Mýty o doručitelnosti reklamních e-mailů

Antispamové filtry mohou být zkázou vašeho e-mailového marketingového programu, ať je jakkoli legitimní. Článek upozorňuje na tři zásadní mylné představy o doručitelnosti reklamního e-mailu, které je třeba překonat. Aktuální výzkumy potvrdily, že do e-mailových schránek u 12 největších světových poskytovatelů internetových služeb nedorazí plných 17 procent legitimních komerčních sdělení. Neexistuje žádný zaručený způsob, jak doručit všechny e-maily, marketéři by však měli být schopni dosáhnout lepších výsledků než 17 procentní nedoručitelnosti.

1. mýtus – Všechny adresy na seznamu patří lidem, kteří potvrdili svůj zájem o zaslání vašeho reklamního e-mailu, takže jej také všichni obdrží. Elektronické sítě ve skutečnosti kontrolují poskytovatelé internetových služeb, kteří mohou váš e-mail zablokovat.

2. mýtus – Chcete-li se vyvarovat zablokování nebo odfiltrování vašeho e-mailu, postačí, když nebudete na seznamu povolených odesílatelů u příslušného poskytovatele internetových služeb. Většina poskytovatelů ve skutečnosti tyto seznamy nevede a vždy dává přednost spokojenosti majitelů schránek před komerčními subjekty.

3. mýtus – Pokud se dostanete do problémů s odesíláním e-mailů, příslušný poskytovatel internetových služeb vás upozorní. Poskytovatelé jsou ve skutečnosti vytížení, dostávají denně miliardy zpráv a vašim problémem se nebudou zabývat, pokud měsíčně nerozešlete několik milionů komerčních zpráv, o kterých bude přesvědčen, že jsou legitimní.

Co tedy dělat pro vyšší doručitelnost zpráv? Především se blíže seznamte s vašimi zákazníky a oni budou předpokládat, že jim pak budete zasílat e-maily.

-kk-

Zdroj: Inc.com - portál amerického magazínu Inc. pro začínajcí podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Inc.com