6 skvělých bezplatných nástrojů k analýze sociálních médií

Ilustrační snímek

Chcete, aby byl váš marketing na sociálních sítích co nejefektivnější? Můžou vám pomoci analytické nástroje, které jsou zdarma. Pomůžou vám zjistit, jak jsou vaše marketingové snahy na sociálních sítích úspěšné a co potřebujete zlepšit. Na několik bezplatných nástrojů upozornil server Customerthink.com. Zkuste jich několik využívat a váš marketing bude efektivnější.

1) Followerwonk

Díky Followerwonk můžete zjistit, kdo jsou ti, kdo vás sledují na Twitteru, kde se nacházejí a kdy oni sami tweetují. Aplikace vytváří grafy, které vám umožní porovnávat se s ostatními nebo se s ostatními spojit.

2) Buffer

Díky aplikaci Buffer můžete napsat příspěvek a vybrat si, na které sociální médium jej umístíte. Buffer jej následně bude šířit celý den nebo týden, takže vy nebudete muset sedět celou dobu u počítače. Můžete také sledovat, kolik lidí na váš příspěvek kliklo.

3) SumAll

SumAll vám pomůže řídit rozhodování tím, že propojí všechna vaše klíčová on-line marketingová data v jeden interaktivní graf. Mezi jeho funkce patří sledování dat v reálném čase, sledování cílů, analyzování nových i vracejících se zákazníků a trendů, které určí budoucí vývoj.

4) Quintly

Quintly slouží k měření a analyzování. Sleduje a porovnává vaše marketingové výkony na sociálních sítích, ať už se jedná o Facebook, Twitter, YouTube nebo Google+. Na podobném principu funguje i nástroj Cyfe, kde je rozpětí analyzovaných sociální sítí větší. Všechna data můžete analyzovat najednou v reálném čase.

5) Keyhole

S pomocí programu Keyhole můžete v reálném čase sledovat konverzaci na Twitteru, Facebooku nebo Instagramu. Keyhole vám pomůže měřit a případně zesílit konverzaci kolem vaší značky a kampaně. Umožní vám identifikovat potenciální zákazníky a ty, které o vás hovoří a mají tedy vliv na vnímání vaší značky nebo nabídky. Díky Keyhole můžete také tvořit kvalitnější obsah.

6) Klout

Klout měří výši vašeho vlivu na ostatní. Princip je založen na vaší schopnosti být efektivně činný na sociálních sítích - vaši schopnosti zapojit ostatní lidi a inspirovat je k činnosti.

-ka-

Zdroj: CustomerThink - americký portál zaměřený na péči o zákazníky
Zobrazit přehled článků ze zdroje CustomerThink