Pro lepší webové interakce

Pokud má firma problémy s nedostatečným zájmem zákazníků o její webové stránky, nabízí článek sedm jednoduchých tipů. Kromě nich by neměla zapomínat ani na výzvu zákazníkům, aby se stali odběrateli jejích newsletterů a e-mailů. Sesbírá tak e-mailové adresy, které by jinak nezískala.

- Připravte pro zákazníky kvíz.
- Vyzkoušejte anketu.
- Proveďte mezi zákazníky průzkum.
- Zaveďte rubriku „Zeptejte se odborníka.“
- Zaveďte seznam požadavků.
- Umožněte zákazníkům vyjadřovat se k vašim produktům či službám.
- Jakmile položíte nějakou otázku, nabídněte za odpověď na ni nějakou odměnu.

**Datum vydání:** XI/2003
Zdroj: Target Marketing Magazine - web amerického čaospisu o direct marketingu a komunikaci se zákazníky
Zobrazit přehled článků ze zdroje Target Marketing Magazine