přicházíte v poslední době o klienty? Množí se u vás stížnosti vašich klientů? Lidé k vám přicházejí apriori negativně naladění? Neví se o vás? Mluví… |
Vzdělávání je neustávající lidská potřeba. Ať chceme, nebo nechceme, celý život nás provází proces učení, vyhodnocování zkušeností, anylýza příčin,… |
Vzdělávání je neustávající lidská potřeba. Ať chceme, nebo nechceme, celý život nás provází proces učení, vyhodnocování zkušeností, anylýza příčin,… |
Základní výhody Vyberete si přesně ta témata, o která máte zájem a my vám připravíme seminář ušitý na míru vaši společnosti. Cenová přijatelnost (při… |
Základní výhody Vyberete si přesně ta témata, o která máte zájem a my vám připravíme seminář ušitý na míru vaši společnosti. Cenová přijatelnost (při… |
Ciele: * poznať základné kľúče časového manažmentu * lepšie poznať seba * vedieť stanovovať ciele a definovať priority seba i organizácie… |
Ciele: * uvedomiť si význam projektového prístupu k riadeniu firmy * zoznámiť sa s metódami, nástrojmi a technikami riadenia projektov *… |
Prezentačné zručnosti I. Typ aktivity: Tréning Dĺžka trvania: 1 deň Kód: MJBT010 Obsah aktivity: Osobnosť prezentátora (motivácia, silné a slabé stránky)… |
Komunikačné a prezentačné zručnosti Typ aktivity: Tréning Dĺžka trvania: 2 dni Kód: MJBT009 Obsah aktivity: Komunikácia Podstata charakter komunikácie… |
Vyučují lektoři s bohatými praktickými a teoretickými zkušenostmi. Školení probíhá na základě požadavků objednatele "na klíč" Po absolvování… |
Vyučují lektoři s bohatými praktickými a teoretickými zkušenostmi. Školení probíhá na základě požadavků objednatele "na klíč" Po absolvování… |
Obsah kurzu: co je kreativita zdroje a bariéry tvořivého myšlení vliv kreativity na úspěšnost v profesionálním i osobním životě Určeno pro: ty, kteří… |
Obsah kurzu: základní styly vedení podřízených vhodnost a nevhodnost jednotlivých stylů vedení v různých pracovních situacích identifikace stylu… |
Školení je zařazeno do akreditovaného vzdělávacího programu. |
Školení je zařazeno do akreditovaného vzdělávacího programu. |
Training Overview: The aim of this training is to broaden the participant’s view of the modern Telecoms world and introduce then to the market… |
Training Overview: Participants will learn to use the science of Six Sigma. They will learn from a certified Six Sigma Black Belt, who will teach the… |
Tento kurz je určen majitelům firem a manažerům firem. Seznámí pracovníky s manažerskými technikami a způsoby jednání. Provede trénink řešení… |
Dvoudenní výcvikový program pro mistry a střední management Cíl: * pomoci účastníkům poznat a pochopit sílu vlivu vůdčí osobnosti - vlivu způsobu… |
Dvoudenní tréninkový program Cíl: * pomoci manažerům, aby oni dokázali pomoci svým lidem postoupit z pozic pasivity k odpovědnému aktivnímu přístupu… |
Jak v práci dosáhnout vynikajících výsledků Neurolingvistické programování – NLP – je soubor hlavních zásad, postojů a technik o skutečném lidském… |
Schopnost vyjádřit myšlenku je téměř stejně důležitá, jako samotná myšlenka Komunikujeme neustále. Ale víme, jak se chovat v nejčastějších… |
Role asistentky |
Benjamin Franklin: Většina lidí je tak stresovaná, jak sami chtějí. První krok proto, abyste od života získali to, co chcete, je rozhodnout se, co to… |
Psychologie úspěšnosti je originálně pojaté téma psychologie pro manažery a podnikatele, zaměřené na rozvoj efektivity jednotlivců i pracovních týmů. … |
Kurz je určen pro všechny, kteří prezentují.. sebe, svou práci, svou firmu.. Obsah kurzu Prezentační dovednosti: I. Praktické zjištění současné úrovně… |
Efektivní poprodejní servis Cíl: Cílem videoprogramu je naučit servisní techniky pravidla poskytování servisních služeb, aby mohli v terénu správně… |
Cíl: Smyslem kurzu vedení hodnotícího pohovoru je, aby si hodnotitelé plně uvědomili význam hodnocení jako manažerského nástroje a v praxi uměli… |
Problémy se zavedením účinného systému kvality, t.j. takového systému, který bude přinášet užitek zákazníkům, dostatečný profit majitelům a příjemné… |
Každý výrobce na vysoce konkurenčním trhu bude jednoho dne donucen k tomu, aby přestal postupovat metodou pokusu a omylu a začal svoje procesy… |
emoční inteligence a její využití při vedení lidí emoční inteligence a její rozvoj využití emoční inteligence pro úspěšnou manažerskou práci |