Jak zvýšit konverzi na vašem webu ještě dnes

Ilustrační snímek

Pokud si nejste jisti, zda je vaše webová stránka dostatečně uzpůsobená pro okamžitou konverzi, zkuste své šance zvýšit pomocí návodu portálu ClickZ. Pět jednoduchých kroků pomůže k okamžitému zlepšení bez velkých investic – ať už finančních, nebo časových.

  1. Skutečné obrázky. Není pochyb o tom, že obrázky v marketingu fungují perfektně. U obrázků z galerií existuje ale problém: Nejsou specifické pro značku a lidé je již dříve mohli vidět. Kromě toho bývají nereálné a ukazují příliš ideální svět, kterému divák neuvěří. Zkuste proto využít obrázek skutečných zákazníků, produktů či lidí z firmy. Pokuste se zachytit výhody vašich produktů a budujte důvěru a vyprávějte pomocí obrázků skutečné příběhy.
  2. Řekněte lidem, co mají udělat. Výzva k akci je důležitou součástí stránky, přesto je často opomíjena, či alespoň dobře skryta. Stejně důležité je nabídnout návštěvníkům několik možností. Akční tlačítko by mělo být v grafickém designu stránky dobře viditelné a lehce nalezitelné.
  3. Cílová stránka, tzv. landing page, musí být přehledná a jasná. Rotující banery a příliš mnoho obrázků může odvést pozornost a v cílové rovince odradit od nákupu. Osvědčuje se jednoduchý a předvídatelný design, neboli méně je někdy více. V designu cílové stránky to platí především.
  4. Budujte důvěru. Bez ní od vás nikdo nenakoupí. Zákazníci mají v oblibě hodnocení a citace, protože se tak dozví názory druhých na produkt, o kterém uvažují. Věnujte jim proto dost prostoru a vždy označte, kdo citát pronesl, nebo produkt hodnotil. Hodnocení zákazníků je důležitější než záruky a doporučení třetích stran.
  5. Pomozte lidem najít, co chtějí. Na vaši stránku přišli za určitým cílem. Pomozte jim proto, aby ho dosáhli a neztratili se přitom. Ne vždy přijdou přes homepage, proto navigace musí být jasná z jakéhokoliv místa. Vyvarujte se proto proměnlivých menu, které mohou návštěvníka zmást. Navigace bývá složitější, pokud web edituje více lidí z různých oddělení. Vždy proto myslete na to, co je cílem webu a čeho chcete dosáhnout, ať už návštěvník přišel odkudkoliv.

-th-

Zdroj: ClickZ - americký portál zaměřený na digitální marketing
Zobrazit přehled článků ze zdroje ClickZ