Útok na mileniály: 4 tipy, jak zaujmout věkovou skupinu 18-25 let

Některé produkty jsou určené mladým lidem, ale jejich prodej vázne, protože firmy neumějí dostatečně zaujmout tuto cílovou skupinu. Jiné produkty, které jsou určené primárně pro starší uživatele, by mohly najít odbytiště i u mladých lidí, kdyby tomuto cíli odpovídala i marketingová kampaň.

Zde jsou čtyři tipy, jak zaujmout mladší věkovou skupinu.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.