GSK: Internet nás naučil, jak lépe prodávat v kamenných obchodech

Divize Consumer Healthcare společnosti GlaxoSmithKline získala ze své e-commercové stránky cenné informace, které pomohou zlepšit prodej stejného zboží v klasických obchodech.

Firma vloni uvedla do provozu webovou stránku určenou k přímému prodeji. Již tehdy bylo cílem mapování nákupního chování zákazníku s cílem zlepšit positioning jejích výrobků v obchodech.

Průzkum ukázal, že dražší položky, o kterých zákazníci vážně uvažují, se prodávají lépe online. Zákazníci zde totiž mají přímý přístup k podrobným informacím od výrobce kliknutím na odkaz na stránce. Situace se projevila nejvíc na prostředcích nahrazujících nikotin NiQuitin a pilulkách na hubnutí Alli. V kamenných obchodech je však množství informací omezené.

Na základě tohoto zjištění bude GSK dále pracovat na kvalitním obsahu svých webových stránek. Svou nabídku zahrne do všech digitálních a mobilních aplikací (Piriteze iPhone app, Lucozade online obchod), aby rozšiřovala informace o svých výrobcích.

-th-

Zdroj: Marketing Week - portál předního britského časopisu pro odborníky v oblasti marketingu a médií
Zobrazit přehled článků ze zdroje Marketing Week