12 způsobů podpory videa na YouTube

Ilustrační snímek

Konzultant Jason Rich napsal knihu, kde popisuje tajemství úspěchu marketingu na YouTube. Popularita videí neustále roste a v roce 2014 tento trend má pokračovat. Přitom však přibývá denně tisíce nových videí. Portál Entrepreneur.com tedy z knihy vybral 12 rad, které může využít každý z nás.

  1. Nejdříve použijte nástroje přímo na YouTube. Věnujte pozornost přesnému titulku a popisu, nezapomeňte přidat tagy s klíčovými slovy.
  2. Přímo do videa vložte výzvu k akci: Požádejte diváky o sdílení, komentování či hodnocení klipu.
  3. Video nejdřív propagujte pomocí skutečných známých, příbuzných a vašich klientů. Požádejte je, aby se na něj podívali a sdíleli ho.
  4. Využijte svých účtů na sociálních sítích. Vložte tam svá videa.
  5. Přidejte je na své webové stránky či blog.
  6. Nabídněte klientům možnost rozesílání e-mailu s informacemi o nově publikovaném videu.
  7. Využijte techniky PR: Vydejte tiskovou zprávu a rozešlete ji jak do tisku, tak blogerům. Část z nich obsah převezme.
  8. Zařaďte videa do obsahu vyhledávačů, např. Google a Bing. Poté použijte klasické SEO techniky, abyste získali co nejlepší umístění.
  9. Pokuste se na propagaci videí spolupracovat s jinou firmou, která má stejné cílové publikum, ale není váš přímý konkurent. Oni podpoří vás a vy je.
  10. Váš kanál na YouTube by měl být propagován ve všech katalozích a brožurách firmy.
  11. Dle možnosti zvažte možnost placené reklamy podle klíčových slov, např. Google AdWords.
  12. Pokud máte dostatečný rozpočet, najděte si firmu specializovanou na video marketing, která vám pomůže videa efektivně naplánovat a podpořit.

-th-

Zdroj: Entrepreneur.com - portál předního amerického časopisu pro podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Entrepreneur.com