5 rad pro snazší práci na Google+

Ilustrační snímek

Už víte, že máte být na Google+. Je to dobré pro SEO, pro nové kontakty a obchodní příležitosti a kromě toho počet uživatelů stále roste. I když Google+ již používáte, určitě je ještě celá řada funkcí, které jste nevyzkoušeli. Proto portál SocialMouths vybral 5 takových, které užívání této sítě zefektivní a vaši práci výrazně ulehčí.

1. Pomocník pro Chrome

Pokud využíváte Chrome jako prohlížeč, doporučujeme stáhnout si rozšíření Helper for Google+. Získáte tím tyto výhody:

  • Nástroj na vkládání obsahu z Google+ na Facebook a Twitter.
  • Upozorňování na nové příspěvky.
  • Záložky pro příspěvky z Google+, které si chcete přečíst později.

2. Zabudované formátování

Google+ umožňuje měnit formátování textů pomocí krátkých kódů:

  • Tučné písmo – na začátku a na konci zvýrazněného textu napište hvězdičku.
  • Kurzíva – na začátku podtržítko (_), na konci textu kurzívou znaménko plus (+).
  • Přeškrtnutí – napište pomlčku (-) na začátek a konec přeškrtnutého textu.

3. Vlny na Google+

Pokud chcete vidět reakci na příspěvek na Google+, vyzkoušejte Google+ Ripples. V pravém horním rohu příspěvku klikněte a vyberte „View Ripples.“ Poté uvidíte graf, který zobrazuje dosah a informace o sdílení a atraktivitě příspěvku.

4. Audit stránky

Pro zhodnocení stránky na Google+ existuje zdarma nástroj Steady Demand, který vám ji vyhodnotí a řekne, co děláte dobře a co špatně. Součástí audiu je dostatečné linkování ze stránky na web, hodnocení příspěvků, atd. Díky tomu budete vědět, jak stránku zlepšit.

5. Vypínání e-mailů z Google+

Defaultně platí, že kdokoliv k vám připojený přes profil na Google+ má možnost zkontaktovat vás přes Gmail. Pokud se vám zdá, že jde o zásah do soukromí, můžete tuto funkci vypnout: Ve svém účtu na Gmail vyberte políčko Nastavení. V položce „Email via Google+“ můžete nastavení změnit dle svých preferencí. Nakonec svou volbu nezapomeňte uložit.

-th-

Zdroj: SocialMouths - blog věnovaný marketingu na sociálních sítích
Zobrazit přehled článků ze zdroje SocialMouths