Dbejte na design e-mailů

Efektivní design e-mailových zpráv je nezbytnou součástí marketingových programů. Konzistentní šablona pomůže zákazníkům jednoduše se ve zprávě orientovat a poskytne zkušenost upravenou podle jejich požadavků. Design však nemůže být zastaralý. Jeho aktualizace by měla navazovat například na úpravu vzhledu firemních webových stránek nebo upadající zájem zákazníků.

Šablona by měla vždy obsahovat firemní logo. Použitelnost a pohodlnější čtenost zprávy zajistí dvousloupcové rozvržení textu. Zajímavost dodají zprávě i grafické prvky, u těch je však vždy třeba uvážit, zda se nebudou při zobrazení zákazníkovi příliš dlouho načítat. Nakonec je třeba se ujistit, zda zpráva obsahuje všechna potřebná oznámení a funkcionality, jako je odkaz pro odhlášení, copyright apod. Design firemních e-mailových zpráv se bude vždy lišit v závislosti na zaměření konkrétních firem.

-kk-

**Datum vydání:** VII/2004
Zdroj: Target Marketing Magazine - web amerického čaospisu o direct marketingu a komunikaci se zákazníky
Zobrazit přehled článků ze zdroje Target Marketing Magazine