| Anotace Program rozvíjí dovednosti, které jsou nezbytné pro výkon role mentora, který předává zkušenosti a osvědčené postupy kolegům a napomáhá… |
| Anotace Program je zaměřen na rozvoj jedné ze základních manažerských dovedností – motivace. Prostřednictvím motivování svých kolegů ovlivňuje… |
| Určeno: Kurz je určen absolventům středních i vysokých škol,kteří mají zájem o ekonomické disciplíny,teorii a praxi kvalitního profesionálního… |
| Kurz je návodem jak si postavit prosperující živnost pojišťovacího zprostředkovatele a zajistit si dlouhodobou prosperitu v oblasti pojišťovnictví a… |
| Buďte svým vlastním pánem! Kurz pro ty, kteří chtějí lépe řídit svůj čas. ČLOVĚK, KTERÝ DOBŘE ŘÍDÍ SVŮJ ČAS: ví, kam se chce dostat – zná své… |
| Zapněte firmu na plný výkon! Balíček služeb Vám na míru. Nejedná se o kurz, ale nabídku spolupráce na rozvoji vaší firmy, řešení vašich aktuálních… |
| TRÉNINKY, WORKSHOPY, SEMINÁŘE - Mezikulturní komunikace Týmy, jejichž členové a management pocházejí z různých kulturních prostředí, mohou být… |
| TRÉNINKY, WORKSHOPY, SEMINÁŘE - Péče o zákazníka Tento kurz je určen všem, kteří cítí potřebu rozvinout nebo zlepšit svou schopnost získat a udržet si… |
| Cílem organizační změny je především zvýšení efektivity a produktivity práce. Často se ale stává, že změna implementovaná vedením společnosti není… |
| Pro koho jsou tréninky TRENÉRŮ určeny: trenéři, lektoři, školitelé, koučové, supervisoři, teamleadři, HR specialisté ... Manažeři a ředitelé v roli… |
| This workshop will be customized to meet the specific needs of participants using authentic student work material. It is led by our highly… |
| Cílem kurzu je vytvořit časový snímek běžného pracovního dne a pomocí řady technik zkrotit šíleným tempem pádící čas tak, aby nebyl vašim nepřítelem. … |
| Typológia a štruktúra osobnosti Emočná inteligencia, resp. EQ versus IQ Riadenie zmien Konflikt manažment, riešenie problémov, asertivita Sebariadenie… |
| Jelikož zaměstnanci jsou v práci velice často pod velkým tlakem, je dobré umožnit jim i společné odreagování a nabídnout i neobvyklé hry. V rámci… |
| účastníci se seznámí se základními pravidly komunikace a způsoby komunikace. Měli by být schopni identifikovat typy vyjednávání a přizpůsobit tak… |
| Cílem tohoto jednodenního semináře je předat manažerům jednotlivých oddělení telekomunikačních společností informace o vizích a trendech v … |
| Cílem tohoto dvoudenního semináře je předat obchodníkům telekomunikační společnosti dovednosti a zručnosti vedení úspěšného prodejního rozhovoru,… |
| Doporučujeme!!! - jedná se o "THE BEST" kurz o penězích, který může významně změnit váš život VŘSR VE FINANČNÍ GRAMOTNOSTI Co o semináři řekli jeho… |
| Základná svetovo uznávaná metodika pre B2B predaj. Školenie pomáha účastníkom uchopiť základné princípy fungujúce pri netriviálnom predaji. Cieľom je… |
| Stratégie riadenia obchodných príležitostí, zákazníkov a teritória. Školenie učí účastníkov zmapovať si zákazníka, aktivity konkurence a vlastnú… |
| Zdroje energie a jak je objevit Obrana proti syndromu vyhoření Techniky aktivní relaxace Obsah: Hledání životní harmonie je to nejdůležitější v… |
| Umění prezentace, umění prodeje! Nejsilnější prezentační a prodejní techniky a schopnosti Naučte se úspěšně prodat sebe a svou práci! Obchodní… |
| Termín: 27.5.2015, 9 – 17 hod. Cena kurzu 2150,- Kč Základem každé firmy, instituce a společnosti jsou „lidské zdroje“. Zřejmě proto se v poslední… |
| Segmentácia je jednou zo základných metód marketingového riadenia. Jej cieľom je nájsť homogénne skupiny zákazníkov s podobnými vlastnosťami a… |
| Termín: 3. 4. - 5. 4. 2017 Miesto: Bratislava Cena: 13200 Kč + DPH 480 € + DPH Počet výukových dní: 3 (24 výukových… |
| Firemní workshopy na míru: Obsah vytvářím na základě rozhovoru se zadavatelem a po vyhodnocení vstupního dotazníku od účastníků. Délka je závislá na… |
| Firemní workshopy na míru: Obsah vytvářím na základě rozhovoru se zadavatelem a po vyhodnocení vstupního dotazníku od účastníků. Délka je závislá na… |
| Hraní rolí připravených v rámci tohoto programu umožní novým manažerům osvojit si základní nástroje komunikace a klíčové postoje potřebné k úspěšnému… |
| Asistent manažera plní jedinečnou úlohu strážce image, informačního filtru, organizátora a pravé ruky. Díky tomuto programu se naučí optimálně… |
| Jak již napovídá název kurzu, obsahem je průřez procesu výběru zaměstnance od definování pracovní pozice, přes stanovení způsobů hledání potenciálních… |
| Metoda QFD (Quality Function Deployment) Vám umožní efektivně identifikovat znaky kvality výrobku, které jsou pro zákazníka nejdůležitější, a převést… |
| Cíl: Osvojit si dovednosti pro efektivní vedení porad, umět překonávat zaběhnuté způsoby myšlení, prostřednictvím efektivních metod umět vyprodukovat… |
| Cíl: Seznámení se s alternativou tradičního, direktivního přístupu k vedení lidí - koučováním, založeným na společné práci pracovníka a jeho kouče na… |
| Správní lidé na správných místech Máte správně popsané pracovní pozice a identifikované klíčové pozice? Definovali jste, jaké požadavky musí… |
| Když změníte způsob, jakým se díváte na problémy, vaše problémy se změní ve výzvy Potřebujete rozvíjet vedoucí a manažery v oblasti řešení problémů… |
| Cílem tréninku je rozpoznat a nacvičit způsoby efektivního vedení porad a jiných pracovních setkání podle jejich typu a cíle, včetně zvládání… |
| Zajímá vás, jak zvládat různé typy překážek v efektivní týmové spolupráci? Potřebujete tipy, jak správně rozpoznat a popsat definovat potřebné role v… |
| O programu Úspěšné vedení týmu si žádá specifické dovednosti – jiné, než jaké očekáváme od jednotlivců. Přijměte principy 7 návyků pro manažery a… |
| O programu Mileniálové na pracovním trhu zaujímají čím dál větší podíl a přinášejí s sebou vlastní způsob práce. Pro firmy bude stále důležitější… |
| Zajímá Vás, jak měřit a rozvíjet motivaci svou a svých kolegů? Hledáte praktický nástroj, který dokáže kvantifikovat motivaci? Chcete… |
| Zajímá Vás, jak měřit a rozvíjet motivaci svou a svých kolegů? Hledáte praktický nástroj, který dokáže kvantifikovat motivaci? Chcete tento… |
| Základní info Zahoďte ITIL v3. Je z roku 2007 a NEFUNGUJE. ITIL 4 Foundation přináší řešení čtyřech všudypřítomných problémů, se kterými se dnes… |
| Základní info Tento modul pokrývá „hlavní“ činnosti správy služeb a rozšiřuje současný rozsah ITIL tak, aby pokrýval „vytváření“ služeb. Zaměřuje se… |
| Cíle Výcvikový program je orientován na trénink nových dovednosti a na posílení spolupráce v týmu. Cílem obchodních výcviků je zvýšení efektivity… |
| Cíle Výcvikový program je orientován na trénink nových dovednosti a na posílení spolupráce v týmu. Cílem obchodních výcviků je zvýšení efektivity… |
| Určeno pro manažery na všech stupních řízení, majitele firem, personální manažery a specialisty. Cíl: Zvládnout zapracování nového zaměstnance.… |
| Určeno pro všechny pracovníky, kteří jádro svých aktivit řeší týmovou spoluprací a k dosahování cílů a výsledků potřebují nejen sami sebe, ale i… |
| Zhodnotit efektivitu vzdělávání je stále obtížné. Co člověk, to jiné schopnosti, motivace, možnosti. Vliv má pochopitelně i lektor, prostředí… |