Staňte se mistrem v marketingu na sociálních sítích

Při snaze o vybudování osobní značky prostřednictvím sociálních médií není vždy snadné najít správnou rovnováhu mezi prodejem vašich služeb na jedné straně a budováním užitečných vztahů do budoucna na straně druhé.

Co byste tedy měli na sociálních sítích dělat? Především zamezte riziku, že budete odkládat pravidelné příspěvky tím, že si dopředu naplníte svůj redakční kalendář.

Zapojujte se do konverzací s potenciálními zákazníky a těmi, kdo vaše příspěvky sledují. Také se nezaměřujte pouze na získání co nejširšího publika.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.