S klienty mluvte pozitivně a vynechte slovo „ne“

Jednu věc lze vždy říci celou řadou způsobů. Slova, která použijete nebo se jich naopak vyvarujete, mají velmi významný vliv na to, jak druhá strana vaše sdělení přijme. Toho by si v každém případě měli být vědomi operátoři call center při jednání s klienty. Jak můžete změnou slovníku jednoduše změnit reakci klientů k lepšímu?

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.